Linkovi

Armina
Amy
Žana
La poderossa




Glazba, slike i ostalo...







Icon

heart icon




GLAZBA






Malo porukicathumbup

Moje ime.. ma ne, ono nije važno
i kako ćete znati da nije lažno
ne pamtite me po imenu, nego po onome što jesam
smijeh ili plač, baš ja za sve sam


------------------------


Ti si malo mače što po srcu
grebe, volim taj ožiljak, jer je od
tebe. Uz taj ožiljak jedno ime piše
to je tvoje ime i volim ga najviše!


------------------------

Život je lijep kad se živjeti zna,
uzmi sve lijepo što život ti da!
Sreća je kratka i živi zbog nje, ne
tražiš li previše, dobit ćeš sve!



------------------------

Nemoj ga juriti,nećeš
ga stići,okreni mu leđa
i sam će ti prići!
>

------------------------

Image and video hosting by TinyPic


kOmEnTaRi yep/nOp

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Opis bloga???Hmm....Ni sama ne znam sta da ovdje napisem...Uglavnom citajte pa ce te vidjeti:)

My abeceda


A=Armina;moja rodica, jako ju volim i jako mi fali...
B=bicikl;auuu to nisam odavno vozila...
C=crvena;moja najdraža boja...
Č=četka;hmm, definitivno ne koristim svaki dan...
Ć=čup;ne treba mi....
D=dlan;često me zasvrbi, al love nigdje...
Dž=džip;ne svidja mi se bas...
Đ=đak;nažalost ili nasrecu, nisam ni sama sigurna...
E=emo;definitivno nisam emo
F=Ferrari;kupit cu si ga...
G=golub;ptica serica
H=Hrvatska;naj držva na cijelom svijetu...
I=Ivana;jedna cool osoba.ba..
J=jagode;naj voce
K=knjiga;najveci neprijatelj....
L=labud;jedna predivna zivotinja...
Lj=ljubav;nesto jako lijepo, bez tog se ne moze...
M=Manchester United;the best club
N=Nike;the best
NJ=njanjanja:....hehe
O=oprost;ovisi koliki je grijeh
P=prijatelji;ne znam sta bih bez njih
S=Sisak;moj grad
Š=škola;nekad volim, nekad ne ahhh
T=Tose;the best 4ever
U=ulica;moja je skurena, da nema skurenije...
V=Venisa;jedna od mojih naj frendica...
Z=zima;snijeg, i praznici.....pa sve u svemu nije loshe
Ž
=život;usran da boli glava


ŠKOLSKI RJEČNIKrofl
UČIONICA=kuća strave
ZADNJA KLUPA=slatki život
DNEVNIK=crni osvetnik
POČETAK SATA=dobar dan,tugo
PROZIVKA=teško je biti sam
ŠKOLSKI SAT=odavde do vječnosti
ŠKOLSKO ZVONO=izbavitelj
PRVA KLUPA=borba za opstanak
PLOČA=zelena smrt
RODITELJSKI=bal vampira
ISPITIVANJE=stenjanje u kralježnici
NEDJELJA=jedan dan života
KONTROLNI=ne okreći se,sine
IZLAZAK NA PLOČU=do pakla i natrag
PETICA=krvavo zlato


24 NAČINA KAKO IŽIVCIRATI STARCE
1. Sljedi ih svugdje po kući.
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag)
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "Ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno hrči dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas.
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše " Ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć

srijeda, 26.09.2007.

Evo mene napokon...

Eh ljudi dugo me nije bilo, ali i skreni nije mi se dalo pisati.Odlucila sam da vam se javim, skola je pocela, ocjene vec imamo.Danas sam dobila neku jadnu dvojku iz matke, ono stvarno zalosno, ali imam ja vremena za petice.Engleski i likovni su mi dobro krenuli.Joj danas smo pisali hrvatski i engleski i nadam se dobrim ocjenama....loool.Jako mi je drago zbog moje naj frendice Amy napokon je happy.Vise mozete procitati ako kliknete na link koji sam vam dala.A ja?heh pa ovako recimo da sam ja ovako bukvalno happy.Zadnjih par dana sam tuzna, ali trebala bih biti sretna jer sam i ja sebi nasla jednog zakon decka.Tako je sladak i super je kao osoba.Moja bivsa naj frendica s kojom sam se se druzila 10 godina zavrsila je u bolnici.Jako mi je zao zato sto vise ne pricamo.Jednostavno smo se razdvojile, ali tako je valjda moralo biti.A moja druga naj frendica Veny ili Nisa (kako hocete) slomila je kaziprst na desnoj ruci, joooj.Ljudi moji ja vam jedva cekam zimu da mi dodje Armina.Molim posjetite njen blog jer je odlican, i naravno komajte, mozda vam nece moci odmah komentirati zato sto postove pise iz internet kluba, pa bas i nema vremena.Jucer se kod nas otvorio "DM" i gostovala je Antonija Sola.Meni se bas i nije dalo ici, ali sam odvela svoju seku zato sto ona nju obozava...I ovaj post se blizi kraju, a posto sam ja sva puna ljubavi stavit cu vam neke ljubavne poruke.....I NARAVNO LJUBAVNE SLIKICE

Kad sklopiš oci svoje ja cu doci zlato moje, da Te ljubim, da Te mazim i cijele noci na Te pazim, da te cuvam od svih zala jer te volim sreco moja mala!

Plašim se reci da iskreno Te volim, plašim se pogleda Tvog, usana vrelih, plašim se poljupca našeg zato što ga toliko želim. Plašim se i zato te molim oprosti što ipak NEIZMJERNO TE VOLIM!

Ja nisam cvijet po kom se gazi, niti sam svijetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te sluša, ja sam jedna zaljubljena duša!

Cokoladni bomboni. Ne. Cvjetni med. Ne. Sladoled od jagode. Ne. Šecer. Nema šanse. Nikako ne mogu naci nešto što je slade od Tebe.

Ako zadrziš ovu poruku - VOLIŠ ME, ako je zanemariš - OBOŽAVAŠ ME, ako ne odgovoriš - ŽELIŠ ME, ako odgovoriš - NE MOŽEŠ BEZ MENE...

Kroz šašavo polje, šašava rijeka tece, ja šašavo cekam Tebe svako šašavo vece! Ja volim Tebe i šašavo tijelo tvoje, rekoh VOLIM TE šašavo pile moje!!!

Sanjaj nocas ako sklopiš oci, moje su budne i ove noci. Moja je noc bez Tebe cudna, uvijek tužna bez Tebe budna. Ove ti rijeci srcem pišem, za Tebe sreco i nocas dišem.






VOLI VAS SVE VASA MeNdY.....KiSS



| kOmEnTiRaJ (51) | pRiNtAj | # |

0