Razočarenje.

13 rujan 2013

Ulaganje previše nade u nešto dovodi do samo jednoga - razočarenja.
Zašto se ljudi kada im se nešto svidi ulože toliko nade i zbilja se počnu radovati nečemu, i na kraju se razočaraju.
tako sam i ja vjerovala u nas. Stvarno jesam. Onako istinski. Mislila sam da je napokon to ono pravo, ono nešto što sam tražila, ispostavilo se da sam bila u krivu. A imala sam velika očekivanja od nas dvoje, sada vidim da su bila čak i prevelika. Iako sam samo željela nas dvoje, samo ti i ja. sve ostalo nebitno. i to je bilo previše. Kako sam uopće mogla očekivati da bi ti jedna bila dovoljna. I da bih ta jedna baš bila ja. A kako sam tek mogla povjerovati u ona tvoja prazna 'volim te'. Jer ljude koje voliš ne razočaraš, ne povrijediš, ne učiniš ih tužnima. No ipak, ja sam kriva, kriva što sam ti vjerovala. Kriva što sam nas zamišljala u budućnosti, a ti me ni u sadašnjost nisi mogao staviti. A tražila sam tako malo, za tebe očito previše. A tražila sam samo jedno iskrenost. Od čovjeka koji laže sam sebe. Potpuno patetično.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.