Click here to get your free text scroller.
http://www.blog.hr/edit/?SID=a7a4aa2095bb512892225a05bd9a7f4d&cmd=blogeditor&menu=2,1# http://www.blog.hr/edit/?SID=a7a4aa2095bb512892225a05bd9a7f4d&cmd=blogeditor&menu=2,1#

17.06.2006. / subota

Datum posta kraj-->

MOJE IME!!!!!!!!!!!!!

Ffigurativna osoba
Iizvanzemaljac
Lla stupid
Ii nisam peder
Ppurger
Ddedu ti nisam jer nisam peder.ghahahahah
Ii recite mami da mi vrate bokserice
Aapolon
Bbok

stari mojjjjjjjjjjjjj,ko je ovo izmislio,fakat imaju maste na internetu

17.06.2006. ...22:41 sam napisi i ne seri...tu vam pise kolko imam komentara (22) kradi moje rijeci...kme..kme... #

16.06.2006. / petak

Datum posta kraj-->

MALO DUZI POST!!!!!!

-sad prek lijeta nebum bas pisal postove jer ste svi na moru,i nema svrhe,mislim tak i tak ste i vi prestali pisat,mislim svi ste prije pisali svaki dan,sad svaki tjedan,ja to razumjem jer meni je vec odavno dosadilo ali kad se nade vremena ja pogledam.
-moram se ispricat,sto nisam piso postove,to je valjda zbog komentara,ne pisete pas puno pa nemam inspiracije.
-sto se tice naslova,pa ono sto pise to i mislim,ovaj post ce biti malo duzi .neg moj uobicanji,bez brige znam da mi je uvijek naslov PANJEVI!!! ili tak nes,moram mjenjat,IMATE PREDLOGE?????
-ak se pitate zasto sam,danas kad smo bili vani,bio malo sutljiv,to je zbog ove pjesme koje sam upravo pjevo,pjesma nije nes posebno,ali te tak potice na razmisljanje i sve ono i pri tom sam tu pjesmu pjevo u sebi tak da,sory kaj sam bio tak sutljiv
-bit je toga kaj sam upravo slusam pjesmu i razmisljam o tom.kak ce nam bit na kraju osmog razreda(upravo sam cito postove ,mojih drugova osmasa,koji su pretuzni i koji milsle da ce umrjet bez svojih drugova),mislim nama ce biti isto tak,milslimo ono druzis se s nekim 8 godina i onda se nikad vise ne vidite,dobro je istina da ces nac nove frendove ali to nije to.zao mi je,tako ce mi nedostajat puno stvari.ali jebga sta ces.
ghahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaahha
pa dobro nije bio tak dugacak post
aviverderči!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16.06.2006. ...00:32 sam napisi i ne seri...tu vam pise kolko imam komentara (6) kradi moje rijeci...kme..kme... #

10.06.2006. / subota

Datum posta kraj-->

PANJEVI!!!

-ovaj nepotpisani thediablos nisam je,to je neki kreten
-ha nista danasnjim blogom,moram ic na normalu
prvo par pitanja
-dali sapunjate mačora?
-dali pusite ekoloski ili bioloski'
par informacija
-konj ima cetiri noge
-zasto je kokos presla cestu-da bi dosla na drugu stranu
DANASNJA TEMA- VASI BLOGOVI
-meni nejde u glavu,zasto neki panjevi pisu blogove sa svojim problemima,mislim idem citat necije probleme
hello(znam da je pederski ali to radim radi fore)
-opet mi nece uc u glavu,jednostvno nejde, zasto neki skrivaju svoje blogove,pa cemu sluzi nek da neki drugi ljudi citaju,ak tak vec hoce,nek si uzmu personalni dnevnik i nek ga citaju kolko god hocu
-dobro toliko o tom.sad malo drugih stvari
-ak trebate pomoc odite na ovaj blog
-ak trebate savjet odite na ovaj blog
-ak se zelite ucit strpljenja odite na ovaj blog

10.06.2006. ...13:34 sam napisi i ne seri...tu vam pise kolko imam komentara (6) kradi moje rijeci...kme..kme... #

08.06.2006. / četvrtak

Datum posta kraj-->

MIMA!!!!!

-ovaj post posvecujem mimi.evo napiso sam post.
istina je mima ne pusi cigarete i ne ide iza mioca zbog toga
sad cu vam rec bolnu istinu.mima pusi ali ne cigarete vec ku*****
i ne ide iza mioca radi cigareta vec se drogira
ghahahahhahahahahahahah
ok toliko o mimi.
-da vidio o cemu cemo danas pisat. prvo pi pozdravio sve ljude koje citaju ovaj blog.bok!!!
ajmo,vec dugo nisam napiso perverzna ili ubitacno glupa pitanja.
-cemu sluze prsti zenema osim uz pisanje i mjesanje salate?
-sta misilite dali nekom k**** moze biti tako velik ta kad ga neka mala glava p*** da se ta zenska ugusi?
pa informacija
-odite na ovaj blog,covjek je fakat iskren
e sad danasnja tema
-LJETO
-tu nema puno rec,ja cu se zaybavat cijelo vrijeme i bit ce mi zabavno,jedino kaj necu proc ocekivano ali
yebga budem proso sa 4.3 ili 4.4 neznam lai znam da necu sa 5 sigurno proc.ufffff(pizdim)
-jedva cekam maturalac da vidi nase zgodne cure u badicu.ajooooooooj.bit ce smijeha
ghahahahah,vec se sad smijem
-neznam di bu iso valjda u velo losinj ili tak nes,ak neko ide,nek mi javi.
- tak to bi bilo to.

08.06.2006. ...15:33 sam napisi i ne seri...tu vam pise kolko imam komentara (13) kradi moje rijeci...kme..kme... #

06.06.2006. / utorak

Datum posta kraj-->

MAKISIMIR!!!!!!!!

-ustah se u pola devet,pojeh cokolino(nemojte srat,znam da i vi jedete)
-pa krenuh u skolu,tam smo se nasli i krenuli u cudnovato mjesto zvano maksimir
dok su ostali osmasi bili na krku,KRKU,tam su se kupali i bilo je im odlicno
-a dobro i nama je bilo dobro.-
-u biti da nastavim,na putu k maksimiru mi budale se razdovjili od ostalih jer smo cekali cure koje su kopovale nes gumeno ili neke tam tablete,neznam nisam siguran kaj sam vidio.
-kad smo se svi okupili,krenuse u zoo.
-kad smo dosli tam raska je mene zaduzila da prikupim novac i sve to ,pa je sam i dao raski.
-naravno ne moze za nasu rasku bi nesto jednostavno,mora ona nama dat neke papire,koje se uopce nismo trudili napisat,neki su bili diskvalificirani a mi smo bili zadnji...........
ghahahahahahhaahahahah
-da nastavim,u zoo je bilo dobro,ali sam tak i tak bio vec 5 hiljada puta u zoo tak da nisam vidio nis novo osim kaj su nestali pingvini.
-poslije su nas cure mucile sad alvajs ultra uloscima,tam neki roze boje,dobro mene bas nisu ali zvoneta su bas mucili,nebi ja bi na njihovom mjestu
-pa mi odlucih ic doma,ali ne nasu ubitacno zgodne i lude cure su htjele na stadion,tam smo se zezali,preskakali ograde sve dok na nije neki pederski cuvar sa bradom izbacio.
-pa smo onda stvarno krenuli doma,ali neeeeeeeeeeeeeeeeee,mi jos idemo ipred skole ,tam smo se zajbavali,ja ko budala pre umoran tam spavam na klupi neko vrijeme.
-e onda sam iso doma ,napravio sve poslove, i krenuh prema treningu,ali neeeeeeeeeee
nismo isli,svakog je nes bolilo ili tak nes...nemam pojma
-i tak,igrali smo protiv osmasa mali nogomet naravno spuhali 3:1
i onda sam iso doma ,i zajbavo se na kompu.
ajd chao opceprivaceni ljudi(znaorova fora)

06.06.2006. ...15:19 sam napisi i ne seri...tu vam pise kolko imam komentara (11) kradi moje rijeci...kme..kme... #

04.06.2006. / nedjelja

Datum posta kraj-->

LAMPA

-neznam zakaj sam stavil taj naslov.dali vi mozda znate?hmmmm
-nemam inspiracije da pisem.o cem da pisem.
ajmo o moji drugovima iz razreda,
ALTARAC-nekad vrag nekad andeo,andeo-pre dobat-vrag-nesto najgore na svijetu
ASSAD-frckava(s dobrom kosom) zgodna zenska,dobra srca svima pomaze,luda voli se zezat-perverzna u dobrom smislu
BALKY-kosarkas ludi,isto se voli zezat,pogotovo cure.naj lude su mu ocjene razlika izmedu sad i 6 razreda
BARA-bivsi nosac naucala,apolonsko tijelo svaki put kad ga udarim,ne pokazuje bol
BENKO-naj talentiraniji rokometas,ima dobre fore
BJELIC-mali ludak,legenda ziva,malo brzoplet ali yebga
DIAB-koji kreten
dalje neznam po abecedi stoga cu sam ovak odabrat
KRIZAMNIC-visoka zgodna cura,ljepa kosa
NIKSIC-zgodna "zena divljak" zena ,najbolja kombinacija
MARICIC-zgodna,smijesna zesna,jako perverzna ali jako perverzna
KALEM-zgodna perverzna zenska,u zadnje vrijem iznimno dobra
LUKACIC-zgodna mala cvrsta zenska
LUCIC-zgodna lazljivica,brzopleta ali smjesno brzopleta,(bare se smijemo ak nis)
ZIVKOVIC.zgodna zenska koja se zna sam oodjenom ovak nasmijat i smijat se pol sata
IVANISEVIC-zgodna,cudna i razgrana celjad
KRSIC-zgodna,bogami visoka zeska ,voli konjeve i macke ,kolko sam skuzio
TOMAK-malo tvrdoglav covjek ali u dobrom smislu,ludak mali,nezna bonton
RUKAVINA.zgodna legenda i pol,voli se zezat,ogroman smisao za humor
VUJCIC-zgodna depresivna zena,voli nirvanu ovisna o njima,previse razmislja o zivotu
LONCARIC-zbunjen covjek,smijeg mi je njegov legendaran
SAMARDZIC-zena divljak,legenda voli se zezat,dobra frizurka
MARINIC-bivsi klempo,sad promjenjen,covjek je dosta jak i zilav
ROMIC-zgodna zenksa koja se seli,necu vise nis rec zbog toga
KOSUTIC.-zgodna zeska,iskrena,dobar smisao za humor
NJIRIC-mala legenda,voli se zajbavat,voli zezat ljude ko i ja
MLINAR-visoka legenda,ogroman smisao za humor,nogometas i pol
SOSTATIC-streber i pol,malo tvrdoglav i uvijek u isti gacama(sory vico ali neznam nis pozizivno o teni)
SERCAR-zgodna malo zbunjena cura,dostva otvorne iskrena dobra cura
PIRS-lik zuji ko nitko na svijetu,mal zbunjola

04.06.2006. ...23:26 sam napisi i ne seri...tu vam pise kolko imam komentara (16) kradi moje rijeci...kme..kme... #
Datum posta kraj-->

PANJEVI!!!!

-sam cu napisati kratki post.moram ic na derbi.pa se zurim.
-par poruka nekim ljudima
TEA:cemu toliko tockica
NINA:sam sam se salio u vezi nirvane
i to je to.
mozda jos navecer vam napisem koji post.

...17:30 sam napisi i ne seri...tu vam pise kolko imam komentara (7) kradi moje rijeci...kme..kme... #

01.06.2006. / četvrtak

Datum posta kraj-->

LUDE STVARI!!!

* Da ljudi nisu ovce vlast ne bi bila vuk.
* U paklu je vrag pozitivan lik.
* Tko zeli biti stalno u pravu,mora cesto mijenjati misljenje.
* Ljudi se dijele na tri grupe:tipovi,licnosti i ostale.
* Diplomat je covijek koji cetiri puta razmisli prije nego nista ne kaze.
* Tko ne umije da zivi svojom zaslugom,sanja o tome da umre tudjom krivicom.
* Popularnost je kao mladost,kad jednom prodje vise se nevraca.
* Sta vrijedi prekrasno celo,ako iza njega nema mozga.
* Vuk dlaku mijenja u jesen i u proljece.Covjek po potrebi.
* Sreca mi je okrenula ledja!To je njena omiljena poza!


Ulazi covijek u trgovinu i kaze:"Molim vas,daj te mi kilogram od pola kilograma i pola kilogram od kilogram!"

Prodavac je ostao zbiunjen

Dali mozete pomoci ovom prodavcu....Sta je kupac trazijo???


Proof that girls are evil:



First we state that girls require time and money.



GIRLS = TIME x MONEY



And as we all know «time is money»



TIME = MONEY



Therefore:



GIRLS= MONEY x MONEY = (MONEY) 2



And because «money is root of all evil»



MONEY = (EVIL)1/2



Therefore:



GIRLS = ( (EVIL)1/2)2





And we are forced to conclude that:



GIRLS = EVIL







Dakle, osnovnim matematickim operacijama, dolazi se do ovoga..





01.06.2006. ...22:46 sam napisi i ne seri...tu vam pise kolko imam komentara (19) kradi moje rijeci...kme..kme... #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

by raba

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MALO O MENI

  • http://s79.photobucket.com/albums/j147/famtbs/?
    stistnite ovdje gore da vidite sliku.ja sam ovaj kaj grli ovo sa ribama na majci
    PRVI S LIJEVA:tino.0911706438
    DRUGI S LIJEVA:ja 0989884210
    ISPOD MENE:niko 0913355351
    DESNO OD NJEGA:zvonimir 0915526863
    DESNO OD NJEGA:luka 0915122749
    SKROZ DESNO:frano 0917933733
    ak vam se netko svida slobodno nazovite
    ak ste peder,nemojte zvat mene jer ja nisam peder
    a za ostale probajte,neznam ja ko je peder ko nije.

KAD PREĐEDEM 10 POPIT CU ŠAMPANJAC

by raba