frendovi

Antička-super cura tu je uvijek kad ju trebaš a i zna se zabavit čak i previše,ma cura je super,Lucija-isto super,dobra je frendica,Pajička-super,voli se zafrkavat,Tea-dobra je,s njom sam dobra,Krki-ma i ona je dobra i ok kao i sve,supač,Ozana-ok,ali me i zna jakooo iživcirat,Ferić-jedan od najboljih iz razreda,super je voli se zabavit,sve pet za njega,Šeks također kao ferić super,Mario-stvarno je i on super,miran,Bobo(Bonus)-smješan,mali luđak koji nikad nije za niš kriv,hehehe,Gogo(Golubić)-kako kad,baš mi zna dignut živce,Vili-miran i povučen al je dobar(oprostite ak neke nisam spomenula)Laura-nju znam od malena i naj smo si frendice,super je samo što se odselila u Šibenik al smo u kontaktu i ona tu dođe,Marya(laurina sister)-super je i jako draga,sve pet za moju mimi,pusa


Hoćeš/Nećeš

this design was made by LudaPaZivi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni

zovem se....Hanna
zovu me...isto kako se i zovem-Hanna
živim u...Karlovcu
idem u...7.b u Dragojlu
volim...prijatelje,svoje i općenito životinje,obitelj,dečke,sladoled,ma sve



nevolim...bahatost,školu,
umišljenost,licimjerje,
krivolov,alkohol,drogu,
cigarete,...

blogovi

Antićka
Lucija
Pajićka
Tea
Vili i Ferić
Ines
Lea
Lucija i Pajićka-zajednički blog

srijeda, 16.04.2008.

Slobodno čitaj

E ne znam ime blog pa sam mu dala to ime...Hm... šta da napišem?Lala i Mia su došle i prošle,sa Miom sam se neš zakačila,ma nemem pojma,uglavnom svašta za sitnicu...Malo me razočaralo to njeno ponašanje(valjda pubertet sad će u peti razred i jako je zrela za svoje godine)Ostavljajte mi kommentare!!!!!Please...Kaj još kod mene ima?samo malo da se sjetim,aha,završila sam priču koju sam počela pisat zove se''Za sve je zaslužna sudbina'' i stvarno je super barem meni jel ja sam pisala puno priča(romana i pjesma)ali ova mi je ludilo!!!(nemojte me krivo svatit da mislite da se hvalim i to nadam se da će oni koji me znaju to znat)jooj mačak se penje po meni pa ne mogu pisat tak da mislim da je ovom postu došao kraj... ništa ljudi ja ću se još često javljat,a vi mi obavezno ostavljajte komentare(bilo kakve)pozz skoro cijelom 7.b i svima koji me znaju(s kojima sam dobra)i to je to! Baj!!!



| Tell me (26) | Or don't | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.