teta raketa

nedjelja, 24.12.2006.

novi vrtić, novo sve




Evo me, nakon prvih stresnih mjeseci u novom, velikom vrtiću...
drago mi je da sam napisala onaj prvi post jer je sve tako i dalje. Samo triba vrimene, živaca, snage i hrabrosti - ko da je prvi put :-)

Ima nekoliko bisera...

Kaže djevojčica K. da je bila u toplice sa svojima. I da su tamo imali kockicu mora :-)

Kaže dječak P. (kad sam pričala o Mariji i Josipu - kako su dobili bebu) da je to njegova seka K.

U epidemiji varičela, razgovaram s dječakom kojii ih još nije dobio. ja kažem da ako ih dobije, ne smije ići ni kod none ni na igralište - samo mora kući stati i grijati se. A on me pita: a ako ih dobijemo u vrtiću?

...

24.12.2006. u 20:54 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

dica k'o dica, uvik ista pisma

kaže naš narod


a sitit ćete se i vi...
nije u to vrime tako izgledalo, sve je bilo novo, sve zanimljivo
svaki dan nosio je novo otkriće o sebi, o ljudima, o svijetu...


a tako je i danas, samo ne više nama :-)

...već onima koji su rođeni u ovom tisućljeću
prolaze sve ispočetka
svaki im je trenutak svjež :-)

...približite im se, poslušajte ih - preporodit ćete se ako se prepustite makar na trenutak :-)

guštajte s njima!