Pretraži post:   

        

petak, 08.09.2006.

Smajlići

Još mi neide u glavu bangda je počela škola,baš mi je sve nekako...šta ja znan,nemogu se naviknit... Danas petak,a opet mi izgleda ka i svaki drugi dan...zijev
Kome je još tako? Amo da čujen!! Nemate se šta sramit, da ste isti čas rekli!njami

Ajme neznan van di ću večeras,ovi iz razreda idu negdi pit valjdamahpartypartysmijeh,al meni se neda s njima,pa neznan bili sa svojima na zvončac,glupo je brime,ka da će kiša opizdit svaki čas...headbang

jedna TUKA iz Cetne mi je upropastila novu majicu! A baš mi je zakon bila ta majica!!! GRRRR!!!burninmadburninmad
Nešto san joj bia reka bezveze,jer su uvik sprdajen s njon i ona luđakinja baci meni na mene topli sendvić! njamiA do mene bila Mare(na nju je pala kapljica,al naravno,to je mare,pa je i ona popizdila malo),a meni se sa cile majice cidila majoneza! Popizdija!!madmad
Da nije žensko, UBIJA BI JE!! Al jebemi se,neću odustat dok mi nekupi novu majicu!thumbupheadbang Gotova je!coolbangburninmad

Donacije za novu majicu možete poslati pritiskom na "komentari",u podnožju ovog posta. Cjena je 167 kn po komentaru. HVALA!!naughtynut

I eto,maloprije san bia u videoteci uzet Underworld 2,al je vani... I tu san popizdija! burninmadburninmad
Malo previše ovih dana pizdin,al dobro je to!

I to bi uglavnon bilo to,iden sad mislit di ću večeras.
BAJ!wavenjamiburninmad

Komentari (10); (19:54)
 

  Komentari Isprintaj ^ Vrh posta

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.