CSI Miami, Midsummer Murder i Agatha Christie

Krenulo je s ovom posljednjom...Deset malih crnaca pošlo je u krevet..pjesmicu sam upamtila, a vješt detektiv Poirot samouvjereno je otkrio ubojicu. Jednu po jednu, čitala sam Christienu knjigu, a kasnije pogledala samo poneki film snimljen prema nekom njenom slavnom naslovu. Midsummer Murder lagana je serija, u kojoj nema krvi, nema nasilja, onako, lagano britanski uz čaj... No, i to volim pogledati, a pogotovo mi se sviđa kako su uredili selo, tako je idlično, tako obično, a tako šik. I baš kad sam se pobunila kako je dosta nasilja na TV-u i kako samo i isključivo čovjek može vidjeti američki pretjerano nasilne serije u večernjem terminu, a ne romantične i ljubavno dramatične, nekako sam u zadnje vrijeme uspjela izbjeći gledanje ijedne epizode raznih CSI-a. I baš mi fali! Danas sam naišla na podatak da je poslije 1001 Šeherezadine noći, baš CSI. I vesela sam što ću napokon opet gledati njihove već isfurane i pretjerano profesionalno odrađene zadatke. I mislim si, jesam li normalna i trebam li doista napokon naći hobi pa da večeri ne provedem uz forenzičarsku postavu. Ali zasad, guštat ću, iako rjeđe... I to je nešto...

09.09.2010. u 17:39 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dobre-vijesti.net

Ne dopustite da vam loše vijesti pokvare dan - čitajte samo dobre-vijesti.net

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Pišem, ne pišem, pišem

prekrasna mlada žena se ulijenila u zadnje vrijeme, ali sa suncem i njena energija raste pa će i postova biti više:)