patrik.cristian.tennant.writer from Croatia

nedjelja, 27.06.2010.

P. S. (PSB)

P.S., post scriptum... netko je u slobodnom prijevodu to preveo kao "poslije sjetio"... Često se nešto zaboravi, a zatim na kraju se sjeti (ili ne sjeti)...
Onaj koji se bavi pisanjem pogotovo shvati da treba raditi bilješke, zapisivati detalje... Nekad ni to ne pomaže, nekad su misli tako brze i brojne...
Pišući virtualnu knjigu "ZAGREB - MUNCHEN" neke detalje sam zaboravio napisati, neke sam možda i namjerno izostavio (i o njima se može pisati posebno)...Neki od njih biti će navedeni u odlomcima koji slijede (a neki možda u P. S. PSB 2?)
Kratke danske noći- kad sam bio na nastupu PSB u Danskoj noć je kasno pala no zato je rano svanulo. Dakle, danske noće su (ljeti) kratke, traju svega par sati...
Newcatle beer...u Danskoj sam kupio pivo u crnoj limenci, uvoz iz Newcatsle-a, morao sam ju brzo ispiti kad sam pokušao ući s njom do orange stage-a gdje se održavao nastup...
Polijevanje pivom- na nastupu PSB u Danskoj fanovi su se zabavljali tako što su za vrijeme nastupa polijevali skupo pivo umjesto da ga piju... zgodno za vidjet, no nezgodno kada osjetiš da si zaliven pivom...
Portbou- mjesto u Španjolskoj na granici s Francuskom...na toj stanici kada se izađe iz vlaka velik je red za kupnju hrane i pića u ugostiteljskom objektu unatoč lošoj ponuda i nepovoljnim cijenama.
Na ulicama Barcelone, zanimljive su i klupe za sjedenje...
Vožnja vlakom od Barcelona do Madrida je također zanimljiva, pustinjski krajolik...
Sjećam se pariških zanimljivih parkova, ali i crkve St Joseph u kojoj sam zatekao križ napravljen od papira raznih boja u obliku ljudi što je podsjetilo i na turneju PSB koju također obilježavaju boje...

- 14:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

2 litre pive

Tog dana u telefenskom razgovoru mi je rekla: "Ti nisi kao ovi drugi muški koji piju i imaju pivske trbušiće"...
Vjerojatno iz razloga što dosita rijetko pijem alkoholna pića.
U tom trenutku je pored mene bila boca od 2 litre pive koju sam upravo tog dana kupio po prvi put tj. ranije sam kupovao manje pakovanje.

- 14:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2010 (49)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (45)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (14)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (24)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pctwfc@gmail.com
    patrik cristian tennant (facebook)
    patriktennant (twitter)

Linkovi