Ljepa naša silovana...


Ovo je sranje...mislim da se svi vi s tim slažete. Hrvatskoj je potrebna promjena tisučljetne politike, politike oslanjanja sa saveze i udruženja, politika lizanja tuđe guzice, da bi ostvarili neke sitne KRATKOROČNE interese i ciljeve. Pobjeđujemo u ratovima, a opet se ponašamo kao da smo poraženi. Pacta Conventa, pobjedili smo mađare, a opet smo sporazumom dopustili da njihov vladar Koloman bude zajednicki vladar mađarske i hrvatske. Takve se stvari stalno događaju, prokleti smo. Ljudi na čelu naše države ne rade u svrhu državnog interesa. Izašli smo iz Austro-ugarske i čim smo izasli naši su vladari tražili novi savez, prva Jugoslavija. Raspala se i ona, a mi smo se rado priključili drugoj Jugoslaviji, aj ona i nije bila TOLKO tragicna po nas, tj ne bi bila da smo mi raspad 2. Jugoslavije znali iskoristit, al ne mi smo se ustrtarili, izbjegavali smo rat do granice kad je bio neizbjezan, a u međuvremenu smo čekali pomoć drugih država, kojih je bolia kurac za nas. Srbi su se postavili u početku kao sila i smatram da su u početku svi narodi bili privrženiji Srbiji. Sto je normalno kad su ih smatrali jačima, mislili su da ce tako sukob biti brže rješen.
Ali prevarili su se. Kao što svi dobro znate mi smo se odlično držali usprkos činjenici da su Srbi skupili svo naoružanje i novac koji je preostao od stare države (a to se moglo izbjeć da su naši na vrijeme reagirali). Naravno na kraju smo dobili rat zahvaljujući našoj volji i nedostatku taktika od strane srpske vojske, koja je samo napadala besciljno.

uuuuuu...šta ćemo sad opet smo slobodni...koja je sljedeća država kojoj se možemo pridružit...nema je...čudno...pa mora postojat neko tko će nas znati izrabljivat...pa da EUROPSKA UNIJA...još daje nepovratne fondove za pristup koje mi nećemo znati iskoristit...kuš bolje

Da idem malo o EU. Ona je dobra, ali dobra je za one države koje su se do 80tih već bile prilično razvile, te zemlje su iskoristile svoje potencijale do maksimuma i stoga toliko forsiraju europsku uniju, da mogu iskoristavati bogatstva drugih drzava. Ne, ne smatram da doslovno kradu od drugih nego da zahvaljujuči EU mogu na kartu suradnje članica isposlovati povoljnije gospodarske ugovore koji zapravo koriste jedino njima, a manjim i ne važnim članicama donose više štete nego koristi, cijela ta priča o ravnopravnosti članica je velika laž kao i u svim primjerima do sada. Povjest je učiteljica života, stoga trebali smo do sada naučit. One zaboravljaju da su se razvile zahvaljujuci malim državama, posebno nama. Prvo smo ih stitili od avara, pa od turaka i naposljetku smo hladni rat ostavili na onome hladni, jer zapravo 2. Jugoslavija je bila idealna za ono vrjeme, sluzila je kao balans između komunizma i kapitalizma tj bila je puno balži oblik komunizma i bila je u boljim odnosima sa SAD-om nego SSSR-om, a SSSR nam nije mogao ništa, jer opet smo bila komunistička država, pa kakva bi to bila slika da napadaju svoje...

Ugl da nastavim o EU i zašto smatram da nije dobra za nas, pa zbog istog razloga zbog kojeg nije i za Norvešku i Švicarsku, dvije ekonomski najjače države svijeta, SAD i Japan su iza njih. Zato što nam ne treba, posjedujemo sasvim dovoljno i previše prirodnih resursa, radne snage i inteligencije da budemo jedna od najjačih zemalja svjeta. Imamo more, imamo šume, imamo svoju naftu koja je sasvim dovoljna za naše potrebe, imamo vlastiti plin, znači ne moramo uvozit iz rusije kao večina europe i što je najvažnije imamo najviše čiste i pitke vode u Europi.

E sad što se zahvaljujuči EU događa...primorani smo prodavati naše resurse i teritorij kako bi "zadovoljili uvjete za pridruženje", znači prvo smo prodali 70% naših zaliha plina Italiji. Imali smo plina da ga sljedečih 150 godina ne moramo uvozit, a sada ga imamo za "samo" 40ak. Dobro to nije malo, ali sjetite se krize sa plinom od prije ćini mi se 2 godine, kada je europa bila u kolapsu zbog nedostatka plina, jer se Rusija naljutila i odbila isporućivat plin Europi (to je bia početak afere oko raketnog štita). Sad zamislite situaciju, da smo pricekali 10ak godina i onda kada udre prava kriza plina prodavat ga, koliko bi samo zaradili.
Sto se tiče mora, mislim da ste svi dobro upoznati sa slučajem ZERP-a. Naši su se ribari morali odreći kruha samo da bi Sanader udovoljia EU. Kojom je tada presjedavala, naravno Slovenija. A nafta...pa evo pogledajte dnevnik večeras i siguran sam sve će vam bit jasno, INA je na "rasprodaji", mislim čemu, stvarno ne razmumim koja je dugoročna svrha prodavanja naše nafte strancima, dobro sad će se malo napunit državna blagajna, ali za 5 godina smo najebali. Isto se učinila i sa Plivom, našim velikim blagom, Pliva je uz INA-u trebala bit temelj hrvatske gopodarske budućnosti, a oni su je prodali BARR-u kojeg sad za ne falit kupuje Izrajelska TEVA. Znači više Pliva neče imat nikakve veze sa nama, ako je i imala ikakve nakon preuzimanja BARR-a. Jedino što mi još uvijek daje nadu je činjenica da još uvijek nismo koncesiju nad HR vodama prodali nikome iako smatram da je i taj genijalni potez samo pitanje vremena.
Uglavnom cjena ulaska u europsku uniju, je potpuna rasprodaja hrvatskih kompanija, šuma, mora i obala. Baš kao u "dobra" stara vremena Mletaka i Mađara.

Također nijedna naša vlada do sad nije poduzela dovoljno da zadrži malde, kvalificirane i inteligentne ljude u hrvatskoj. Ne daje im nikakve poticaje. Jbt postaneš magistar i nemožeš nac posa, di to još ima. Stoga je sasvim normalno da ljudi idu ća iz Hrvatske. Kada uđemo u EU stvar će biti još gora, jer ljudima će onda još lakše biti nać posao u inozemstvu...što im i ne zamjeram, ako se stanje ne popravi, a teško da hoće s obzirom kakvi ljudi nam vode državu.

Naš največi problem je što nam sve stranke imaju praktički istu politiku, politiku ulaska u EU. Koja nije korisna za narod, korisna je jedino za stare prdonje i ratne profitere koje sjede u sabornici i lade neku stvar. Jer vidite koji je pravi razlog zašto su svi oni tako žarko zapeli za tu EU. Njima je rasprodaja hrvatske korisna, jer tu ima punooo mjesta za obrtanje novca, prikrivanje pravih računa, utaju poreza i sl. načina za punjenje računa u bankama na "Kajmanskim, Farskim i sl. otocima." Da ne spominjem koliko se zaradi na manipulacijama sa građevinskim dozvolama, poštenim ljudima, hrvatima, ruše kuće da bi švabe gradili vikendice, za čije dozvole plate masne pare lokalnim vlastima. Največi dokaz da je EU samo krinka za pranje novca Sanaderima, Rojsima, Bandićima, Milanovićima i sličnim su prstupni fondovi. Vidite EU svakoj zemlji članici daje pristupne fondove, to je novac koji nam EU daje za razvoj, a mi ga ne trebamo vratit. Količina novca koji nam je raspoloživ je ćini mi se oko 200 miliuna eura (nisam siguran) raspoređenog po sektorima npr. recimo da za poljoprivredu smijemo potrošit 20mil od toga, lupam . Stvar je što mi taj fond praktički nismo ni taknuli. iskoristili smo manje od 10%...dok su recimo Slovenija i Mađarska iskoristile preko 90% raspoloživog novca. To je samo jedan prosti dokaz koliko je naše političare briga za stanje u državi. Imaju sredstva, samo jebiga ko će sad njima ić u sabor i izglasavat o raspodjeli novca. Nebi da imaju plaću od 10 000 kn, plačene troškove puta i hranu u saboru, sad još najbolje da moraju i radit nešto...
Nezna se ko je gori HDZ ili SDP. HDZ već godinama radi stvari krivo, a SDP tu i tamo kad dođe na vlast nastavi radit istu stvar, a u među vremenu dok je HDZ na vlasti svaki njihov potez, dobar ili loš kritizira šta mi se više stvarno gadi...jbt kad se učini nešto kako treba nemoj tražit iglu u sijenu, al ne Milanović uvik mora nešto srat. Račan bidan nije zna lipo pričat, pa je bar muča više od ovog konja. A Sanader je pravi političar, svako tri ipo dana minja mišljenje.

Treba se pojavit neko tko će znati što ćinit. Ko će uložit u hrvatsku znanost, po meni je najbolje rješenje uvesti porez crkvi i time financirati zananost koja je naše veliko blago, baš san ćita neki dan je cjenjeni američki časopis Science objavio da se hrvatska u znanosti može mjeriti sa svim svjetskim silama zahvaljujuči našim briljantnim znanstvenicima. Tako zašto crkva ne bi plačala porez i onako se bogate ka i političari i mišaju se u politiku i zašto bi se u hrvatskoj stvarala primitivna razlika u vjerama. Također treba promjenit obrazovni sustav. Jadna dica moraju nosit knjige teže od njih i sidit 7 sati u klupi. Naše obrazovalje mora postat interaktivno, djecu se mora učiti u prirodi. Treba ih učiti o svjetu i kako on funkcionira, a ne im samo nabadat komplicirane činjenice. Djecu se također treba učiti bon tonu tj ponašanju u društvu, kulturi i modi. Nove generacije se moraju moć bezproblema uklopit u društvo, nesmijemo zauvjek ostat primitivci. Gospodin Primorac kaže da se naše školstvo poboljšalo, ali nije samo se količina gradiva kojeg djeca moraju savladati se digla. Sustav je osta isti, a ta povečana količina gradiva je samo povečala problem učenja za ocjenu, a ne znanje koji je konstantan kod naše mladeži, čak i učenja za mižernu dvicu.

Koja je svrha ovog posta? Pa želim da se svi vi koji ovo pročitate zapitate kuda Ljepa naša ide, te da se dignete i sami sebi kažete JA HOČU, JA ŽELIM I JA MOGU PROMJENIT OVU DRŽAVU. Ovo več iskvareno društvo koje je zapelo u 1945 i pričama ko je ubija čijeg strica tj vječitoj priči o ustašama i partizanima. Ohrabrujem sve vas da se pridružite nekoj stranci, nije bitno kojoj kad su sve iste. Samo se pridružite i pokušajte je promjenit na bolje, štitite interese hrvatskog naroda samo tako možemo biti jaki. To nije tolko teško kao što se ćini, zapravo imajte na pameti da gore ne može. Također znajte smo mi maldi ljudi na kojima cijelo jedno društvo ostaje i čini te sve u vašoj moči da to društvo popavite. Makar sitnim djelima. Pomozite susidu, ćinite bilo što sto će pomoči izlječenju našeg društva, koje je ogorčeno i izfrustrirano, a kada takvim ljudima činiš male stvari to čini razliku. Zapamtite da zapravo izlječenje društva i društvene svijesti prvi korak u poboljšanju političkog stanja hrvatske.






17.08.2008. u 15:54 | 9 Komentara | Print | # | ^

IRON MAIDEN - 10. kolovoz, Poljud, Split

Ajmeeeee odakle da pocmem .... kako je bilo jebenoooo jebenoooo JEBENOOOOOOOOOOOO

Probudia san se tipcno za mene u 12h i nije mi odma palo na pamet sta je danas, par trenutaka sam lezao i razmisljao koji mi je razlog da i danas ustanem iz kreveta...i onda sam se sjetio IRON MAIDEN U SPLITU automatski sam dobia snagu i razbudia se. Odma san nazva prijatelja s kojim sam treba ići da se dogovorimo kad cemo krenit,,,
Dogovor je bia da krenemo u 5 i 30, a da ja dodjen do njega u 5 i tako je i bilo, s tim da ja do 5 sati nisam zna sta cu sa sobom tumara sam po kuci ka debil nisan se moga smirit. Oko 4 ure san se pocea spremat. Otušira se, obuka san crnu usku majcu, crne hlaće i crne kožne starke sa povisenim zglobom (kako li se to vec kaze), te naravno stavia lanac (jos ga ne mogu prežalit niti ikad ocu).

U 5 do 5 sam izasao iz kuće. Ponia sam sa sobom crne trikvarte koje sam trebao posudit prijatelju, jer on nije ima ni jedne crne hlaće i tako lipo dosa kod njega priceka da se on prisvuce i mi krenili...izasli smo iz busa na solinskoj i propicili do Poljuda pjeske.
Bilo je 6 manje 15 a oko poljuda je bilo masu ljudi svi redom u crno, jebote prizora...precudno navika sam da se oko poljuda uvijek sve bjeli , a sad odjednom sve crno kao noć. Na raskrizju su neki likovi djelili nekakve letke, uzmem ja letak pise na njemu Iron Maiden. Malo ga preletim vidim spominje nešto Isusa i prihvačanje, pa ga samo zgužvam i bacim sa strane kad pogledam di san ga bacia ono na hrpu istih letaka, ocito su svi na tom mjestu dosli do djela o Isusu i izgubli interes za čitanje xD. Prvo smo krenuli do Keruma da kupimo nešto za popit i tako šetamo mi, a putem malo gledan ljude, čovjeće kolko je ljudi sa svih krajeva Hrvatske bilo koje jedinstvo, divota. Udjemo mi u keruma kupimo svaki po dvije pive i pijemo. Prijatelj kaze amo jos nekoga zvat, ka da ne idemo sami na koncert samo problem je bia sta niko od nase ekipe ne ide na Maidene, al siti mo se jednog lika sta ga znamo onako, pa se nadjemo sa nim i njegovon ekipon isprid poljuda. Problem je bia sta su oni imali karte za na travu, a nas dva smo imali za Headbangers Pit (uz pozornicu) tako da nismo mogli bit zajedno na stadionu i nista tako se zajebavali po ure pa svak na svoj ulaz. E sad na ulazu se dogodia jedini loš dio dana, uzelo mi lanac, jebem ti sve po spisku. Nisan ga smija tamo ostavit triba san ga negdi u šumarak sakrit, jer kad sam izlazia nakon koncerta nije ga bilo, a bia je tako dobar lanac :(

iron maiden split 2

Bilo je 6 i 30 kad smo usli, prva predgrupa je počela svirat oko 7. Bila je to Lauren Harris nikad do sad nisan cua za njih, tek su sad izdali prvi album i dobri su, odlični su. Glavni vokal je žensko i ima glas sličan Avril Lavigne, al ja voli Avril pa mi je bila ludilo. Dosta se ljudi njen glas nije svidia.

lauren harris split

Nakon nje su svirali Rising Dream, naša grupa s novim vokalom i naravno opet su bili odlični. Tada je već počela nastajat gužva, jer su Headbangers Pit upadali ljudi koji nisu imali karte nego su se provukli. Svi su se gurali naprid ga da im metar život znači. Maideni su kasnili, mislia sam da je to ono normalno kašnjenje da se publika uskomeša i da se digne atmosfera, ali nakon 15 minuta je postalo očito da nešto ne valja, a nakon pola sata točnije u 10 je neka ženska javila na pozornici da ce Maideni kasnit još 20 min, Poludia san. Gužva je bila strasna ljudi su me od iza gurali sa strane gazili. a ispred mene su bili neki dvometraši od kojih ništa vidia nisan, ali uspija san se nekako maknit i izborit za prostor i pogled.

Počeli su oko 10 i 20. Nastalo je ludilo, jebeno ludilo. Počele su šutke, skakanje i banganje, ja san ostao na trenutak ukopan nisam vjerova da se to događa da oni sviraju. Nastup im je stvarno fenomenalan, jedina grupa koju san slusa uživo, a da uživo zvuči isto ka na albumu. Svaka im čast. Stage je bia perfektan svako malo su minjali pozadinu, jednom je iz pozadine izletila ogromna mumija koja je visila na konopcima.

iron maiden split

Kad je svira Number of the beast iz poda je izletilo 5 plamenova visokih oko 4 metra, vručina se osjetila i u publici. Kraj sagea su bile dvije ogromne televizije na koje sam svako malo mora gledat, jer bi mi neko zaklonia pogled. Ne mogu virovat kolko Bruce ima energije stalno trči i stalno je u kontaktu sa publikom, stvarno je fenomenalan tolka energija u njegovim godinama. Ne mogu virovat kako su sve fenomenalno izveli.

maiden split3

Bruce je stalno mjenja robu i to u trenutku jednu pismu je normalno a vec sljedecu ima sako eng vojnika i eng zastavu, a u sljedecem je u nekoj cudnoj crnoj robi. E tu crnu robu je nosia kad je piva Albatrosa, a pozadina je bila ludilo neka stara zavjesa visila niz nju, a na njoj naslikana unutrašnjost nekog starog broda i more u pozadini ugl totalno ćudna pozadnia pomalo apstraktna. Sa stage su cjelo vrjeme bacali boce vode da ne crknemo, normalna stvar i jako dobro došla. U jednom trenutku se jedno 15 ljudi iz publike popelo na stage nisan vidia kako taman sam se nesto okreni pricat sa prijateljem i u sljedecem trenutku eto ekipa na pozornici, ljubomoran sam. Prebolestan trenutak mi je bia kad je uša na stage neki hibrid robota i mumuje visok 3 metra i sta se nesto zajebavat sa Janickon koja shema. Ala a kad je zapiva Fear of the dark pa sam u trans, totalno sam bia u svom elementu...koji doživljaj, još mi je neka ženska uletila i dala broj, nemože bolje xd. Za kraj su odsvirali Hallowed by name, e tu me totalno uvatilo, bia sam u filmu ka nikad u zivotu.

maiden split2

Na kraju je Nicko bacija neku bilu kutiju u publiku, prijatelj mi je skoro uvatija ima ju je i izletila mu iz ruke, pa je uvatia neki lik iza njega...stvarno briljantno nije mi žao ni jedne jedine kune šta san da za kartu i potrošia tu večer...samo lanca kojeg nije bilo na izlazu.

Kad smo izašli (oko 12 i 30) nasli smo se sa ekipon s kojon smo bili prije koncerta, samo je jedan lik osta sa nama ostali su isli doma xd. Nas troje smo otišli u trafiku kupit piće. Uzeli smo Vodku i svako po dva gusta. Crka sam bi od žeđi prvi sam gusti popija od jednom, a drugi polako pia pa kad sam dosa do pola promisa ga sa vodkom. Sili smo u Park Manuela Vidovića i pili vodku polako. Koje su to price bile...Nibiru...Maideni...krščanstvo...pa opet Maideni i tako negdi do 3 ure onda sam zaspa onako na travi ispod stabla, nisan bia jednini po cilom parku je ležala uništena ekipa i ekipa koja nije iz st i nema di spavat. Za 20 min me prijatelj probudia da je ovaj treci uništen totalno da oce da zovemo hitnu, a u kurac...i zoven ja 112, dodje hitna i odvezemo ga doma, jer nije ima sta za ispumpat sve je izriga, pa nije bilo potrebe pravit scenu. Koji mi je to bia zajeb mislia san prespavat u parku, jer nediljom noćni busevi ne voze, al posto smo njega morali vodit doma išli smo doma pjeske u 4 ipo ure uništeni (a bia mi crnjak pitat hitnu da i nas vozi).
Kad san dosa doma samo san se svuka i pustia Maidene na komp i lega...samo kako san bia pijan raspalia san ih, pa mi stara uletila u sobu i jebala mi sve po spisku. Nista smanjin ja i konacno u miru legnem nakon cilog jebenog dana na nogama, al vridilo je.

EDIT: evo dodao sam neke slike (tek sam sad svatia kako se to radi xd), dobro se vide samo ove dok je jos bio dan, jer nemam bljeskalicu na mobitelu...dodat cu jos neke slike kasnije samo ih moran skinit sa drugog mobitela koji mi nije ovdje...napomena da prvu sliku nisan ja slika nego san je nasa na netu pozz

11.08.2008. u 16:18 | 43 Komentara | Print | # | ^

Zaboravljena





Zaboravljena

Davno izgubljena duša, putuje svijetom,
Traži igubljeno, ne nadoknadivo,
Ćežne za ljudskim blagom, sarkofagom,
Uzalud proučava lažno otajstvo.

Staklenim očima zuri u zvijezde,
Još k tom se i čudi,
Zašto mu polaku blijede,
To njega nebo kudi.

Zar kristu nije pravo služio,
Riječi njegovoj podilazio,
Njemu zlato skrbio.

Dok zora sviće on gleda
Svoju izgubljenu prijateljicu,
Predivnu zvjezdu Danicu.

07.08.2008. u 01:05 | 9 Komentara | Print | # | ^

The Child

THE CHILD

On the field cries
The dying queen
Trying to save
Her heir within.

On crimson meadow
Cursed child is born
Unholy way is
The mother death

Romul and Remul,
Will child be saved?
Kain and Abel,
Life or a death?
Fight for yourself.

Vultures are smiling,
Blood red tooth,
Fox is sneaking,
She wants him too,
Hawks are eager
to see the rest of the show.

Howl of the beast,
They are all gone,
Cry of the baby is
The power of Antichrist.

Angels are coming
By God summoning,
This is war at end of an age,
They are facing baby's sage.

3 days, 6 hours, 7 minutes
Struggle is over,
Angels are dead
But one survives
For whom beast bows.
Name is Lucifer,
Traitor of God,
Baby is alive,
Antichrist arised.
Three go against the one
And his only son,
Long beard falls,
Illusion brakes down,
Masks are on the ground.
People gaze at the sky
At someone they now despise.
Fallen king cries for mercy,
Human life in not unworthy.

One year has passed
since rule of the One.
Sun whispers,
Father and son have died
Morning star is once more on the sky.
Cornfield blisters
As Bathomet breathes
People are once again free.




Ave Enki

02.08.2008. u 02:53 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

desing by: dark sword dancer

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Linkovi

Joy of Satan

Mjeseceve faze

CURRENT MOON