Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

Bokić! Mi smo Black Angel, Black Mary, Ozzika i Red Sun.mi smo iz grupe The Black Tigers. I ako vam se da malo pročačkajte po našem blogu. I napišite komentar.
aha..i...
JUST SMILE TO DETH! =)



Glitterfy.com - Glitter Graphics







Get Your Own Quiz!, More Quizzes


na ovom blogu vas je bilo:
counter widget


web counter



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com



evo. ovo jedan blog. vlasnik bloga me zamolio da taj blog stavim u linkove, pa evo:
club penguin blog











<

24.01.2009., subota

prijateljstvo...


*
o "Ne hodaj ispred mene, možda neću slijediti.

Ne hodaj iza mene, možda neću voditi.
Hodaj pokraj mene i samo budi moj prijatelj."

"Prijateljstvo je jedna duša u dva tijela."

"Život bez prijateljstva je ništa."

"Prijateljstvo moze postojati samo izmedju onih koji su po moci jednaki."

"Nemoguće je tačno odrediti trenutak rađanja prijateljstva. Kao što postoji kap koja prepuni sud kad ga punite, tako nakon niza prijatnih gestova postoji onaj koji vam prepuni srce."

"Veseli i dobri ljudi traže prijateljstvo, a hrđavi jatake i ortake."

"Na kraju nećemo pamtiti riječi naših neprijatelja, već šutnju naših prijatelja."

"Prijateljstvo je najteža stvar na svijetu za objasniti. To nije nešto što se uči u školi, ali ako nisi naučio što je smisao prijateljstva, uistinu nisi ništa naučio. "

"Za dobro prijateljstvo zajednička tajna je najbolji početak."

"Nije prijatelj onaj koji ce to reci vec onaj koji ce to poreci a djelima steci !"

"Ko prestane biti prijatelj, prijatelj nikada nije ni bio."



glitter-graphics.com

- 21:57 - komentari [1] - isprintaj - #

bokač!

kak ste? ja sam dobro, i nist se posebno ne dogada!

danas igramo z madarima! nadam se da cemo pobijediti! hrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
thumbup

- 21:54 - komentari [0] - isprintaj - #

http://anakralj.blog.hr *** design by ana kralj

Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

Myspace Banner Generator @ JellyMuffin.com