MADE BY: PEACEDESIGN

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

what can I say-see for yourself!


MOJA OSOBNA ABECEDA(koja ce se s vremenom mijenjati,kao i moji prioriteti):

A-Avion-obozavam letiti avionom,nesto prejebeno

B-Bolesno-sick,sick,trtrt:)

C-Cmon-da...no koment

Č-Čupavo-u zadnje vrijeme me nesto privlaci čupavo,šta god to bilo,zivotinje,stvari,ljudi...hehehe

Ć-Ćup-to mi jedino pada na pamet...hehehe

D-Dark angel-moja najbolja frendica

E-Evanescence-meni jedna od najboljih grupa

F-Fall out boy-jel trebam komentirat savršenstvo?hehehehehe(pete is hot)

G-Goran(neslužbena seka)-jedna od najvažnijih osoba u mom životu

H-Haski-najslađi psi na svijetu

I-Ifka-moja best frendica,jedna od njih

J-Jole-ahahahahahahaha

K-Killersi-spikeovi,one narukvice,to volim furati,a ni bend nije loš

L-Lino...hahahaha

LJ-Ljama-ta zivotinja pljuje ko looda

M-Marko-Moj best frend,malena-obozavam kad me ljudi tak zovu...

N-Nothing Else Matters-prejeben izraz

NJ-Njemacki-najgori predmet u skoli

O-Obala-obozavam more,i volim biti navecer na obali

P-Prex-ufff...obožavam ga

R-Radozlnalost-jedna od mojih osobina,moze biti dobra ili losha,kako kad:)

S-surender-super pjesma od billy talenta

Š-šminka-volim se sminkati,al ne sminkam se stalno:)

T-Trnsko-no koment

U-uraniti-uvijek dođem prerano,jako rijetko kasnim...he he he

V-volim te

Z-Zabava-khm...da..(piwa s Pixie pod nečijim prozorom)






Efo jedne totalka cool pjesme:
30 seconds to mars:from yesturday


Music Video Code provided by Music Video Zone







Baner by:




Baner by:



Baner by:


Baner by:

MY CHEMICAL ROMANCE:

lyrics - famous last words


Tena:
Blog images



Tea:
MySpace



Marta:
MySpace



Amu:
Bigoo



Ivona:
Image hosted at bigoo



Anja:
MySpace



Anita:
Blog images



Ana:
Blog images



Iva:
Image hosting



Petra:
Images for your blog



Lancy(ja):
free image hosting


Ovo trebate vidjeti:

Blog.hr-stranica na kojoj možete napraviti totalka cool blog!
Blogovi ljudi koje poznajem!

sekicawave
Pero zvana špricamah
Rinomah
Karlawave
Dark angellud
Doricalud
f***ing ekonomskawave
Who am I???wave
gothic girl with red rosewave
lepawave
moj i tein blogwave
moj i sekin blogwave
Moji bloger frendovi:
Johnsonicawave
malaacalud
Richina!thumbup
Rihannawave
Naughty girldead
Hanawave
jebozovne_pizdunkelud
alone_in_the_darkwave
Doramah
black_beautywave
Decay Of Corpsewave
Dead_Angelwave

Cool web stranice:
Iskon
Myspace
Najbolji spotići
super stvari za blog
us5 official
web stranica moje škole
Richie official
Chris official
Izzy official
Mikel official
Jay official
evanescence official
linkin park official
xtina official
us5 official
muse official
killers official
britney official
J.T. official
nsync official
the all-american rejects official

Blogovi gdje možete naći cool dizajne:

nlogreedy
gadurawave
cool prdlošcimouthwash
mračnjaciwave
mixlud
inna flea alaine nicole dizajnlud

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


LEGENDARAN FORUM:
mario forumwave














neki expresions....totalka cool

free image hosting


free image hosting


free image hosting


free image hosting


free image hosting


Myspace layouts


Myspace layouts


Myspace layouts


Myspace layouts


MySpace

MySpace

četvrtak, 03.05.2007.

Sometimes I wish I could act like a boy...

Osam sati je i tri minute ujutro,ja jos napola spavam,ali nema veze,uvijek se dizem iz kreveta ovak rano,i to cim starci odu na posao ja palim komp,dodem na msn i surfam po netu,a zapravo cekam ljude da dodu na msn...da se mogu s nekim dopisivati,iako mi je to vise dosadilo,razmisljala sam da si maknem msn,jer prek njega sam radim ono kaj bi trebala uzivo,razgovaram s ljudima s kojim se uzivo jedva i pozdravim,neki iz drugih razreda a neki i iz mog...a jebiga kad ja nemrem bit tak otvorena prema nekim osobama,mislim u razredu se zajebavam sa skoro svima,s jedno 2 osobe ne komuniciram,i s jednom od njih mi nije ni problem,al me nije briga za njega,al za ovog drugog....to je prica za sebe...sve zivo se mijenja,a ja sam ocu da ostane isto,a ono sto hocu da se promijeni,nece nikada...bas mi neide nikako...i eto vam veze s naslovom...decki uvijek nekak to lakse prihvate i uvijek ih je manje briga za neke stvari nego cure,i uvijek se cini da ih puno manje boli to sto im se dogada...uvijek su cure one koje placu ili neznam,one koje se zivciraju zbog sitnica,a decke...ko da ih nije briga,svejedno mu je jer ima jednu curu vise ili manje koja ce slinit za njim,jer ionak iovak mu nijedna nije previse vazna...svaka cast iznimkama,ali one su vrlo rijetke...bas sam gledala sad na mtvu od ciare pjesmu like a boy,i...pjesma uopce nije losa,mene je natjerala na razmisljanje i dala mi inspiraciju za novi post,pa evo vam tekstova pa vidite sami...




neznam opce vise kaj da vam kazem...razocarana sam u neke ljude,a za neke se uzasno brinem i bojim,neke pak samo ne zelm izgubiti,a za neke sam ocu da se maknu od mene jer nije dobro da su u mojoj blizini...previse je ovo sve za mene,a mozda i nije,mozda ce biti bolje,a mozda i nece...vidit cete u daljnjim postovima,a ja u daljnjem tijeku svog malog jadnog zivota...:)

Chitamo se onda,i vidimo,cujemo,sta god...pussa
LANCY

- 08:02 - Komentari (44) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.