<body> Can we pretend that airplanes in the night sky're like shooting stars ^^ - somethingspecial:) - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

xxx Credits

x Design: Sk8Designs.
x Bascode: Duckdz

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

all those pretty kisses ♥









Can we pretend that airplanes in the night sky're like shooting stars ^^

..I could realy use a wish wright now.wish right now.wish right now.

Nije ovo prvi put da radim blog,pa nije da sam izgubljena u tome.
Malo o meni? pa..jednostano uživam u životu, dok jos mogu, jer najljepse je bit djete jelda? zato ja volim Petra Pana ;) nebi svi trebali kukat oko škole, jer su školske godine ipak najljepše godine u našim životima.Zapravo to je jedino doba u životu di nema druge brige osim škole koja i nije tako teška,ako učiš naravno.
Bas u toj zgradi (ponekad pojam dosade a ponekad zabave) nalaze se prijatelji koji se pamte i do kraja života kao sto naprijmjer ja imam frendice s kojima prije nisam bila jako dobra a sada jesam, a koje ce u mom srcu ostat zauvjek iako jednom nebudu bile pokraj mene. <3

Couse we all should have a best friends.




Uploaded with ImageShack.us




x Komentari [3] x