Andreja Lilith Morth Borojević R.I.P

3.12.2008 ostali smo bez prijateljice, naše male vilenjakuše Andreje Lilith Morth Borojević.Andreja je bila žrtva našeg trulog društva, društva koje joj je nanijelo toliko zla odbacivanjem i ponižavanjem. Sve što je ona htjela je da je ljudi prihvate onakvom kakva je...je li tražila previše? Izgleda da je...jer je počinila samoubojstvo.

Niko nije htio prihvatiti osobu koja radi što želi koja se ne ponaša u skladu sa klišeima, okorjelu filozofku i sanjarku. Bila je osoba najbistrijeg uma koju sam ja upoznao, a gledali su je kao neku malu nezrelu gluaču zavijenu u crno. Bila je zrelija od svih samo nije htjela prihatit svoju zrelost, u trenucima se ponašala nezrelo kako bi prikrila ili iskazala svoju bol i agoniju. Uz sve to bila je i umjetnica, slikarica i balerina, manekenka i modni dizajner...ona je bila sve, a drugi su bili NIŠTA u usporedbi s njom. Jedino što su bili LJUBOMORNI.
Osobno je nisam baš dugo poznavao, možda 2 mjeseca, ali to je bilo dovoljno da shvatim kako je snažna ličnost bila i da utječe na mene. Pomogla mi je formirati neke misli koje nikako nisam mogao spojit, tek kad sam je upoznao neke su mi se stvari posložile. Djelila je sa menom sličniju filozofiju života od ikoga drugog. Sama misao da postoji netko poput nje mi je davala snagu. Sada je više nema...

U neku ruku mislim da se svi mi možemo smatrat odgovornima, i oni koji su je odbacivali i oni koji su joj bili prijatelji (a imala ih je dosta jerovatno puno više nego je bila svijesna, na pogreb su joj isla 4 prepuna putnička busa)...mogli smo ovo predvidjeti iako je u zadnje vrijeme bila vedrija nego inace, ali izgleda to je bilo zatišje pred buru. Ali kad bolje razmislin i nismo, jer takva je ona bila...život i smrt su joj bili rastezljivi pojmovi, baš kao i meni...ni život ni smrt ne predstavljaju ništa, jer kako možeš znati da li si živ ili mrtav...možda si umra i misliš da si živ, ali si zapravo duh. Možda si zapravo u nekom odjelu na psihiatriji i boluješ od teške šizofrenije, te si stvorio svijet u kojem živiš u vlastitoj glavi.

Prije par tjedana mi je posudila knjigu „Prijatelj smrti“ od Alarcon-a. Rekao sam joj da neznam kad cu je stići pročitati jer imam još 3 knige na čekanju za čitati...tek sam ju jučer počeo čitati, a neću joj je moći vratiti...imala je samo 16 godina...Na prvoj stranici knjige pise posveta "Za Beauty...the one who will never die"...nadam se da stvarno nije i da cemo je jednog dana opet upoznati u utjelovljenju neke druge osobe...

Lilith Morth

Kamenim pločama u mraku stupaš
Crnoj misli prednost puštaš.
Kroz tminu se probivaš do skala,
Još se nadam da sve je šala.
Uspinješ se korak po korak,
Svaka skala pojačava okus gorak.
Te skale su tvoj životni put
Koji nažalost nije bio dug.
Svaki korak je nova doza stare boli
Na ranu dodaješ friške soli.
Odbačena među ljudima,
Sama među vilama
Dolaziš do hodnika naizgled bez izlaza,
Jer u njemu se skupio tvoj svijet,
Okrutan i hladan, a primamljiv i ljep
Al iz njega si ipak pronašla bjeg.

Ispod gore, pokraj mora
Ciknula je nova jesenja zora.
Našoj vili noćna mora.
Da se smatrala zaboravljeno,
Shvatili nismo.
Činila se odbačeno,
Primjetili nismo.
U plači, ispod gorja
Nestala je snaga tvoja.
Na tlu još leže samo balerinke
U lokvi crvene šminke.
Nestala si leptiru
Uvenuli su ljiljani
Na tvom grobu u hiru,
Zbog licemjernih lica u điru

(Posljednja vila, umjetnica po duši.
Dok o njoj mislim još prolaze me trnci.
Rekao sam ti da si zasluzila postati čovjek,
Ali ti si ipak željela biti leptir.
Sada ćeš svojom ljepotom
Uljepšati svaki cvijet i biti ćes slobodna.
Moći ćeš plesati nebom,
Imati ćeš ga samo za sebe.
Više te niko neće kritizirati
Zato što radiš zvijezde na uilici
I ležiš u mokroj travi.
Svijet će imati miljone novih boja
Samo za tebe i tvoje oći,
A mi ćemo ostati ovdje
Da učinimo svijet boljim za vrijeme
Kad nam se odlućiš vratiti.)

beauty

06.12.2008. u 13:17 | 44 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

desing by: dark sword dancer

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Linkovi

Joy of Satan

Mjeseceve faze

CURRENT MOON