patrik.cristian.tennant.writer from Croatia

petak, 11.12.2009.

13. Novi Sad

U Mađarskoj me više stvari fascinira, a jedna od njih je i mađarske djelatnice željeznica koje imaju različite uniforme ovisno o tome u koje područje Mađarske se dođe.
Budimpešta mi je bila samo usputna stanica. Ipak, u Budimpešti sam malo prošetao i otišao u crkvu na nedjeljnu misu.
Uskoro sam bio u vlaku za Novi Sad.
Opet lijepi krajolik, opet žuti cvjetovi.
Došavši u Novi sad 9.7.2006. godine, pokušao sam naći smještaj no odmah je bilo jasno da je to skoro nemoguća misija s obzirom da je uglavnom sve bilo zauzeto zbog velike posjete velikog festivala EXIT na kojem i PSB nastupaju.
Lijepi grad, zanimljiva tvrđava koju nisam stigao detaljnije pogledati.
Oko 10 sati navečer došao sam do mjesta nastupa, bilo je lako za naći i blizu.
Došao sam blizu stage-a, a djevojke iza mene su govorile da ništa ne vide od mene no nisu zapravo bile ljute već su djelovale normalno i žao mi je što nismo duže razgovarali. No, nastup je uskoro počeo i nije bilo vremena za priču.
Slično ili isto kao u Mađarskoj. I ovaj nastup je bio na otvorenom, u skIopu ljetnog festivala. Ipak, ne može biti isto. U najavi pjesme "Suburbia", Neil nije odolio poigrati se riječima te je rekao "Ok...Serbia..now...Suburbia...". Neil je pitao publiku i zabavlja li se dobro ("Having a good time?").
Mahnuo sam Neilu, on je uzvratio te sam se prisjetio da je takvih situacija bilo i na davnom zagrebačkom nastupu.
Neil je rekao "Pet Shop Boys are fantastic!"
Zahvalio se više puta, pohvalio festival.
Nakon nastupa pokušao sam doći do PSB, čekao sam kod izlaza no i ovaj put bezuspješno. Bilo je još fanova, neki su rekli da su PSB odsjeli u hotelu PARK.
PSB u HOTEL PARK, a ja također u PARK ali u lijepi novosadski park:) Nakon toga šetnja po gradu...Pred jutro sam razmišljao koliko je puno vremena prošlo od zagrebačkog nastupa i kako sada PSB izvode neke nove pjesme poput "Psychological", "I'm with stupid" (podsjeća me na "Can you forgive her?"), "Minimal" (podsjeća me na "No regrets"), "The Sodom And Gomorrah Show" (podsjeća me na "Always on my mind").

- 21:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2010 (49)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (45)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (14)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (24)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pctwfc@gmail.com
    patrik cristian tennant (facebook)
    patriktennant (twitter)

Linkovi