patrik.cristian.tennant.writer from Croatia

petak, 11.12.2009.

44. Zagreb opet (i opet!?)

Nastup Pet Shop Boys-a u Zagrebu dana 29.11.2009. godine počeo je pjesmom "Heart", a pjevač Neil je već u toj prvoj pjesmi viknuo: "Z-A-G-R-E-B!". Naravno, pa upravo su blizu Zagreba snimali videospot za pjesmu "Heart".
Ja sam nakon toga euforično vrisnuo iz prvog reda vip partera, a vrištao sam i na početku nastupa pogotovo kada su se pojavile kockice u boji što je značilo da nastup počinje.
Vrištao sam jako i na sljedećoj pjesmi "Did you see me coming?" koja mi je izvrsna.
Nakon pjesme "Pandemonium" (u kojoj je pjevao i stihove "Can you forgive her?" te pokazao na mene pjevajući "She's made you..."), Neil je rekao: "Zdravo Zagreb, dobra večer, good evening Zagreb!" pozdravljajući publiku, a zatim je slijedila pjesma "Love etc."
U publici među sjedećim mjestima primijetio sam damu koja me zbog svijetle kose i ponašanja podsjetila na pjevačicu Indiru iz Colonie, žena je praktički plesala grudima u svojoj bijeloj majici koja je također dolazila do izražaja u tami, no mislim da to nije bila Indira.
Fantastično je bilo na početku pjesmu "Always on my mind" kad je Neil rekao "Zagreb, here we go!" i kada je tijekom te pjesme euforično uzviknuo "ZAGREB!".
Vrištao sam i na početku pjesme "King's Cross", kao i na kraju, a zatim je Neil rekao: "Hvala Zagreb!" i najavio sljedeću pjesmu riječima "This song called THE WAY IT USED TO BE". Vrištao sam i tad, kao i kad je bila izvrsna pjesma "Jealosuy".
Za vrijeme pjesme "All over the world", Neil je pjevao: "We feel it, all around us, every day, in the music that we play... Z-A-G-R-E-B!"
Kao i inače za vrijeme Pandemonium turneje, posebno fantastično je bilo
za vrijeme pjesme "Viva la vida". U Zagrebu je bilo posebno urnebesno, kada je Neil u trenutku ključnog trenutka te pjesme uzviknuo "Okay... Zagreb... sing... Oooo-oho-oooo-oh-oooo... I hear Jerulasem bells are ringing..."
Zatim je uslijedila neizbježna pjesma "It's a sin", a nakon nje riječi "Hvala Zagreb, thank you, good night!".
Ali, naravno, vratili su se, otpjevali "Being boring" nakon čega je Neil rekao: "Zagreb hvala..., hvala Zagreb, thank you very much! You' re crazy! We like that!", uputio riječi hvale i pohvale zagrebačkoj publici, kompliment o "ludosti u pozitivnom smislu". Neil je predstavio plesače te Chrisa i sebe ("My name is Neil Tennant!") i dodao "Zagreb... wonderfull time tonight...thank you very much..."
Zatim je slijedila još jedna pjesma, "West End Girls" i to je bilo sve ("That's it" kako je i Neil rekao").
"See you soon"- još je rekao Neil i potaknuo fanove da sanjare o mogućem novom nastupu u Zagrebu...
Naravno, to nije bilo sve...Nakon nastupa, zajedno s još nekim fanovima, iza dvorane čekao sam Pet Shop Boys-e. I dočekali smo! Pet Shop Boys-i su nas pozdravili, Neil je većini okupljenih dao autogram i rekao da jako voli Hrvatsku.
Kasnije smo naišli i na plesača, fanovi su praktički napravili interview s plesačem koji je odgovarao na pitanja.
Sve u svemu, divna nezaboravna noć.
Na mnogo nastupa Pet Shop Boys-a sam bio i ne pamtim da je Neil negdje drugdje ovako euforično i toliko puta spominjao ime nekog grada.
Sutradan, 30.11.2009. godine, na twitteru su Pet Shop Boys-i napisali: "Great audience last night. Thanks."

- 17:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2010 (49)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (45)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (14)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (24)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pctwfc@gmail.com
    patrik cristian tennant (facebook)
    patriktennant (twitter)

Linkovi