sretan kraj.

18 rujan 2013

Iskreno, ne vjerujem da postoji sretan kraj.
Kraj je jednostavno kraj, on ne može biti sretan. Kraj nečega znači da je nešto prestalo, nešto nestaje. A nestajanje nečega što ti voliš ti ne može biti sretno, nikako. Pogotovo moj kraj s tobom. I još prijatelji kažu, pa ne budi tužna na kraju je završilo dobro, barem se niste posvađali, ostali ste prijatelji. Ma kako mi uopće možete reći da se sve dobro završilo?? što je tu dobro? to što me je ostavio, što mu ne značim ništa, što ga ja volim najviše na svijetu, što me cijelo vrijeme odjebava, i što smo ostali prijatelji?!?! prijatelji! kako da ga gledam očima prijatelja kad ću u njemu uvijek vidjeti nešto više. Kako da mu kažem 'prijatelju' a u sebi mislim 'ljubavi'. I kako je to uopće sretan kraj? Ma to je daleko od sretnog. ali nikoga odavno nije briga.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.