četvrtak, 13.10.2011.

Prehlađena sam. Opet. Ili je moj imunitet toliko slab ili baš nemam sreće pa moram pokupit sve boleštine, u svakom slučaju, nije dobro. Eh da, prvi dio prošlog posta nije bio povezan s drugim. Da ne ispadne da plačem i tugujem zbog neperspektivne (poslovne) budućnosti. Frustrira me to, istina, ali ništa više od toga. Neke druge stvari su me mučile/me muče. I tako. Kako ste vi? Ja evo odmaram uz stotu šalicu vrućeg čaja i hrpu maramica. Al ponosna sam što sam čak i ovako teško bolesna (:P) išla na faks i nisam propustila prvi tjedan predavanja. Jej.

Baš razmišljam kad sam već toliko pričala o tom kraju faksa i tako to, jel tad vrijeme za neke veće promjene? Na primjer, završiš faks, magistar si nečega, jel ok voljet vampire, vukodlake i takve stvari? :D Mislim, ja stvarno volim serije/filmove takve tematike. Obožavam seriju Dexter. Za one koji ne znaju radi se o serijskom ubojici. Nadimak mi je iz knjige Parfem i glavni junak isto postane ubojica. Ali ajde, samo se želi uklopiti u svijet :P Tu su i Criminal minds, Supernatural... I što to govori o meni? Posebno s obzirom na moje buduće zanimanje, neki koje me znaju/imaju na fejsu znat će na što mislim. Ali baš me briga, imam puno godina pred sobom, trenutno se ne želim zamarati nekim ozbiljnim temama, želim još uvijek biti klinka u starkama, koja gleda svijet još pomalo naivno. Bez obzira na to znam da ću dobro raditi ono što ću raditi. Jer razumijem ljude, lako ih mogu "pročitati" i imam glupu potrebu pomoći svima iako se ne može to uvijek. I ponajviše zahvaljujući Filozofskom (kojeg često omalovažavaju, posebno zbog blokada i štrajkova) oslobodila sam se većine predrasuda ili ih barem postala svijesna, a to je također važan korak, hvatila važnost toliko inzistiranja na kritičkom razmišljanju, drugačijim pogledima na svijet itd.. I ponosna sam zbog toga.




| 21:18 | Komentari (6) | Print | # |



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Image Hosted by ImageShack.us


Lady Grenouille

● 23
● Ffzg
● Kelkope - jazz dance
● knjige!
● rock & metal
● nogomet


ako me netko treba: lady_grenouille@net.hr






beba =)
Bee
Blacken the angel
dawn
Dreamer.
hero within
ina
Klaun
LondonSKY
Madame.B
neverin
Norra.
Pina Colada
Porculanska lutka
Seńorita
Shaved Guy's Blog
Tilapončica
Trying to find myself






No one is in control of your happiness but you; therefore, you have the power to change anything about yourself or your life that you want to change.



credits
12345
murderscene
9195981825oldmeisback999didyoumissmeblog