kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

pjesma koja me trenutačno drma

Get The Feeling - The Dey ft. Timbaland

Create your own at BlingyBlob.com


Create yours at BlingyBlob.com!


Glitter Text @ Glitterfy.com

Linkići

Blog.hr
myspace
moja učenica
digićka
blog dizajns by LilButEvil
blog dizajns by Mentalka
Bitchie Witchie
Portal grada Vinkovaca
City-Vkci
BlingyBlob
glitterići
AS Roma
--- moj najdraži klub svih vremena ---
Francesco Totti (soccerstar)
--- i najdraži nogometaš... ---

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

ja, ja, opet ja i poslije mene ja

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Photo Flipbook Slideshow Maker
[Glitterfy.com - Photo Flipbooks]

everything anything


Glitterfy.com - Glitter Graphics


What do you love? Click here to make your own.


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitter Text @ Glitterfy.com
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Alanis Morissette Lyrics
I'm A Bitch I'm A Lover Lyrics

Glitter Text @ Glitterfy.com

Glitter Text @ Glitterfy.com

Glitter Text @ Glitterfy.com

Glitter Text @ Glitterfy.com

Glitter Text @ Glitterfy.com

Glitter Text @ Glitterfy.com

Britney Spears Lyrics
Cold As Fire Lyrics

Rihanna Lyrics
A Girl Like Me Lyrics

Rihanna Lyrics
Good Girl Gone Bad Lyrics

Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

petak, 29.08.2008.

dosadno mi je...

Zanimljiva se stvar događa u mom susjedstvu... Prestrašno. Neki policajac i njegova žena grade kuću prekoputa mene.... Još otkad sam ja bila u Zgu... Ja ljude nikad nisam ni vidjela (kažu da imaju sina, hehehe... smijeh) Al uglavnom, kažu da mu je žena užasno ljubomorna, počela mrčit na susjede lijevo i desno, jednu je već tužila što joj zavodi muža, kao, hoda u donjem rublju po svom dvorištu, hahahahahahahaha!!! rofl Da bi sad došlo do toga da je žena naredila da se gradi ograda, i to ne bilo kakva... Ograda ima preko dva metra, grade je onim velikim blokovima, još je ''susjed'' rekao da će imati psa da da mu nitko ne može u dvorište i interfon da puti unutra samo koga on hoće!!! eek bang Ja sam bez komentara zaliven Baš uvredljivo totalno, čovjek je takva pička da je to prestrašno. A kao neki strašni čika policajac! Bwhahahahahahahahahaha rofl rofl rofl Jebe se nama, susjedstvo mi je super, al fakat super, svi se dobro slažemo već desecima godina, i onda u pol ulice nalete neke seronje... Katastrofa... Ma neć komentirat, već sam rekla.... Ode trpat sličice... Pusa svima kiss mah

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
--- za moje susjede --- roflroflrofl



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

četvrtak, 28.08.2008.

Hehe, naslov bloga Angel or Devil, you decide u francuskoj verziji Angel or Terror smijeh lud pusa svima kiss
Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

srijeda, 27.08.2008.

ovo morate vidjeti!!! Derrick Barry kao Britney Spears!





| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

weeee, ja se probudila u pola 8!!!!!!!!!

Nećte vjerovati, pa to se zaista dogodilo... Nakon dugo vremena teta Terror vidjela jutro!!! Doro, iako je za to zaslužna mjesečna prijateljica cry probudili su me bolovi, bemti, pa nisam više mogla zaspat... I tako... Ovih dana suša, kriza, elementarna nepogoda, klasika.... nono Kad krenem pisat dnevnik, iliti u ovom sučaju blog, niš se ne događa. Čim budem prestala, evo ti materijala, jebte, sapunica od života! E, dragi moji, kad bi se meni dalo pričati vam šta sam ja svašta doživjela (i napravila... pjeva), weeee.... bang Kaj bi tu svega bilo... Podložak Spielbergu za kakav znanstveno-fantastični blockbuster lud Ma ugl... Et, dogovorila sam se za kavu s mojim rođom Markom, ev maloprije se čula sa Sašom, iliti Sachom, pošto dečko u Parizu živi, al čistokrvni Bosančeros smijeh naravno, gdje sam ga drugdje mogla upoznat, nego u mom Bihaću... Ev ga na msnu, idem kolegu ispitat šta se tamo događalo otkad smo otišli (a to je bilo prije skoro mj dana...) pusa svima kiss mah
P.S. hahahahaha, najvažnije što smo od njega naučili je Baise Moi - pojebi me na francuskom, hahahahahahahahahahahahahaha rofl rofl rofl
pozz, pozz smijeh


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
--- imam mengu, kako ću??? --- rofl roflrofl



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

nedjelja, 24.08.2008.

nisu ovo bile Igre za Hrvate...

Naravno, ko što je svima jasno, izgubili smo od jebenih Španjolaca, Blanka srebrna... blabla.... nono Ne da mi se uopće o tome, iseee moj... Ja sam totalno u kurcuuuuu headbang Sinoć odem van, obećala mojoj Galićki, a ne da mi se nije dalo, nego mi se nije dalo!!!!! blabla Al doro... A glava me boli, zubić me uvatio, plus pms... ma dobitna kombinacija! puknucu Popizdila ja, uđem u Emporio, vibracije me propirile, glava me udari bolit, izađem van, sve super! lud Tak da sam se većinom smrzavala vani na ulici namcor Pa odemo malo s ekipicom u Marabu, stajali tamo, a ja naravno na petardama od 10 cm, krepala sam, i odem ja doma već u 2h, ispričah se kolegama i zapraših kod mame u stan... Nažderala se prije sna, heh njami i legnem, jedva zaspala, kad eno ti oluje vani, grmi, kiša pada, i naravno da se probudih... I tak... Ma bezvezarija... bang Nihil novi sub sole. Jedva čekam Vinkovačke, iduću subotu nema šanse da idem van, utupit ću se u sobu i čitat knjigu smijeh Ne znam jesam rekla, počela sam čitat Gričku vješticu, pa ono, čekam da se smilujem sama sebi pa odem do Tinčice, vratim joj Tajnu Krvavog mosta i uzmem Kontesu Neru... Eh, da, u moru svojih nadimaka imam jedan novi! belj Puklo me jučer pa sam Tinčici i Josipi objavila da smo nas tri odsad Charlijevi anđeli smijeh Ja sam Dylan iliti drew Barrymore, Tinčica je Natalie iliti Cameron Diaz, a Josipa Alex iliti Lucy Liu smijeh smijeh smijeh lud Uglavnom... eek nut Ajte, ljubb kiss pozz mah

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]



| CoMmEnTaRiChI (2) | PrInTaNjE | # |

petak, 22.08.2008.

jebemti Francuze...

Znala sam da ćemo izgubit, aaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! burninmad headbang mad puknucu namcor cry al jebiga.... Tekmu ne mogu ni komentirat jer je nisam imala živaca ni gledat, iako je seka došla doma i odmah upalila tv negdje pred kraj, grrr blabla Još nakon Danske posložila sam u glavi ljestvicu: Francuskoj zlato, Islandu srebro, nama bronca, Španjolcima drvena medalja, haha rofl Pa aćemo vidjeti koliko imam pravo... Nego, da se posvetim današnjoj super vijesti: Sandri Šarić i drugoj brončanoj medalji iz taekwandoa, ma ženske su zakon! hrvatska cerek thumbup Ugl... Sutra idem vanka, neć se zavuć u mišju rupu samo zato što imam pms, samo imam jedan vječiti problem... no ŠTA ĆU OBUUUUUUUUĆ?????????? cry headbang blabla eek Ma de, ode gleat tv, ne da mi se više ni sjedit za kompom... Puss svima kiss Pozz od Terrorke mah

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

četvrtak, 21.08.2008.

Nova medaljaaaaaa!

Bravo, Martina, ženska je legedna, ima godina ko ja, a lemači ih ko velika! smijeh hrvatska cerek A dida Primorac ih lemači ko mladi čiko!!! belj Blago nama kad u stolnom tenisu imamo hrvatskog Kineza thumbup mali Tan rastura iako ima ozlijeđen mišić kao i naše Veličanstvo kralj Balić... I tako su dva Hrvata među osam najboljih stolnotenisača, više od nas ima samo Kina, hehe (koje iznenađenje eek) smijeh cerek hrvatska Najavljujem rukomet za sutra, uf, idem već sad brijat srce i pripremat ga na moguće infarkte i zatajenja lud Ljubim vas sve kiss do novog posta, pozz mah

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

ev mene opet malo...

Ako ikoga ikad bude začudilo zaš mi blog odjednom izgleda kao sportske novosti, a ne kao ne znam što, pratim sport godinama pa jbg, moram i o tome, posebno što je sad Olimpijada, mislim fakat, ddd... lud
Blankica nam je, vidi čuda, u finalu thumbup iako je i to bilo jedva, jedvaaaa, seljaci su pustili jadne cure da skaču po pljuščini, mokrom terenu i natopljenoj spužvi, tako da su i Blanka i Slesarenko JEDVA preskočile 193... nono Al neka, sutra finale, ima da iskoči iz stadiona smijeh Blanka rulz! thumbup cerek hrvatska Kod mene nema niš... Koja stagnacija, ne čujem se ni s kim, omG, glupo se osjećam, ko da izbjegavam prijatelje... no Žao mi je, ljudi moji, al stvaaaaarno nemam volje zadnjih dana, dok si ne dijagnosticiram bolest, teško da ću izać negdje iz kuće, a mobitel samo bacim negdje, daleko od sebe. Dakako, to se ne primjenjuje na subote smijeh Al izlazim samo s curama, jbg... Znaju oni na koje se to odnosi o čem pričam... rolleyes Uf, samo da prođu ta dva tjedna do Vinkovačkih... Weeee!!! party Jedva čekam... Eto... Ode gledat atletiku, kissam vas kiss pooooz mah



--- 207 cm, Stockholm 2007. ---


--- 205 cm za zlatnu svjetsku medalju, Osaka 2007. ---


--- suze svjetske prvakinje... Osaka 2007. ---



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

srijeda, 20.08.2008.

idemo po medalju, tralalalalalala...

Hrvatska - Danska 26:24 (14:12)

Peking. Dvorana Olimpijskog sportskog centra. Gledatelja: 6.000. Suci: Breto i Huelin (Španjolska).

HRVATSKA:
Losert, Alilović; Sulić, Balić 2, Duvnjak, Lacković 3, Vori 2, Dominiković, Džomba 6 (5), Horvat 1, Vuković, Šprem 7, Metličić 2, Valčić 3.

DANSKA:
Hvidt, Henriksen; Boesen 3, Joergensen, Jensen, Christiansen 6 (2), Spellerberg 3 (2), Hansen 1, Noeddesbo 3, Sarup, Boldsen 1, Lindberg 4, Bruun Joergensen 1, Nielsen 2.

više na http://www.net.hr/sport/page/2008/08/20/0132006.html



Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


PAKLENI (HIMNA RUKOMETNE REPKE)

Hej, hej Pakleni u boj
Nek svi drhte kada krene u stroj
Hej, hej Pakleni u glas
Naša srca kucaju za vas
Hej, hej Pakleni u boj
Nek svi drhte kada krene u stroj
Hej, hej Pakleni u glas
Naša srca kucaju za vas

Za naše rukometaše
Moja ljubav ima vječan ton
Od hrvatske repke veći je samo dragi Bog
Nek se tresu sve dvorane
Najbolji na svijetu to smo mi
Kada krene srce plane, a nas vodi novoj pobjedi
HRVATSKA, HRVATSKA, HRVATSKA

Hej, hej Pakleni u boj
Nek svi drhte kada krene u stroj
Hej, hej Pakleni u glas
Naša srca kucaju za vas
Hej, hej Pakleni u boj
Nek svi drhte kada krene u stroj
Hej, hej Pakleni u glas
Naša srca kucaju za vas

Samo jedna ptica sokol
Ona leti tako visoko
A još više sad se zna
Rukometna repka Hrvatska
Nek se tresu sve dvorane
Najbolji na svijetu to smo mi
Kada krene srce plane, a nas vodi novoj pobjedi
HRVATSKA, HRVATSKA, HRVATSKA

Hej, hej Pakleni u boj
Nek svi drhte kada krene u stroj
Hej, hej Pakleni u glas
Naša srca kucaju za vas
Hej, hej pakleni u boj
Nek svi drhte kada krene u stroj
Hej, hej Pakleni u glas
Naša srca kucaju za vas
Hej, hej Pakleni u glas
Naša srca kucaju za vas
Pakleni!!!!






| CoMmEnTaRiChI (9) | PrInTaNjE | # |

Hej, hej, Pakleni, u boj!!!

Weeeeeeee!!! party Vaterpolisti i košarkaši su nažalost izgubili cry al zato su rukometaši popravili cijeli ovaj daaaaan!!!!! thumbup cerek hrvatska smijeh Uf, nisam mogla gledat kraj, jebemti mutave suce, grrrr, šugavi Španjolci nam apsolutno svaku extravažnu tekmu sude i apsolutno svaki put nas jebu!!! mad Ali nemoš ti protiv Paklenih cerek Uf, tak sam doro rapoložena, zaboravila sam da su me ranije probudili zijev Nećte vjerovat, al popravljam se što se tiče spavanja smijeh Ranije sam zaspala, mora da je to što me probude prije 13h zujo smijeh Počela sam čitat Gričku vješticu, to sam ćopila Tinčici mojoj kad sam bila prekjučer s njom u šetnjici. Hah, u biti, na sjedenju, ne šetnji dead prošetale smo jedino do Lidla po veliki čips njami Otkrile smo jedan novi, s okusom šunke, mljaaaaaaac, prefini mi je! cerek zubo I tako... Pms me uvatio puknucu burninmad bang I da ne želim, moram bit terror, jer me pere, pere, brutalno pereeeeeeeeeeeee!!!!! headbang OĆU ČOKOLADUUUU!!! blabla Napuvana sam ko cepelin, jbt tuzan Haha, i nisam ni krpice opeglala od onog silnog...rublja, da se pravilno izrazim smijeh Al radim ja svaki dan, nemojte vi tako, šta mislite zašto me i bude ranije lud Eto... Kako ste i primjetili, imam i novi dizajn, sličice mi neš postale svjetlucave... smijeh Postala sam ovisna o tim glitterićima lud I o samoj sebi, hehehehe cool Kissam vas kiss Do idućeg tipkanja.... vaša Pmsarka mah

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]



| CoMmEnTaRiChI (2) | PrInTaNjE | # |

ponedjeljak, 18.08.2008.

i taaaako...

Fkinijo ja flicica za fas dead Pa ću naravno to sve potrpat na ovaj mutavi nepotrebni blog... Nego, da ja nastavim svoju životnu dramu ovih dana: opet mutavo spavanje!!! zijev Sinoć opet do pol 5 nisam mogla zaspat, ko vampir zujim po kući headbang Prestrašno... Negdje jutros (za mene turborano puknucu) me sestra probudi, kaže ide ona do grada, babci isto ošli, da se spustim dolje pa kuću zaključam, valjda je to rekla eek Jesam malo morgen... Zaklala ja sovu u roku keks. I vrate se oni, kolko su tihi, ja ih gore čujem... mad Pa dođe prvi poziv - tetka... Bogu hvala, nisam spavala u svojoj sobi, neg u spavaćoj na katu, pa su se derali po kući i tražili me, brojtro da su me probudili... I tako ja tetki objasnim problem koji ju je mučio, zakoljem ponovo sovu (il mi se samo to činilo), kad ono evo ti njih opet, nose telefon, opet tetka... eek Omg, riješimo mi i drugi razgovor, ponadam se da ću nastavit ubijat tu jadnu sovu (nikako da konačno krepa), kad zvoni telefon negdje na krevetu (dakako da mi nije ni na pamet palo odnijet ga dolje...), tetka - treći put!!! nut Više sam se i sama izgubila, negdje između jave i sna, i tako sam pokupila usput koji atom energije i ustala se, kad eno odmah moje sestre: dolje te čeka brdo suđa, obriši to, a bome ćeš kasnije i peglat, pogle koliko veša ima, bla, bla... blabla Ja se samo spustila niz stepenice (nisam pala...opet rolleyes), nažderala se svoje preljubljene sarme njami cerek (dok je baka brisala to suđe... thumbup dobri moj babac naughty), skuvala si ja svoj Nescaffe i otprašila za laptop... I tako sam tu već satima, jedva se udostojim sić na wc namcor dogovorila se malprije za šetnjicu s mojom Tinčicom, pa tako mislim da je stvarno vrijeme da krenem peglat... bang smijeh žvaljam vas sve kiss te sličice ćete dobit jednog lijepog dana, haha belj mah mah od nenaspavane Terrorke

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

nedjelja, 17.08.2008.

tko mi je kriv...

Divno je kad imaš tako doooobre prijatelje, baš divno...tuzan Ostaviš društvo i zabavu u Emporiju da vidiš nekoga kog mjesecima nisi vidio, da bi te taj netko maltene napastovao nekoliko puta, i da ti prisjedne i frend i subota i svaki kurac pod svodom nebeskim!!! puknucu headbang mad I tako mi je dan sav neki usran, al me srećom moje malo zlato, moja učenica tako lijepo oraspoložila, više zato što slušam takve vedre riječi od nje, nego što sama znam da se nema smisla uopće baviti glupim ljudima nono Mare baš upravo odlazi u Split, ljubi je njena profa cerek kiss i želi sretan put wave No, da ne bi bilo zabune, jebeni terror se probudio, bit će mrtvih! burninmad Žvaljam vas, pusa, možda se javim kasnije mah

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]



| CoMmEnTaRiChI (1) | PrInTaNjE | # |

subota, 16.08.2008.

...još jedan običan dan...

Mislim da sam si fakat promijenila i metabolizam i shvaćanje dana kao dana, sad to 3 ujutro nemrem zaspat i budim se u podne... To je zbilja postao problem po moje planove npr pranja i prirodnog sušenja kose na zraku (sušilo ju uništava!), budući da je mojoj grivi potrebno sati i sati da se bar pristojno prosuši puknucu Još da ne pričam o eventualnom subotnjem spremanju kuće (Bogu hvala pa i ne spremamo kat, samo dolje bang). I tako... I onda se žalim što se debljam kad mi je doručak u vrijeme ručka, ručak u vrijeme večere, ionako malo jedem pa sam gladna i večeram u apsolutno zabranjeno doba dana! (sinoć sam obrstila dvije sarme u 23 h... eek) Koje ja probleme imam... I onda mi se javi naj frend, tj ja njemu radi fore napišem Aj dođi (inače, u SB-u živi). I on se zagrijao, blabla, a ja se već s naj frendicom dogovorim za van, a ide mi se van u SB, a njoj se ne ide, on znam da će htjeti da se idemo zajebavat okolo, ne mogu nju ostavit, u VK mi se ne izlazi jer mogu samo u jebeni Emporio na jebene cajke, i tako stojim (tj. sjedim) i ne znak koji racku da radim headbang Ko mi je kriv kad imam brz jezik namcor Ma idem prat tu grivu... Žvalj od mutave Terror kiss mah



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

petak, 15.08.2008.

dobar dan, radni narode

Kako se ja, Bogu dragom hvala, svaki dan budim iza podneva jer noću drkam po internetu, dakako da vam zato ne mogu reći dobro jutro... Neš ne mogu spavat zadnjih dana... Možda zato što pijem nescaffe u 22 h navečer... bang Al ne, ma ne utječe kava na mene. nono I tako, probudim se u podne, i što opet radim ostatak dana - odmaram od odmora zijev Za popizdekat. Svi su ovi dani živo sranje, mislila sam da sam riješila sa sobom i svojim srcem situaciju zvanu ''Mali'' i pospremila eventualne osjećaje Bogu iza tregera, mislim, ono, halooo!!! Pa zadnji događaji datiraju od mjeseca svibnja, i sve što se dogodilo, dogodilo se što sam bila glupa pa dopustila da se sve dogodi headbang (a što se dogodilo, nije bitno...) Pa kad naletim na pitanje Biste li se ikad upustili u One Night Stand, ja se brutalno zajebavam ''Jel može Three Night Stand?'' zaliven Totalni sjebatus. Ljudi me ne prepoznaju, crnjaci inače nisu dio mog imidža, unajmljuju već vračeve, gatare i spiritualiste jer primjećuju manjak osmijeha na mom licu... Ljudi moji... Više nisam ni terror kakav nekad bijah... no Ah, dani ponosa i slave... cool Vratit će se mala terrorka, mora da su mi kojeg talibana u Afganistanu koknuli pa gubim veze s glavom nut Kako bilo da bilo, tlak mi je pao, neš se slabo osjećam cry Ako i niste dosad mogli zaključiti (onda ste fakat šukšuk zujo), trenutno sam u ''anđeoskoj fazi'' smijeh Pa ako ste slučajno uplatili kladionicu na rubriku nemogući dobici, sigurno dobivate! thumbup rofl wink Šalim se ja, naravno... Do nekih boljih dana za svjetski terror i vaše mozgove, puno vas žvali popizdjela Terror kiss wave

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]



| CoMmEnTaRiChI (0) | PrInTaNjE | # |

četvrtak, 14.08.2008.

eto da i ja imam svoj blog...

Nekoć davno ćaća Vrag maznuo mamu Vražicu, i zamislite, ispala ja! cool Samo psssst, većina ljudi misli da sam ja anđeo, heh, pa da im ne kvarimo iluzije... smijeh Ma dobro ja dijete rofl I tako... Da ne duljim: ovaj je blog nastao s ciljem da vas teroriziram, maltretiram, lomim trepavice i sve što padne na moj vrlo kreativni teroristični um burninmad Uglavnom, savršeno dijete kao ja naravno da zna sve o svemu i ima potrebu to i pokazati, čemu ćete se i osvjedočiti na ovom mutavom blogu... blabla Hehe, kako će neki ostati iznenađeni... Al o tom potom... Ma dajte, ljudi... Nisam ja baš tako loša... Super sam ja cura, valjda me zato toliko i obožavaju naughty Brbljat ću ja tu o svemu, pa ko čita, nek čita, dobro čitao. Ko ne... Uf, taj će vidit svog terrora!!! puknucu Kasno je, nisam popila dosta kave danas pa mi mozak neš i ne radi... lud Neka čudna zuja mi u glavi ovih dana, ko da nisam to ja nut
Pusa svima do početka terorističnih napada. Spašavaj se ko može... wave Žvalj svima kiss wave



| CoMmEnTaRiChI (6) | PrInTaNjE | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.