patrik.cristian.tennant.writer from Croatia

petak, 11.12.2009.

26. Berlin

Sutradan, 25.6. 2009. godine iz Kolna išao sam u Berlin na novi nastup PSB. Ugodna vožnja vlakom, a u Berlin sam stigao oko 5 sati popodne. Nije bilo teško naći dvoranu, preostalo je još doći do ulaznice što je bio problem jer je bilo rasprodano. Sreo sam Carlosa kojeg sam upoznao u Amsterdamu i iznenadio se kad je čuo da sam bio u Kolnu i da idem i u Leipzig. S osmijehom me pitao idem li u Leipzig. Rekao sam mu da nisam primijetio da ima fanova PSB koji idu od nastupa do nastupa, a on se složio rekavši da samo ja i on tako idemo ("just you and me") što me nasmijalo.
"Go to PSB performance is always adventure, you should write a blog about that"-rekao je Carlos govoreći kako je odlazak na PSB nastupe avantura i da bih trebao pisati blog o tome. "Are you reading my mind?"-upitao sam ga iznenađeno i rekao mu da sam već ranije odlučio
pisati blog o tome i da već imam blog.
Primijetio sam da neki čovjek drži neki natpis, ispostavilo se da ima kartu viška i da ju prodaje. Bio sam oprezan, pitao sam ga je li karta prava i je li on fan PSB. Rekao je da je fan PSB, a ja sam trazio da to dokaze te sam ga pitao da nabroji par pjesama PSB. "WEST END GIRLS... WHAT HAVE I DONE TO DESERVE THIS?"-nabrajao je (zapravo ne znam je li ovo drugo rekao kao pjesmu ili...). Tražio sam da navede neku pjesmu koja nije hit i ipak se uspio sjetiti pa sam pristao kupiti kartu.
Došao sam do prva 3 reda, a kasnije su do mene došle dvije djevojke koje dalje nisu mogle zbog prigovaranja dame koja je bila ispred nas. Nastup je, naravno, bio izvrstan a novine koje je Neil bacio nisam ni ovaj put uhvatio.
Na kraju je Neil rekao berlinskoj publici da će ponovo nastupati u Berlinu u prosincu.
Nakon nastupa zajedno s Carlosom čekao sam PSB. Nakon nekog vremena, pojavio se Neil i većini fanova dao autograme. Jedan ga je pitao kad će u Beč, drugi kad će u Prag, a Carlos ga je opet pitao kad će u Kostariku.
Te večeri posjetio sam legendarnu stanicu ZOO BERLIN i tamo saznao za smrt MICHAEL JACKSON-a. Pomislio sam kako novac nije riješenje problema, kako je taj čovjek imao problema unatoč bogatstvu i kako je umro rano.

- 21:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2010 (49)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (45)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (14)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (24)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pctwfc@gmail.com
    patrik cristian tennant (facebook)
    patriktennant (twitter)

Linkovi