Pretraži post:   

        

četvrtak, 02.11.2006.

Šera,sritan ti rođendaaan!!!

Helou Ljudi!

Za početak triban pozdravit jednu INES TENTU koja je rekla da će me ubit ako nevidi svoje ime na blogu! Ma zezan se ja Tente,pa sta bi ja bez tebe! (samo me nemoj ubit)njami
):))

smijeh

A onda ću čestitat Šeri Preksinoš...preksinjoč...prek...prije 2 dana rođendan!!!
SRETAAN TI ROOĐENDAAN,SREETAAN TI ROOĐENDAAN, SREETAAN TI ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOĐENDAAAAN!!!!

To je bilo u utorak. Prvo san posli škole sa cilin 3 b iša u dolće,zauzeli 2 stola bokte...dead
Onda su oni posli toga išli na predstavu,a ja doma. Pa san pogleda prvo poluvrime i barcelonin gol u 3 min! grrr!!!!mad

Pa san nakon toga iša do Duje,javit se Tanji i opskrbit se duvanon,pa san onda krenia na gripe,u park poviše njih. Tamo bile Sanja i Šera,a posli toga došle i Babi i Maja. Ajme šta san se smija...rofl

Šera bila nadimljena trubon i natopljena alkoholom,i kad god bi neko iša uzet guc štoka il čega već,obavezno smo morali s njon "čin-čin"-at. I kad je išla kupit topli u fast fud,rekla ova Maja da kad joj bude davalo topli da će joj ona doć "Čin-čin". Baš san se ismija tu večer ka nikad.rofl

Onda došli a,c,d,e razred... skoro iz svakog 3. ekonomske je bia neko tamo. Bilo je baš ludo.
Onda nakon po ure kad su došli još neki debili svi se pogubili odjednon. Zva ja Šeru i ona mi kaže da su na tvrđavi,ja dođen na tvrđavu-nigdi nikoga. Pitan opet di su,oni da su kraj nekog tobogana. Meni dopizdilo i taman me tanja zvala da došen do duje. Pa se zaputia do duje,pa doša i nedo,pa vamo tamo... Iša onda i po maju (moju,ne ovu gori) na dom,al me brat zva da doden odma doma,(i to da mu pomognen nešto bus oprat!!),al nisan zna pa san krenia prema doma...a šta će te...Iša i Nedo samnon,da mu se šeta... Ja to nerazumin,kako se nekome da šetat u 1 uru ponoći?? A svašta...

Uglavnon... Bilo je dobro,osin kad san se poca triznit ono malo... Tad san se smrza ka ništa. Tanja me gleda,samo šta se neskine u kratke rukave,a ja se tresen.... Brrrrrrrrrrrrr!

Eto,to bi bilo to za taj dan...

Sad se dosađujen doma,vani puše bura pa se smrzajen kad iziđen isprid kuće,tako da je najbolje stat u kuće. Al ide mi se vani. Sad bi ja najradije u ST rive,da ne preuređuju *ebenu rivu!!! Sranje!!

Ajme dosade... iden slušat muziku.

C Y Buahahahahahaaa!!

Komentari (11); (15:11)
 

  Komentari Isprintaj ^ Vrh posta

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.