Ljeto
subota, 30.07.2011.


Faks završio, ispiti prošli, sve je riješeno, jesenski rokovi ne postoje za mene, ne želim gubiti vrijeme na učenje preko ljeta. Iako sam bila dosta pod stresom, sve je super prošlo. Još samo jedan semestar i onda pisanje diplomskog. Prebrzo sve to prođe =( Ne da mi se radit, ovako je skroz ok :D Kad sam tek upisala faks mislila sam da će tih 5 godina trajati i trajati, a eto već je zadnja tu. Brzo se navikneš, kako kažu - filozofski je način života :D Volim svoj faks, bez obzira na katastrofalnu organizaciju, blokade, štrajkove i slične svari, barem si na kraju osoba kakva bi svatko trebao biti. Muka mi je kad gledam/čitam izjave pune mržnje i predrasuda prema svima koji su drugačiji... vrijeđanje, napadi, ubijanja, čim je netko drugačije boje kože, vjere, nacionalnosti, seksualne orijentacije. Gade mi se ljudi koji misle da su najbolji na svijetu, a zapravo su jadni i primitivni i zbog toga neće to nikad ni shvatiti, žalosno.



Dečko i ja proslavili 4. godišnjicu vezu i još uvijek je sve super, a meni najvažnije - zaljubljenost je još tu. Ljubav je naravno divna, osjećaj sigurnosti, pripadanja, povezanosti, ali teško se odreći leptirića pa mi je drago da još ne moram =)

Za tjedan dana idem na more, u Zadar, nadam se da će se vrijeme popraviti i da ću uživati u kupanju, sunčanju i odmoru. Dosta mi je kiše, sunceee dođi :D




| 18:06 | Komentari (13) | Print | # |



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Image Hosted by ImageShack.us


Lady Grenouille

● 23
● Ffzg
● Kelkope - jazz dance
● knjige!
● rock & metal
● nogomet


ako me netko treba: lady_grenouille@net.hr






beba =)
Bee
Blacken the angel
dawn
Dreamer.
hero within
ina
Klaun
LondonSKY
Madame.B
neverin
Norra.
Pina Colada
Porculanska lutka
Seńorita
Shaved Guy's Blog
Tilapončica
Trying to find myself






No one is in control of your happiness but you; therefore, you have the power to change anything about yourself or your life that you want to change.



credits
12345
murderscene
9195981825oldmeisback999didyoumissmeblog