Pretraži post:   

        

utorak, 06.06.2006.

Pogodite šta san prominia na blogu...

Evo me,nakon nekog vrimena. Pisa bi,al stvarno mi se nije dalo... A i nema ništa posebno zanimljivo.

----------------------

Kraj škole stiže... Iako san misli da će doć puno ranije,a ispostavlja se da ću ova zadnja 2 tjedna učit ka konj! Danas san se javia povjest al me nije tila pitat jer još neki imaju bez ocjene ovo zadnje,a ako me nepita bacit će me... Inaće to me je NAJGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORA profesorica u povjesti školovanja! I kad promislin ić na popravni cilo polugodište kod nje... Nebi ni iša,imat traume od nje cili život. Ovo je zadnja godina da je imamo,pa se tješin. Dobivan snagu da naučin.
Moramo za 2 učit ka za 5,a skoro niko nema 4,a kamoli 5. Bolesna je,narode!!

----------------------

Ma dosta o školi,ide mi na nerve. Iman i sutra krcato odgovarat...

Dosadno mi je,neznan šta ću radit. Najradije bi večeras negdi iziša i obloka se... Dobia san ideja iz onog filma thirteen,ako ste gledali,ako niste pogledajte ga,super je.

----------------------

Do idućeg javljanja,živili!smokinsmokinsmokinsmokinnutmouthwash

Komentari (10); (16:43)
 

  Komentari Isprintaj ^ Vrh posta

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.