< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

† The art of suicide †



myspace
Animated GIFs


Image Hosted by ImageShack.us


O MENI

IME: Danijela
PREZIME: ††† †††
GODINE: 15
NADIMAK:Dani , Zlo, ZIvotinja, Gmaz, Kupus(Sukkubus), Nisi normalna



ovo je moja maza





adopt your own virtual pet!



†...Spomen ploce...†

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
†...Nelapsi...†
Evo ovo mjesto posvecujem svojoj ljubavi... iako je blog prestala pisati... odlucila sam je staviti u linkove... osjetite miris njenih krvavih tragova... njami... ljubavi grizem te...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Satanica Romantica...Vampyria Erotica
na ovom blogu cete nac preludeeeee pjesme ... cura je genije...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Black-l-Countess

2 LjEpOtIcE


Art of Adornment Victorian Gothic Jewelry & Costume Accessories

Realm of Darkness Gothic and Fetish wear







Image Hosted by ImageShack.us

Let The Record Show

Turning tricks with absent guile
Reeling in your crooked smile
Why did I turn to you?
I only wanted a hand to pour my heart into
And now I'll bump my grind through another night
Lose my mind in another fight
Why did I turn to you?
I only gave you a chance to prove the rumors true
And now I'm paying with my
Paying with my life
I'm paying with my life
My life
My life

So let the record show
That you murdered me
In your coldest blood
With your own two hands
Don't think no one understands
It happens every day

Working life like a burlesque show
Get them off and they'll let you go
Why did I turn to you?
I only turned out to be just one more girl you slew
And now I'll bump my grind through another
Lose my mind in another
Why, why, why, why?
I only gave you a chance to prove the rumors true
And now I'm paying with my
Paying with my life
I'm paying with my life
My life
My life

So let the record show
That you murdered me
In your coldest blood
With your own two hands
Don't think no one understands
It happens every day
You're jealous, oh
You're jealous, why?
It's a simple excuse
For a complex crime
So write this on your soul
But don't waste my time

If I'm going down
Then I'm doing down good
If I'm going down
Then I'm going down clean
If I'm going down
Then I'm going down
The prettiest broken girl you've ever seen
If I'm going down
Then I'm going down good
If I'm going down
Then I'm going down clean
If I'm going down
Then I'm going
The prettiest wretched whore you've ever seen

But while I breathe
I've got no evidence to prove my end
And so you'll walk away?
Nope, wrong again

So let the record show
That you murdered me
In your coldest blood
With your own two hands
Don't think no one understands
It happens every day
You're jealous, oh
You're jealous, why?
It's a simple excuse for a complex crime
So write this on your soul

And let it show
That you murdered me
In your coldest blood
With your own two hands
Don't think no one understands
It happens every day
You're jealous, oh
You're jealous, why?
It's a simple excuse for a complex crime
So write this on your soul
But don't waste my time


Image Hosted by ImageShack.us

Gothic Lolita

How old are you?
I'm older than you'll ever be
I've been dead a thousand years
And lived only two or three
I don't mind telling you
My life was ended by your hand
The kind of murder where nobody dies
But I don't suppose you'd understand
Call off the search
We've found her

If I am Lolita
Then you are a criminal
And you should be killed
By an army of little girls
The law won't arrest you
The world won't detest you
You never did anything
Any man wouldn't do
I'm Gothic Lolita
And you are a criminal
I'm not even legal
I'm just a dead little girl
But ruffles and laces
And candy sweet faces
Directed your furtive hand
I perfectly understand
So it's my fault?
No, Gothic Lolita

Thank you, kind sirs
You've made me what I am today
A bundle of broken nerves
A mouthful of words I'm still afraid to say
I don't mind telling you
Now that I'm old enough to love
I couldn't begin to even if
My pretty life depended on it
And funny thing, it does
Call off the search
We've found her

If I am Lolita
Then you are a criminal
And you should be killed
By an army of little girls
The law won't arrest you
The world won't detest you
You never did anything
Any man wouldn't do
I'm Gothic Lolita
And you are a criminal
I'm not even legal
I'm just a dead little girl
But ruffles and laces
And candy sweet faces
Directed your furtive hand
I perfectly understand
So it's my fault?
No, Gothic Lolita

I am your sugar
I am your cream
I am your anti-American dream

I am your sugar
I am your cream
I am your worst nightmare
Now scream

If I am Lolita
Then you are a criminal
And you should be killed
By an army of little girls
The law won't arrest you
The world won't detest you
You never did anything
Any man wouldn't do
I'm Gothic Lolita
And you are a criminal
I'm not even legal
I'm just a dead little girl
But ruffles and laces
And candy sweet faces
Directed your furtive hand
I perfectly understand
So it's my fault?
No, Gothic Lolita



Image Hosted by ImageShack.us

I Know Where You Sleep

I know
The sickening thoughts that slither around your head
I know
The gluttonous guilt that buried me in your bed
Manipulate me if you can
Go on and fool me like your biggest fan

I know
The arrogant pride that poisons the truth you hear
I know
The bigoted tongue that tears away all your fear
Pontificate you faded star
Go on and show me who you really are

You can lie to the papers
You can hide from the press
You can fake it on stage
You can crawl from your cage
You can search and destroy
You can kill and depend on it
I know your tainted flesh
I know your filthy soul
I know each trick you played
Whore you laid
Dream you stole
I know the bed in the room in the wall
In the house where you got what you wanted and ruined it all
I know the secrets that you keep
I know where you sleep

I know
The illness behind the image you create
I know
The tedious need to turn all you love into hate
You poor pathetic paranoid
Is it just me or do you secretly enjoy it?

You play the victim very well
You build your self indulgent hell
You wanted someone to understand you
Well be careful what you wish for because I do
You've got a fancy turn of phrase
You set your trap
You made your plays
You're so fond of games
You must never lose
Funny how the only one in your bed is you

You can lie to the papers
You can hide from the press
You can lie to the papers
You can hide from the press
You can lie to the papers
You can hide from the press
Fake
Crawl
Search
Kill

Oh my god
Oh my god
I touched you
I can never live it down
I can never live it down
God save the queen
I loved you
I can never live it down
I can never live it down
Oh, oh
I fucked you
I can never live it down
I can never live it down
I can never live it down

I'm wishing you the best of luck
And by the way: Your poetry sucks!
I'm wishing you the best of luck
And by the way: Your poetry sucks!
I'm wishing you the best of luck
And by the way...


Image Hosted by ImageShack.us

Liar

I want to hold you to the sun
I want to be your faithful one
I want to show you all the beauty
You don't even know you hold
I'm hurting you for your own good
I'd die for you - you know I would
I'd give up all my wealth
To buy you back the soul you never sold
I want to mix our blood
And put it in the ground
So you can never leave
I want to earn your trust
Your faith your heart
You'll never be deceived

Liar Liar Liar Liar

I want to heal you pretty sweet
I'll throw rose petals at your feet
I'll spend eternity
Comparing all my poetry to yours
I want to see love through your eyes
You'll never have to compromise
I'll give up all my fame
To fight your demons and your bloody wars
I want to mix our blood
And put it in the ground
So you can never leave
I want to earn your trust
Your faith your heart
You'll never be deceived

Are you suffering?
Are you suffering?
Are you suffering?
Are you suffering?
Are you suffering?
Show me your suffering
I want your beautiful suffering
I want to see your pain
Are you suffering?
Show me your suffering
I want your beautiful suffering
I want it
I want it

I want to mix our blood
And put it in the ground
So you can never leave
I want to earn your trust
Your faith your heart
You'll never be deceived
I want to mix our blood
And put it in the ground
So you can never leave
I want to earn your trust
Your faith your heart
You'll never be deceived

Liar Liar Liar Liar

I want to mix our blood
And put it in the ground
So you can never leave

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting


Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

nedjelja, 15.07.2007.

No never again... I'll never trust no one again Click here to get images like this!

Eto ljudi javljam vam se ... Jednostavno ovih dana se ne osjecam bas najbolje... Previse mi je svega toga doslo i nakupilo se toliko losih stvari... I eto danas sam pukla... Mozda sam povrijedila osobe do kojih mi je mozda stalo... Nemogu vjerovati da vise gotovo i nema osobe na koju bih se mogla osloniti... Znam da sam dosadna i sva ova drama polako ide na zivcwe ali vjerujte mi ne samo vama ... i meni ... i to previse... Ima dana kad se jednostavno nezelim probuditi ... Silim s e na to da ne otvorim oci jer sam svjesna sto me ceka u stvarnom svijetu daleko od mojih snova...
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Nemogu da vjerujem koliko poslijedica moze imati jedna greska kju covjek napravi... Voljela bih da se neke stvari jednostavno nikada nisu ni dogodile...I zelim da znate da mi je dosta skrivanja iza mojih bezbrojnih maski... Mrzim sebe mrzim se upravo zbog toga... Bojim se pokazati onakvu kakva jesam... upravo zato sto me strah da me netko ponovno ne povrijedi... a mozda me ljudi nebi ni prihvatili onakvu kakva uistinu jesam... samo znam da mi je pun kurac mog pretvaranja vise... Vjecitog govorenja o tome kako sam super... kako je moj zivot savrsen i kako sve ide svojim tokom e pa ne ide... i nije sve uredu... Pogotovo sada kada vise nemam kome vjerovati... i milijun sam si puta rekla da necu vjerovati ljudima ali svaki put opustim... Mozda zato sto sam zaista slaba osoba... i jesam uzasno sam slaba... i to me plasi... samo zelim imati nekoga tko me poznaje bolje od mene ... ali ionako nema veze ... vjerojatno pola ovoga ni hne razumijete ni netrebate... to je pre... nepotrebno za vase zivote... jednostavno sma se htjela olaksati i izbaciti sve iz sebe ... i od sada kunem se svojim zivotom nevjerujem nikome... jednostavno cu reci zbogom mojem povjerenju... Zaista katkad pozelim da je sve ovo samo san... ali jednostavno nije...

Evo jedna pjesma koja mi je nekako draga...

Shatter (All My Dead Friends)

You're telling me
that I'm the most important thing to you,
but can't you see?
you're killing me with all the things you do,
and I really want to believe it's impossible
I really want to believe it's all a dream,
but I just can't seem to wake up,
I just can't seem to turn on the light,
one step off the edge
and the world will seem all right

You did it again,
yes you in the mirror,
you put your faith in a cruel world,
All my dead friends come to haunt, harm and hinder, never letting go,
here to drag me down to Hell,
just say goodbye...

Just answer me,
what was the point of all that treachery,
and soon we'll see
the truth behind all of your blasphemy,

No never again
I'll never trust no one again,
I'd sooner slit my wrists and risk discovery of Hell,
than stay another moment here where certain Devils dwell...
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je kao neki izlijev mojih osjecaja...

Sve što sam imala u životu
U trenu si mi oduzeo
Kidajući me na komadice
Koje ces jednostavno upakirati
U unautrasnjost jos jedne lutke u tvojoj bezbrojnoj kolekciji...
Koje ces li mi ime nadjenuti...
Ili cu jednostavno ostati bezimena
Onakva kakva sam i oduvijek
Koje ime ti svodnice dusa...
Bezosjecajno me guras u stranu sileci me na sutnju,
A ja se pomirena s time prepustam tvojoj struji...
Osjecam kako si me pretvorio u svoju marionetu
Jer ja sam ti odmotala konce
I time ti omogucila da ih potegnes...
Reci ces mi da pocivam u miru
I ja cu tek tada umrijeti...
Reci mi dali zaista mislis da je to mogice?
Zaista mislis da cu u miru noci napustiti ovaj svijet
Nakon sto si me uprljao i iskoristio?
Ne razumijem kako jednostavno ne mozes shvatiti
Da mi nakon svega nemozes jednostavno reci da ostanem mirna i da je sve uredu...
I prestani,
Prestani me tjesiti svojim lazljivim usnama
Jednostavno prestani...
Nikada iz tebe nije izasla niti jedna iskrena rijec...
Pitas se zasto placem?
Zato sto se nakon zivota koji si mi priustio,
Nakon sramote kojoj si me izlozio,
Ne mogu pogledati u ogledalo...
Jer kad se pogledam vidim samo odvartnu , prostu zivotinju
u koju si me pretvorio...
I svaki put kad se pogledam osjetim da mi nesto fali...
Ne to nisi ti... to sam ja,
Ona stara ja...
Sada poznam pravog tebe i nemogu se pomiriti s time...
Zasto te jednostavno nemogu izbrisati ,
Izbrisati spoznaju o tome tko si zaista...
A znas ... Uistinu te volim
Ti si moja opsesija
Opsesija koje svakog trena moze postati pakao iz kojeg nema izlaza...
I iako si me ostavio samu i prodanu u ulicama bludnosti
Priznajem da te istinski volim...
Crninom prekrivam si lice koje unistavas jednakom snagom kao i na pocetku
I dopustam ti da me unistis do kraja,
Jer ionako ono sto je jednom ucinjeno nemoze se izbrisati...
Onda je tako bolje...
Zar ne?

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

- 22:04 - Komentari (44) - Isprintaj - #


srijeda, 11.07.2007.

†... ALO DRUGARI KAKO JE xD ...†Click here to get images like this!

I tako evo mene opet... novi post ... napokon ha... pa da i ja kazem... uh ... neznam od kud bi pocela...
Ok... ovaj mi se tjedan desilo nesto grozno... bila sam na bazenima i pocrvenila sam... sva sreca pa me je proslo dok sam se sjetila podijelit s vama svoje ne bas tako ugodno iskustvo... Danas sam bila kod okulista jer bas dobro ne vidim kad dulje vremena gledam u istu stvar... a posto u skoli imamo 5 sati za redom crtanje i slikanje pocne mi se nakon nekog vremena mutit pred ocima... i tako ja mislila to s naocalama rijesit sad prek ljeta da nemoram kad traje skola... i dodjem ja kod okulista i on meni kao nest gleda oci na neke strojceke ... i kaze nije to nista sve to ok tamo vamo i ko zavraga uvati me se da mi kapa neke proklete odvratne kapljice u oci... u fuck da znate kako to boli i pece... uzas.... Te su kapljice kao za prosirivanje zjenica... i ajd ok ja si mislim sad ce on meni to stavit jednu kapljicu... al ne on je meni stavio 5 puta te kapljice u oci.... onda mi je svjetlio sa nekim stakalcem i nekim svjetlom u oci... pa cudim se sto nisam oslijepila... mislim stvarno.. na kraju su mi zjenice bile toliko prosirene da nisam nista vidjela ... sveje bilo mutno.. nisam mogla citat slova manja od onih koja se nalaze na jumbo plakatima na autocesti... lol... cak sam si i uslikala oko ... ovako vam je to otprilike izgledalo:Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-S700 at 2007-07-11...uzas sta cu vam drugo rec... ajd sad mi je hvala bogu dobro... tak da mogu citat...
Ovih dana sam i isla van i bilo mi je loodo ... mislim onak. A nemoze mene nista u potpunosti zadovoljit...
xD evo i jedna slikicaa iz vana ....
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-S700 at 2007-07-11 na toj slikici smo ja i moa ivanica... weeee...
i tako... neznam sta bi vam jos pisala dosadno ljudi dosadno sad kad nema skole...


A da sad sam se sjetila u Lipik su dosli neki talijani neki sminkeri glupi... a jesu smijesni iloodi... jedan ima zalatne tenisice kak je smjesan ... joj stalno se zajebavamo s njima... ma boze sacuvaj...
IMAM JOS JEDNU OBAVIJEST ZA VAS
posto ovaj blog citaju manje vise sami alternativci... molila bih vas da se prijavite na ovu stranicu...








I'm
Guest_snowithesuicide
on

To vam je dakle jedna stranica na kojoj mozete napravit svoj profil i izradit svoji 3D lutkicu... svaki od vas dobit ce stancic kao svoje stalno obitavaliste... i nakon sto ste 4 dana chatali barem po pola sata dobit cete pocetni kredit pomocu kojeg cete moci opremiti vase lutkice i obuci ih u vasem stilu... naravno i nasminakti i sve....
to bi bilo to...
hvala vam unaprijed...

P.S. za one koji ce se ulogat u to cudo interneta...
moj nickname je snowithesuicide
pa mi se ljudi javite



S postovanjem Vasa
Suicide Girl

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-S700 at 2007-07-11

- 19:23 - Komentari (28) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.