Linkovi

Armina
Amy
Žana
La poderossa




Glazba, slike i ostalo...







Icon

heart icon




GLAZBA






Malo porukicathumbup

Moje ime.. ma ne, ono nije važno
i kako ćete znati da nije lažno
ne pamtite me po imenu, nego po onome što jesam
smijeh ili plač, baš ja za sve sam


------------------------


Ti si malo mače što po srcu
grebe, volim taj ožiljak, jer je od
tebe. Uz taj ožiljak jedno ime piše
to je tvoje ime i volim ga najviše!


------------------------

Život je lijep kad se živjeti zna,
uzmi sve lijepo što život ti da!
Sreća je kratka i živi zbog nje, ne
tražiš li previše, dobit ćeš sve!



------------------------

Nemoj ga juriti,nećeš
ga stići,okreni mu leđa
i sam će ti prići!
>

------------------------

Image and video hosting by TinyPic


kOmEnTaRi yep/nOp

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Opis bloga???Hmm....Ni sama ne znam sta da ovdje napisem...Uglavnom citajte pa ce te vidjeti:)

My abeceda


A=Armina;moja rodica, jako ju volim i jako mi fali...
B=bicikl;auuu to nisam odavno vozila...
C=crvena;moja najdraža boja...
Č=četka;hmm, definitivno ne koristim svaki dan...
Ć=čup;ne treba mi....
D=dlan;često me zasvrbi, al love nigdje...
Dž=džip;ne svidja mi se bas...
Đ=đak;nažalost ili nasrecu, nisam ni sama sigurna...
E=emo;definitivno nisam emo
F=Ferrari;kupit cu si ga...
G=golub;ptica serica
H=Hrvatska;naj držva na cijelom svijetu...
I=Ivana;jedna cool osoba.ba..
J=jagode;naj voce
K=knjiga;najveci neprijatelj....
L=labud;jedna predivna zivotinja...
Lj=ljubav;nesto jako lijepo, bez tog se ne moze...
M=Manchester United;the best club
N=Nike;the best
NJ=njanjanja:....hehe
O=oprost;ovisi koliki je grijeh
P=prijatelji;ne znam sta bih bez njih
S=Sisak;moj grad
Š=škola;nekad volim, nekad ne ahhh
T=Tose;the best 4ever
U=ulica;moja je skurena, da nema skurenije...
V=Venisa;jedna od mojih naj frendica...
Z=zima;snijeg, i praznici.....pa sve u svemu nije loshe
Ž
=život;usran da boli glava


ŠKOLSKI RJEČNIKrofl
UČIONICA=kuća strave
ZADNJA KLUPA=slatki život
DNEVNIK=crni osvetnik
POČETAK SATA=dobar dan,tugo
PROZIVKA=teško je biti sam
ŠKOLSKI SAT=odavde do vječnosti
ŠKOLSKO ZVONO=izbavitelj
PRVA KLUPA=borba za opstanak
PLOČA=zelena smrt
RODITELJSKI=bal vampira
ISPITIVANJE=stenjanje u kralježnici
NEDJELJA=jedan dan života
KONTROLNI=ne okreći se,sine
IZLAZAK NA PLOČU=do pakla i natrag
PETICA=krvavo zlato


24 NAČINA KAKO IŽIVCIRATI STARCE
1. Sljedi ih svugdje po kući.
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag)
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "Ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno hrči dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas.
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše " Ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć

ponedjeljak, 30.07.2007.

EVO ME OPET....

Ljudi moji evo mene opet i vrlo sam sretna jer ste me iznenadili svojim komentarima i radi toga vam mnogo ZAHVALJUJEM...

A da se sada bacimo na ostatak posta. U ovom postu pisat ću o svom životu otkad mi je došla moja sestričina iz Bosne.
Evo ovako budimo se u 11.30 ili 13.00 h ovisi kako kad, zaspemo u 04.30 ujutro. Popodne opet malo spavamo i tako. A kad ne spavamo inače se glupiramo.
Nisam nasilna, ali desilo se da sam ju mobitelom puknula u glavu, čupala sam joj trepavice i pincetom je uštipnula za vjeđe i da još sam ju sinoć puknula po nozi i to je to. Ali i ona nije samnom bog zna kakva: kad mi je najslađe spavati budi me. I ona je mene sinoć puknula. I najgori dio luduje po noći.
Ali nikad se ne ljutimo jedna na drugu. Ona je za mene posebna osoba i volim je kao rođenu sestru. Volim s njom provoditi vrijeme jer je druželjubiva, i uvijek vesela. Volimo se šaliti i sve radimo zajedno. A kad završi ljeto i kad ona ode kući ja neznam kako ću bez nje. Ovim postom joj želim pokazati koliko ju volim i šaljem joj veliku pusu i pozdrav.


Image Hosted by ImageShack.us



| kOmEnTiRaJ (54) | pRiNtAj | # |

0