Pretraži post:   

        

utorak, 23.05.2006.

The Remake 2

Alo ljudi,pa kako ste mi? Pa evo bia bi red da i ja štogod pametnog napišem...

Danas mi je profa iz geografije uzela digitalni aparat...
Obično se svaki dan slikajemo i snimamo,radimo gluposti i tako to,i danas ja bezveze izvadia digitalni i stavia ga na stol na geografiji,a profa mi kaže da ga joj stavin na stol. I ja da ću joj ga odnit,a meni Ante kaže da je stavin snimat. I ja pomislia da je dobra ideja,i stavin na snimanje na njen stol,i posli ga ona okrene i vidi da se snimalo...ona popizdila... Cili sat nešto srala i na kraju mi ga nije tila dat,i rekla da će ga odnit voditeljici... Al iskreno bolia me k zato,jer Voditeljica smjene bi nan uvik uzela balun kad bi igrali na nogomet priko sata,pa bi ga opet vratila sljedeći dan...
I sve to ok,al pošto mi je materi danas rođendan (E,IMA DA JOJ SVI SAD ČESTITATE!!!),kaže ona da je slikan par puta... Al dobro i to,ka bia se izvuka,i sad me ima po ure zvala ova iz geografije doma i kaže mi materi da će ona morat doć po to!!!

Ja popizdija,zalipetat ću joj šaketinu u one krive zube čim je vidin,ja joj kažen!!
Da ima auto,već bi staja naopako sad! Ajme,gotova je! reć ću bratu da okupi ekipu da je sačekamo isprid škole...BUAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Gotova si,kujo!!!!

Pardon,malo san se zania...


Jučer san zaboravia šta je bilo,al ništa zanimljivog,možda samo mali dio od Prekjučer kad san se opet dopisiva s Jelenon... Ajme majko! Pokuša san je uvjerit da san se samo zajebava s njon kad san joj reka da je nemogu zaboravit i tako te gluposti...rolleyes,i da odjebe više od mene,al nije popušila,i nastavila ona ka da ništa nije bilo! A ludosti...
Sad mi je to diglo živce više nego to dosada,sad mi ozbiljno više ide na nerve... Ona van je inaće hodala s mojim prijateljem iz ulice,koji se zanima za nju i prije nego smo "prohodali",i još se jedan prijatelj zanima za nju,al je on pametan odma odjeba...
I sad se taj Nedo još zanima za nju,pa bi bilo i abnormalno kad bi opet bili skupa tako da...nije mi preostajalo ništa drugo. A i nesviđa mi se više...Zapravo nisqan siguran ni jeli mi se ikad sviđala,al dobra je osoba,pa možda tu nešto... Ma nije bitno!
Ima toga još,al to je ka ukratko

U subotu ...ili petak... tako negdi,bia san cilu večer sa Sanjin vani,ja i ona sami,svi ošli doma. Napričali se o svemu,od toga kako je serija IZGUBLJENI savršena,pa o tome kako je Vanja (najveća šminekerica u razredu) prije bila okorjeli metalac,pa o Mary i njenim svađama sa meštrovkom(Profom iz matiše),a obe su iz sućurca,pa nek vam bude jasno odma,...i tako,o svemu,cilu večer nismo umukli...

I čini se da se "ono" o X i Y proširilo... Ona je bila rekla nedi,a odjednon zna i kneza i Nikolina koju vidimo jednon godišnje... Na kraju će svi znat osim Y...
Stvar je u tome šta smo svi prijatelji iz osnove još,a X se zatreskala u Y od ima već 2 godine...+ šta ide s njin u isti razred,u W školu... A ja san,da se pohvalin prvi to sazna,i nikome nisan reka... Ajme šta san dobar prijatelj,pa to nema nigdi... (Ka ono)

I eto,ako san šta i zaboravia nećete mi zamjerit,ionako je ovo dosadno čitat...

Eto ga! BOG!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!! !!!! !!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!! !!!!!! !!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Komentari (6); (21:17)
 

  Komentari Isprintaj ^ Vrh posta

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.