Ako mi zelite pisat mozete..na
thea_t@net.hr ili se dop preko msna
na tea_sponzorusica@hotmail.com





Ovo su blogovi koje posjecujem..

Image Hosted by ImageShack.usNiksha/
lik je legenda...
ako vam treba pomoc oko bloga obratite mu se...



Image Hosted by ImageShack.us
Iana
carica,tako je svi zovu jer je...
obozava jagode...orginal..


Image Hosted by ImageShack.us
Skoro
moj sponzor..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sanja
Ma ona je legenda...posjecujte njen blog,
pa cete vidit o cemu prican


Image Hosted by ImageShack.usMONIKA
Image Hosted by ImageShack.usEMMA
Twinsice
zakon cure....obozavam ih.....




I am 75% loser. What about you? Click here to find out!


Love test

...Sezona Tresanja....

28.03.2006., utorak

Morala sam izbrisat onaj post...............tako zbog necega............
....ti SEVA pod 1.) ako je ko ku*** to ti je mama
2.)ako je kome triba kondom to ti je mamici triba,kad se ku***** okolo.........
3.)od**** sa bloga i to je toliko za sada....i.....ubi.....se.......bang



Brzo su finali onih anketica ajde glasujte jos mouthwashmalo........
thumbup:

Ovo su za sado po procjeni finalisti
Mate Turić sa 36.8% ,14 glasova
Tomislav Roso 41.9%,13 glasova
Matko-zenga 34.9%,22 glasova:burninmad

- 18:40 - Komentari (16) - Isprintaj - #

22.03.2006., srijeda

Evo nesto vazno i zanimljivo

Odlucila sam napravit neku anketu,koju Ana nije tila ucinit...
-Napisat cu imena svih muskih iz skole od 6. do 8. razreda
-Glasovanje ce trajat do 31.3..
-I onda cu stavit posljednju anketu u kojoj ce bit finalisti...


Nema anketa viseeeeeeeeeeeeeeeeeeee

- 16:57 - Komentari (44) - Isprintaj - #

21.03.2006., utorak

Dobro pogledajte ove slike i odlucite tko van je najlipsi od ove 6-ce......Doli van je anketa....Neka najlipsi pobijedi....




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo van je ALEN....



Image Hosted by ImageShack.usThis is Čovo...



Image Hosted by ImageShack.usovo je Kordic...



Image Hosted by ImageShack.usThis is Matko-Zenga..


Image Hosted by ImageShack.usOvo je Artan...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us..This is Štuky


Sad glasuj


- 21:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Svi po blogovima pisu stavlju ankete ko in je naj lipsi,zgodniji itd. u skoli pa cu i ja stavit jednu anketicu.......
Tko od ovih zenskih po vama ima naj guzu,ajde glasovanje zavrsava 31.3....




- 21:43 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Evo mene again!!!

Da,da evo me ponovo i upravo pravim moj 6 blog....ubit cu se....Sacekajte koji dan jer ga jos uređujem.........

- 21:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


evo samo par rijeci o meni....

..Zovem se Vinka...hahahahaa..
...zoven se Tea...
....Zivim u Orebicu....

Volim
svoj razred i moje prijatelje,
more,lito,kupanje,
krpice,rozu boju,
aute,tresnje i jagode,
msn,blog,iPodove,
moju frendicu jagodicu-bobicu,
rolanje,tulume,setnje,coca colu....

..a o tome sta mrzin necu pisat jer nebi do sutra.....

jagode i tresnje...hmhmm
da je znat,neki znaju..da da..
aaaaaaa.....

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je za mou ..babu..nije..

Image Hosted by ImageShack.us
love is in the air!!!

Image Hosted by ImageShack.us
No comment,tko zna zna