utorak, 14.02.2006.

Ja nisan heroj

Ja se ne vidim tako (kao što mi i sam nick kaže). Dapače, ne smatram se ničim osim jednom prosječnom nenormalnom osobom koja je jako divlja (iako manje u zadnje vrijeme) jer san se smirija pod utjecajem nekih droga (legalnih: ljubav, prijateljstvo, spavanje)...
To mi je inače nedavno rekla jedna vrlo draga mi osoba, pod čijim utjecajem pišem ovaj post. Ali ja san takav, ja moran svakome pomoći kad je u nevolji, al njoj to činim s posebnim guštom jer je jednostavno takva...
E, da. Danas san proveo 6 sati i nešto minuta kvalitetnog vremena s dragom. Malo neuobičajeno jer toliko vremena inače ne provodimo skupa. Nije dobro, što smo više skupa, više mi fali kad je nema...

Prisiljen da razmišljam
ja shvatio sam sve
nisam rođen da budem heroj
o ne ne ne...

| 23:53 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>