patrik.cristian.tennant.writer from Croatia

nedjelja, 03.08.2008.

Kako sam u autobusu vikao "Heil Hitler" (ili tako nešto) i pozdravljao

"Violence
Violence
Violence breeds
Violence
Violence breeds"
(Pet Shop Boys- Neil Tennant/Chris Lowe, "Violence")
Činilo se da će to biti običan izlazak, a onda se tog 2.8.2008. godine nešto preokrenulo. U negativnom smjeru!
Vozeći se noću u Zagrebu u autobusu, malo po malo opažao sam huligansko ponašanje trojice huligana. Osobito se jedan isticao koji se služio govorom mržnje, primjerice protiv "Šiptara".
Zatim je spomenuti huligan odlučio i mene uvesti u cijeli ovaj razgovor, te me upitao jesam li iz Afganistana.
Nasmijao sam se i mrdao desnim dlanom kao da hoću reći "Tu negdje" ili "Blizu si", opredijelivši se za zafrkanciju.
Jako ga je razljutio moj odgovor, silovito je bacio limenku piva koju je prethodno konzumirao; srećom, nije me pogodio, pa čak niti poprskao (osim možda minimalno, tako da nisam ni osjetio).
Luđački izraz lica, a s njim dvojica tipova koji više - manje to prate i daju mu podršku. Dakle, čak i u autobusu se može dogoditi opasna situacija poput one kada se nađete na kraju mračne ulice s nasilnim tipovima. Koliko-toliko ovo je bilo javno mjesto, pa sam vjerovao u sretan rasplet; u takvim situacijama, valja brzo i inteligentno reagirati (izjava na pitanje o Afganistanu nije bila pametna, no tko usred noći zna kako će koji odgovor djelovati na deformiranu osobu). Zatim sam se ispravio i rekao da nisam iz Afganistana, pružio ruku (a zatim i neki prospekt o filmovima, kojeg sam dao još jednom koji se nasmijao i rekao "vidi što mi lik daje" i odmah rekao "daj novce" nakon čega se uputio među ostale putnike da bi se vratio nakon koju minutu govoreći da mu je jedan rekao da će zbog 5 kuna zvati policiju); spomenuti huligan malo se smirio. Zatim je počeo pričati protiv Muslimana, pitao me jesam li Židov, rekao da je ustaša, počeo hvaliti Hitlera.
Zatim me poput nekakvog policajca upitao "Otkud si?", a iz tog pitanja se vidjelo da je to nekakvo test pitanje.
Nisam se htio odreći zafrkancije, pa ležerno odgovorih "Zg - Munchen", a huligan je ponovio "Munchen?" i počeo govoriti kako je Hitler bio dobar čovjek te počeo pozdravljati Hitlerovim pozdravom i govoriti "Heil Hitler" (ili nešto drukčije, možda je govorio "Sieg Heil") a ja sam radi "mira u autobusu" uzvraćao rijecima i pozdravima.
Drugi huligan, sve je to gledao i nešto mrmljao (možda je primijetio moj osmijeh).
Iako je najljućeg huligana smirivalo što mu se "ide niz dlaku" i dalje je bio huliganski raspoložen. Rekao je da ima nož kod sebi i da će i meni i sebi na licu izrezati s nožem kojekakve simbole.
Srećom, stanica na kojoj su izlazili uskoro je došla. Trojac je napustio autobus. Palo mi je na pamet da možda uputim neke grimase prema njima, no ipak nisam (na kraju se pokazalo kao pametna odluka).
Nakon par stanica, presjeo sam u tramvaj u kojeg su išli i jedna zgodna mlada djevojka u drušvu jednog sasvim mirnog vršnjaka.
Nakon par stanica, u tramvaj je ušao onaj huligan skupa sa svojim prijateljem. Pozdravio sam ga (ali ne Hitlerovskim pozdravom), on je otpozdravio, a prijatelj ga je podsjetio "To je onaj iz autobusa". Huligan se nasmijao i rekao mi "Policija ti je uhapsila prijatelja" (mog!??) misleći na onog trećeg najmirnijeg (koji je pitao novce).
Zatim su ponovno uslijedila pitanja o Afganistanu, te jesam li iz Saudijske Arabije. Srećom, uskoro je došla stanica na kojoj su izlazili. Huligan me upitao gdje idem, a ja sam pokazao rukom da idem dalje (iako mu se takav način komunikacije nije sviđao, te bi strogo upozoravao "Nemoj se praviti mutav"), a zatim je rekao "Na Sljeme? Šta ćeš tamo? Brati kestenje? Pa nije još sezona". Zatim se toj svojoj fori sam nasmijao kao da je to nešto nevjerojatno duhovito.
I da ne zaboravim, ovaj najljući huligan je govorio drugom "U srijedu ćemo napraviti nered". Bilo je to ozbiljno izrečeno, kao da iza toga stoji nekakav plan. Očito je mislio na utkamicu "Dinamo - Domžale".
Nisam prorok, no nekako sam zaključio da će nereda biti i da se vrlo lako može dogoditi da Dinamo bude izbačen iz međunarodnog natjecanja.

- 22:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2010 (49)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (45)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (14)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (24)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pctwfc@gmail.com
    patrik cristian tennant (facebook)
    patriktennant (twitter)

Linkovi