terranovaforeverrr

nedjelja, 21.05.2006.

SEVE NIJE DOBILA:((((((((((((((((((((

kmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............ eo neutjeshno plachem vec cijelu noch i jutro cijelo................
moja seve nije dobila.....nononamcorheadbang
ljuta sam. neznan kako je itko mogao glasati za ona chudovishta???? MRZIN TAKVE KRETENE!!!!!!!!mad
jebemuu......ups. i did it again,a mama mi je rekla da je psovanje nepristojno......
a tako je sevi dobar pronich.... prezgodna je curkacerek.eh,da mi je biti poput nje.....da me je razguzio onaj predivni lik.....
evo vam jedna slikica od moje najdrazhe pjevachiche
joooooooooj.... curke ja nju volim....cerekcerekyeskiss

Image Hosted by ImageShack.us



a sad malo za utjehu, uvijek na prvom mjestu.nash TOKIO HOTEL

prvo bill....ajooooooj...... kako je on samo sweetcerekcerekkiss....... uuuuuuuuuu.......... napaljena sam........ presavrsen jekissyescerek

Image Hosted by ImageShack.us


a sada tom....... oooooooooooooooooh........cerek... mislim da uopce nije potrebno ni spominjati koliko ga volim... tako je ljep....kisscerek

Image Hosted by ImageShack.us


i sad gustav........... dobro,priznajem on nije toliko ljep kao i ostali iz tokia,al nije ni za odbacitcerek


Image Hosted by ImageShack.us


hm......i shecher na kraju...........georgcerek......jooooj........kiss

Image Hosted by ImageShack.us


eto ga...... curke,mislim da ste se dovoljno napalile,i da sad bar malo manje mislite na nashu severinu....... ma dobit ce ona iduchu..uvjerena samsmijeh


ajd, cmokich svima,i ne azaboravite tokio hotel rulaaaaaaaaaaaaa
wavemah

- 12:32 - Komentari (22) - Isprintaj - #

subota, 13.05.2006.

ALO CURKEEE!!!

vidim ja da se vi bavite samo šopingom i sl pa moram ja opet pisat
ah...sta da vam kazem,neki dan sam si kupila punooo lijepih krpica,bas kak se sada nosi,onak minjave,topice i to,ma bas je kuuuul,ma znate i same kaj se sad nosi,al fakat je super
ah...idem sada van,u hemingvej hihihi
aj kissnem vas curkeee
MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 21:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
terranova rulaaa

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


NINA

Myspace

Myspace


PETRA

MySpace Layouts

MySpace Layouts


HM...NE ZNAM KAK MI SE TRECA SISTERICA ZOVE HIHIHI

nisam mogla nac vasa imena pa sam vam dala nova lol kissach