MADE BY: PEACEDESIGN

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

what can I say-see for yourself!


MOJA OSOBNA ABECEDA(koja ce se s vremenom mijenjati,kao i moji prioriteti):

A-Avion-obozavam letiti avionom,nesto prejebeno

B-Bolesno-sick,sick,trtrt:)

C-Cmon-da...no koment

Č-Čupavo-u zadnje vrijeme me nesto privlaci čupavo,šta god to bilo,zivotinje,stvari,ljudi...hehehe

Ć-Ćup-to mi jedino pada na pamet...hehehe

D-Dark angel-moja najbolja frendica

E-Evanescence-meni jedna od najboljih grupa

F-Fall out boy-jel trebam komentirat savršenstvo?hehehehehe(pete is hot)

G-Goran(neslužbena seka)-jedna od najvažnijih osoba u mom životu

H-Haski-najslađi psi na svijetu

I-Ifka-moja best frendica,jedna od njih

J-Jole-ahahahahahahaha

K-Killersi-spikeovi,one narukvice,to volim furati,a ni bend nije loš

L-Lino...hahahaha

LJ-Ljama-ta zivotinja pljuje ko looda

M-Marko-Moj best frend,malena-obozavam kad me ljudi tak zovu...

N-Nothing Else Matters-prejeben izraz

NJ-Njemacki-najgori predmet u skoli

O-Obala-obozavam more,i volim biti navecer na obali

P-Prex-ufff...obožavam ga

R-Radozlnalost-jedna od mojih osobina,moze biti dobra ili losha,kako kad:)

S-surender-super pjesma od billy talenta

Š-šminka-volim se sminkati,al ne sminkam se stalno:)

T-Trnsko-no koment

U-uraniti-uvijek dođem prerano,jako rijetko kasnim...he he he

V-volim te

Z-Zabava-khm...da..(piwa s Pixie pod nečijim prozorom)






Efo jedne totalka cool pjesme:
30 seconds to mars:from yesturday


Music Video Code provided by Music Video Zone







Baner by:




Baner by:



Baner by:


Baner by:

MY CHEMICAL ROMANCE:

lyrics - famous last words


Tena:
Blog images



Tea:
MySpace



Marta:
MySpace



Amu:
Bigoo



Ivona:
Image hosted at bigoo



Anja:
MySpace



Anita:
Blog images



Ana:
Blog images



Iva:
Image hosting



Petra:
Images for your blog



Lancy(ja):
free image hosting


Ovo trebate vidjeti:

Blog.hr-stranica na kojoj možete napraviti totalka cool blog!
Blogovi ljudi koje poznajem!

sekicawave
Pero zvana špricamah
Rinomah
Karlawave
Dark angellud
Doricalud
f***ing ekonomskawave
Who am I???wave
gothic girl with red rosewave
lepawave
moj i tein blogwave
moj i sekin blogwave
Moji bloger frendovi:
Johnsonicawave
malaacalud
Richina!thumbup
Rihannawave
Naughty girldead
Hanawave
jebozovne_pizdunkelud
alone_in_the_darkwave
Doramah
black_beautywave
Decay Of Corpsewave
Dead_Angelwave

Cool web stranice:
Iskon
Myspace
Najbolji spotići
super stvari za blog
us5 official
web stranica moje škole
Richie official
Chris official
Izzy official
Mikel official
Jay official
evanescence official
linkin park official
xtina official
us5 official
muse official
killers official
britney official
J.T. official
nsync official
the all-american rejects official

Blogovi gdje možete naći cool dizajne:

nlogreedy
gadurawave
cool prdlošcimouthwash
mračnjaciwave
mixlud
inna flea alaine nicole dizajnlud

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


LEGENDARAN FORUM:
mario forumwave














neki expresions....totalka cool

free image hosting


free image hosting


free image hosting


free image hosting


free image hosting


Myspace layouts


Myspace layouts


Myspace layouts


Myspace layouts


MySpace

MySpace

ponedjeljak, 29.10.2007.

Neznam ni sama...

Dakle-Ana,Tea-sam za vas,hehehehehe:)
Evo ja se speglala,boli me uho strava jedna,al svejedno idem u školu...
Trebala bi ogd. glupo knjigovodstvo...grrrr...
Nekak...hm...nije mi se dalo dić iz kreveta...uopće...pisala dnevnik jedno pol sata...i sad slušam Paramore...po već neznam koji put u zadnja dva mjeseca...jučer je bio jaaako loš dan...a danas se sam osijećaju posljedice...i to će trajati još dugo...trebala sam pobjeći...od doma...i na kraju nisam...i to mi je možda najveća greška u životu...ali sam ostala...zbog samo dvije osobe...SAMO DVIJE...koje inače nebi vidjela možda nikad više...s jednom sam u jebenoj svađi...a znači mi više od svega...ali me ne treba toliko koliko ja trebam nju...i ne značim joj ništa,a ona meni sve...jednostavno sranje...I could runaway...al sad od toga ništa...i opet sam tu...i sve je opet isto...i postaje sve gore...i neam nikog tu kad trebam bilokoga...i užasno je teško...uzasno tesko uopće disati...ovdje...opet ovo zvući predepresivno...hm...jedva čekam školicu...i Ines će bit samnom na praksi,pa mi neće bit dosadno...i ona je fakat super...i tak...
POZZ I PUSA SVIM BLOGERIMA...
I svoj mojoj ekipi iz razreda...
ALWAYS YOURS
LANCY

- 09:46 - Komentari (6) - Isprintaj - #


nedjelja, 28.10.2007.

I don't need no fake surrounding,all I want is you to be with me,here I am...All these words have lost their meaning,I just hope you'll hear the silent scream...

Evo trenutno sam kod bake i dede pa reko da napisem post-Tea,Ana-samo za vas.hehehe...objavljene su slike razreda na netu!!!Ovo je linkza slike 2.e razreda...Imala sam ideju napisati nesto malo o svakome iz razreda,i onda se sjetih da za neke ljude nesimjem uopće pisati jer bi se mogli i posvađati,i ja bi se svađala sa svojim best frendicama,a toga mi je vjerujte mi i pre previše....tak da...zapravo neznam šta da fucking pišem!!!!!!!!!Ispizdit ću...i niš mi nejde kak treba i...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
pusa i pozz svima
LANCY

- 18:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #


nedjelja, 21.10.2007.

Magla na mom prozoru,miriše na nevolju,noćas sam ti tako sam...

Ey ljudi...dakle svi znate za katastrofu koja se dogodila prošli tjedan...U prometnoj nesreći je poginuo Toše Proeski,vama svima poznat,ako ne po nekoj drugoj,onda po uvodnoj pjesmi iz zabranjene ljubavi-srce nije kamen...ja necu pricat nis o njemu,ni njegovoj smrti...imate puuuuno informacija na ovoj stranici...
Evo textovi od meni njegove najbolje pjesme...
JEDINA
Magla na mom prozoru
Miriše na nevolju
Noćas sam ti tako sam
Kiša pere ulice
Gdje si moja ludice
Još bi nešto da ti dam

I neka noćas grmi
I nek se duša mrvi
Samo da ti čujem glas
Priznajem pred svima
Lutam vjekovima
Tražim tebe,tražim nas

Ref.
JEDINA,ŠTA SI MI URADILA
SRCE MI JE PUSTINJA
LJUBAV JE PRESUŠILA
JEDINA,ŠTO ME NISI PUSTILA
KAD ME NISI LJUBILA,JEDINA

I neka noćas grmi
I nek se duša mrvi
Samo da ti čujem glas
Priznajem pred svima
Lutam vjekovima
Tražim tebe,tražim nas

Ref.
JEDINA,ŠTA SI MI URADILA...(2x)

JEDINA ŠTO ME NISI PUSTILA
KAD ME NISI LJUBILA
JEDINA
I jedna njegova slikica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kod mene svaki dan sve loše...ukratko-I really,truly just wan't to fall asleep...forever...al to se neće dogoditi...
PUSA SVIMA;POZZ
LANCY

- 17:16 - Komentari (9) - Isprintaj - #


petak, 12.10.2007.

And the hell starts all over again...

Danas se vraća netko za kog nebi htjela da se vrati...jos neko dugo vrijeme,ak ne zauvijek...grrrrrrrrrrr...netko kome jako dobro uspjeva pretvorit moj zivot u nesto nepodnosljivo...no dobro...nemogu tu ja nis...imam neki glupi virus na msnu kojeg nemrem maknut...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...nedavno sam pocela pisati dnevnik...na savjet smeća...i dosta sam napisala...kad ispisem cijelu tu biljeznicu...odlucila sam je dati jednoj osobi...jos neznam kome...al samo jednoj osobi cu to dat...i s tom osobom cu onda bit povezanija od svih drugih...jer je unutra ono sto nitko nezna...unutra sam bas ono-ja...i ovo sam ja...ali unutra su moje misli,osijecaju,problemi,suze(doslovno osusene na papiru)hehe,tajne za koje jos nitko nezna...i ima ih vise neg sto bi netko mogao zamisliti...hehehe...boljeg sam raspolozenja od prosli put...ne puno boljeg...ali boljeg...imam onaj neki osijecaj...da je zima...bas ono...ko da ce uskoro Bozic il nes...a to je tek za 2 mjeseca,hehehehe...obozavam ovo vrijeme godine...u ovo vrijeme se uvijek zaljubim...tj.veca je mogucnost za to...upravo zbog tog nekog feelinga...neke smirenosti koja kruzi zrakom(to zvuci debilno,al jbg.)...nemrem vam to bas opisati...vec ovak ispadam ko ludjakinja...ali necu se zaljubiti ove zime...ni ove godine...ni sljedece...potrudit cu se da se vise nikad ne zaljubim...sam jos nes trebam, rec...-CINEMA BIZARRE!!!!!!!!!!!!!!...pocela sam ih slusat-preeeeeeedobri su mi...i skroz sam luda al mi je zgodan Jack Strify...iako zgleda ko zensko...(volim decke,da nebi bilo)...
Evo vam i slike...
JAck Strify:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I opet on...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I cijeli bend CinemA bizarre:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pisat cu ja o njima,cim saznam nes vise...poslusajte si pjesma-Lovesongs(they kill me),Forever or never,She waits for me i Silent scream...
Pozz i vejika pusa:Mariju,Prexu,Ivoni,Kiki,Ines P.,Topi,Dielli(nadam se da ti nije jos uvijek zlo),ogavnom Loncaru(zna on zasto,hehe),Ediju(kojeg nije bilo danas u skoli),Vilimu,Mashi,Matei,Neli,Martini,Teni,Amu,Aniti,Hoopseru,Karadzi,Blizankama(R.I.P.4-ever),Tei,Marti,Andrei,Rineku,Filipu(koji mi je poslo virus...jao kako te mrzim zbog toga),Vanji i Danijelu,Mirti s treninga,Marku(neznam ni zas ga pozdravljam,a izbjegavam ga),Mati i Marku(njega volim,hehe)...
ALWAYS YOURS
LANCY

- 14:53 - Komentari (7) - Isprintaj - #


subota, 06.10.2007.

I wonder what's wrong with me,cause only here in the darkness I know myself...

Dakle,cemu ovaj naslov...znaju ljudi koji se samnom druze,tj. koji su mi u blizini...u zadnje vrijeme sam se dosta promijenila i stalno sam u nekoj depresiji,jako cesto placem,tuzna sam...i to nije ono-hvata me pms il nes,neg...bas ono...vidi se da me nesto cijelo vrijeme muci...i muci me...i to pun kurac stvari...za koje,vjerujte mi nema rijesenja,nema...I sad to kak utjece na mene,utjece i na ljude okolo,na moje frendove...a ja kad se maknem,kad ocu bit sama,il mi netko dojde il puknem pa placem,a kad placem nemogu bit sama,to mi je nesto jednostavno nepodnosljivo,pogotovo kad mi je netko drag blizu,i onda zovem frendove-sam nekog odvucem sastrane,i ljudi prokuze da nes definitivno nije u redu i zabrinu se...zao mi je ljudi...i osijecam se uzasno usamljeno,i kad sam okruzena hrpom ljudi,ko da nema nikog...i nevidim nikakvog smisla u nicemu sto radim...svaki trenutak me prati to sto mi se izdogadjalo...i to me ubija...doslovno...i nitko mi nemre pomoci...Veronika mi je dobro...al nemogu je pogledati da ne pomislim da je tesko bolesna...to je jedino kaj vam smijem rec od problema koje imam...svi ostali su tajna...i za njih znaju samo meni najblizi ljudi...nisam dobro...i kolko vidim,necu ni biti jos dugo vremena,ako me ikad to prodje...cini se da svake sekunde sve postaje samo gore...i imam neki feeling...ko da padam,i nemogu nista napraviti,sad to glupo zvuci,ali...unistavaju me te stvari...te uspomene...na te dogadjaje...sve mi je teze ziviti s njima...sanjam to,mislim na to,sve me podsjeca na to...i cudim se kak to mogu izdrzati...neka obecanja me drze da ne napravim ono sto sam radila prije...nemogu ni biti pametna,i jos sam i normalna s obzirom na to sto me sve muci...i neznam kaj da radim...ali ovo je zivi pakao...iz kojeg nema izlaza...ponekad se i cini da je sve ok...ali nije...i nece nikad biti...i kad se cini da sam dobro...nisam...pozz svima vama koji ovo citate...nadam se da ce bit bolje...
ALWAYS YOURS:
LANCY

- 18:26 - Komentari (6) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.