×...alkohol je čovjekov najgori prijatelj a samo kukavice bježe od neprijatelja..×

četvrtak, 26.07.2007.

hmm..novi post?!?!

hmm...mislim da je vrijeme za novi post. pa i je!! imam dosta komentara..i opet hvala vam na tome. mislim kaj ste mi dosta komentirala. onda..nemam baš kaj za pisati pa bum sam ne našvrljala. aj ges.. i zato ovak post nebu tak dugi.. to bumo još vidli..pa evo posta..



kaj da ve tu velim..??.. bum probala neš..hmm..da se sjetim.. aha.. ovoga.. jena poruka svim ljudima koji imaju neš protiv mene i mojega izgleda... pa ovako: "ja sam takva kakva jesam i izgledam kak izgledam i ne kanim se mjenjati (ponašanje).. ak vam se takva ne sviđam onda zbogom. vidimo se u nekom drugom svijetu... isto to vredi i za ovaj blog. ak vam se ne sviđa moj blog onda nemorate dolaziti na njega. niko vas ne sili.." ovo sam napisala jer mi stalno ljudi seru kak se ponašam i jer me stalno neko pokušava promeniti.. a pa sad sam popizdila i dosta mi je svega.. to je to za tu temu..



ovoga v nedelju se desilo nekaj kaj se baš i nije smelo.. al nevolim o tome pričatiu.. tak da i nebum.. ovoga..gledala sam harrya pottera i red feniksa i bez uvrede onima koji su "fanovi" tom tipu koji i nije baš neš osobito lepi..moram reći da je taj posljednji nastavak bil čisto sranje.. al to je samo moje mišljenje.. 1,2,3 su mi bili puno puno bolji. bila s najboljom frendicom i njezinom sestrom.. ona inače ne podnosi te "mračne scene"... a njih je v tom filmu bilo dosta.. al nea veze.. oču reći da kak su bile te "mračne scene" ona je mene za ruku primila i ima nokte..đizs.. i sad ja imam rane po rukama..



ovoga..jučer sam se spominala s jenim tipom s kojim sam si do ve bila dobra..i sjetil se nečega i to mi je rekel..a to je mene JAKO povredilo.. on zna koje.. i ak ovo čitaš onda ti imam neš za reći: "fala ti..baš ti fala.. mislila sam da si mi neki frend. al se dokazalo drugačije. al oke. nem se ve zbog toga tulila il neš takvog jer meni to nije žal. ja to znam i uvjek sam znala. a ak ti to nereš prihvatiti onda.."



no i tak..ipak je post završil jako dugo..ili ne..mah..ugl. dugi je.. al nema veze..bar bute imali kaj za čitati..no pa idem ja ve.. moram nekaj i jesti ne? lol..no ajde budite mi pozdravljeni..


26.07.2007. u 21:02 • 32 KomentaraPrint#

nedjelja, 15.07.2007.

nema nekog određenog naslova..

zdravo ljudi..hmm..nemam baš o čemu pisati. al važno da ja napišem neki post da onaj tam ne stoji tak dugo. inače sam htela čekati tak dugo dok mi ne ostavite 80 komentara..to znači..još dva..ovih par ljudi kaj mi je komentiralo..hvala vam!! nisam znala da bum tak lepo počela s ovim blogom.
obožavam ovu sliku.. na neki način sam povezana s tom slikom...jebate kaj serem..ugl..lepa mi je..malo više neg lepa..



ovoga...odlučilo se 11.08. idem na more u biograd.. nebu mi lepo več sad znam. al ak je doma dosadno zakaj nebi tu dosadu preselila negde drugde.. mi zapravo idemo na more jer je moj brat izrazil želju da bi išel na more negde..dok ja tak neš rečem onda mi se smijeju. mislim ovo je vjerojatno zato jer on več 4 godine nije išel s nama na more pa su starci ushičeni tom njegovom željom.. s ovim nama mislim s menom =), majkom i ocom...



onda..kaj još pisati..aha..opet me hvaata neka nostalgija..al nema veze..bum ja to sredila kak i uvijek. na svoj način. nije baš zanimljiv taj način al pomaže. evo sad pokušavam napisati bar 3 reda ovog odlomka posta. i nadam se da bu mi uspelo. pa bum ve malo gluposti pisala. mislim al su istinite gluposti. ili nebum? nebum jer več jesu 3 reda pa idem na drugi odlomak..znači sad slijedi slika..



jedno jutro ovaj tjedan su me brat i bratić zbudili pa sam zela jednog dezodoransa kojeg imam na noćnom ormariću i pogodila jenog. neznam kojeg jer sam to napravila v snu.. uglavnom neko je "zavrištal" evo..upravo mi sad po sobi leti neki ogromni kukac kojeg se užasno bojim i ve je pal nekam na pod pa se ne usuđujem stati s stolice. i nejdem spati tak dugo dok ga ne ubijem..
a ve idem..
ajde..

15.07.2007. u 23:25 • 75 KomentaraPrint#

subota, 07.07.2007.

evo mene opet...

i evo.
sad bum opet napisala neki post koji najvjerojanije nebu imal smisla.al kaj.. za to postovi postoje. da izrazim svoju besmislenost. =).. no i tak.. ja pišem ovoga posta koji je vjerojatno i zadnji na ovom blogu.. nemojte mi zamjeriti kaj to tolko pišem.. mislim ovo kaj mi blog nebu puno zdržal jer si ja tak dižem samoouzdanje da bu mi blog puno zdržal XD..



veli veva da joj je komp je star ko metuzalem, kreta i grčka skup.. i ona sad tu meni priča kak je njoj picek fini a ja joj to pokušavam zgaditi..ups..picek s krumpirima..
i ima ona 222 prsta.. mislim veva..btw..za one koje neznaju ko je veva..to vam je jena ultramegaextrasuperduperfensišmensi (to probajte pročitati) ženska koja mi je suseda.hmmm..otkad???...aha..celi život.. i dora mje frendica... i tak.. neznamo kaj delati pa veli njen tata da idemo pecat na bazene..pecat dečke..



i ovo bi bil gotov post.. idemo se kartat pokera...i slušat falšane pjesmice..hehe..
aj budite mi pozdravljeni


07.07.2007. u 14:34 • 78 KomentaraPrint#

četvrtak, 05.07.2007.

kaj da ve tu pišem.??..kao prvo..ovaj blog kao ni jen drugi nebu dugo trajal..jer..mah..a možda i bu.. to bu stvar moje volje.. svi su prijašnji bili depresivni a ovaj bu lepi "hipijevski"..jer mi se depresiva več polako gadi..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo tak bu otprilike zgledal svaki moj post..neću da mi dizajn bude morbidan jer bum ona ja pak pala v depru a to neću.. ve nem pisala dugoga posta jer mislim da nije prikladno za tu sičjuešn..lol..
no idem sad..
budite pozdravljeni

05.07.2007. u 13:44 • 52 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga-BOX 1

kaja znam..vjerojatno bu i ovaj blog kratko trajal tak da ne vrijedi mi ve pisati o čem bu..

BOX 2

TKO SAM JA?
×..ja sam chocolate junkie..×
×..zovem se dina..×
×..rođena sam 28.11.1994..×
×..po tome zaključujemo da imam 13 godina..tek..×
×..po horoskopu sam strijelac..da da..opasna sam ja..×
×..idem u 7 raz u 3. oš u čakovcu..×
×..u ulogama mojih najboljih prijatelja: josipa, veronika, emili, kristina, bela, tesa, tena, matija...×
×..ljubav: nesretno? zaljubljena..×
×..slušam: muziku: dream theater, hladno pivo, crno perje, marilyn manson, apocalyptica, donekle opeth, itd..×
×..moje ljubavi:
¤moji prijatelje
¤moja femili
¤moja mačka
¤jedan visoki tip?
¤glazba
¤čokolada =) ¤rukomet
¤msn
¤icq
¤moj raz
¤putovati
¤mjesečina..tj..puni mjesec
¤....×
×..nije mi baš lijepo :
¤svađati se
¤ja
¤egoistični ljudi
¤umišljeni ljudi
¤dvolični ljudi
¤izlaziti
¤obiteljska druženja
¤pogrebi
¤noć
¤jesen
¤biti vesela
¤.....×
×..ovisna sam o (ilitiga vjerna sam):
¤čokoladi
¤lizaljkama
¤žvakačama
¤glazbi
¤ovom kompjuteru
¤svojim prijateljima
¤i još o mnogočemu ali ne želim sad to tu reći
×..icq broj: 481196093..×
×..msn: dijete_sunca@hotmail.com×

BOX 3


LINKIN PARK - SHADOW OF THE DAY

Shadow Of The Day....



I close both locks below the window
I close both blinds and turn away
Sometimes illusions are so simple
Sometimes goodbye's the only way

[Chorus]
And the sun will set for you
The sun will set for you
And the shadow of the day
Will embrace the world in grey
And the sun will set for you

In cards and flowers on your window
Your friends all plead for you to stay
Sometimes beginnings are so simple
Sometimes goodbye's the only way

[Chorus]
And the sun will set for you
The sun will set for you
And the shadow of the day
Will embrace the world in grey
And the sun will set for you

And the shadow of the day
Will embrace the world in grey
And the sun will set for you
And the shadow of the day
Will embrace the world in grey
And the sun will set for you

BOX 4

Mogu li si priuštiti nadu
(kad sam toliko puta bila razočarana)
jer nada je
očekivanje
a uvjerila sam se
što više očekuješ
više ćeš biti povrijeđen kada se
ta očekivanja ne ispune.



Kažu
nada traje zauvijek
ali teško je usprkos svemu
držati glavu gore
čekati sunčan dan
od toliko oblaka
pitam se
je li sunce jako daleko.



Ponekad osjetim kako me
zalutala zraka malko zagrije
(koja ugodna promjena)
je li zalutala
ili je s namjerom ovdje
samo da ne zaboravim
da je sunce tu
možda
skriveno
možda
ga ne vidim
ali je tu
čeka
čeka pravi trenutak
da me utopi
u svojoj svjetlosti
u svojoj toplini.



Mogu li ja čekati
ne znam
imam li ja tu snagu u sebi
mogla bih
ali je jednostavno svaki put
sve teže
(ili možda ipak lakše)
čini se
da su oblaci sve tamniji
dobivaju li bitku?



Ne
nikad se ne predomišljaj oko nečega
za što znaš da ti može donijeti samo osmijeh na lice



Ne očekuj mnogo, i dobit ćeš sve
ali budi spreman,
jer neke se stvari dogode kad najmanje očekujemo
a kad te iznenade
ne razmišljaj o posljedicama
jer SAMO SE JEDNOM ŽIVI