patrik.cristian.tennant.writer from Croatia

četvrtak, 19.06.2008.

Karol Wojtyla- Papa Ivan Pavao II

"Nebo gori, zemlja blista
Slušajući Spasa Krista
Kako javlja tisućama:
Ne bojte se! Ja sam s vama!

Ja sam s vama, Isus veli,
S nama ostat žarko želi,
Dok pod svetim prilikama
Srce kuca: Ja sam s vama!"


Poput mnogih smatram da je Papa Ivan Pavao II bio poseban papa.
Sjećam se 11. rujna 1994. godine i njegovog posjeta Hrvatskoj, kada sam imao sreću uživo gledati ga u Zagrebu na hipodromu i čuti njegove riječi i propovijed.
Atmosfera je bila posebna, vedro idilična, ljubav se osjećala u zraku, velika radost mnogobrojnih posjetitelja.
U takvim ambijentu dobro su se uklapale i duhovne pjesme "Ja sam s vama" koja je odjekivala euforično vedrim stihovima vjere i nade, zatim nadasve dirljiva pjesma "Kakav prijatelj je Isus" , nadasve poznata pjesma "Kriste u tvoje ime" (poznati stihovi "glory, glory, aleluja,za život nam snage daj!"; "Uskrsli Kriste Tebi vjerujemo mi da i naš Uskrs jednom mora svanuti!"), kao i mnoge druge.
Od mnogih riječi, posebno sam zapamtio one "Kao što je mene poslao Bog tako i ja šaljem vas" kojima je papa zapravo pozvao vjernike da žive odnosno ostvare svoje Božje poslanje.
Mnogi od nas su upravo tada bili na prekretnici života, npr. bili su pred početkom studiranja ili slično.
Nakon što su protekle godine, ako se ispravno posupilo, moglo se mirno pomisliti kako bi se (prilikom eventualnog novog susreta s papom) smireno (u mislima) reći : "Evo me, izvršio sam to".
A prilika za taj novi susret je i bilo. U mom slučaju, ponovni susret je uslijedio početkom lipnja 2003. godine. Najprije sam razmišljao otići u sve gradove koje obilazi tijekom svog višednevnog posjeta, no kraju sam se odlučio samo za Rijeku u kojoj je uostalom najviše boravio tih dana (tamo mu je zapravo bila "baza") i gdje je bila nedjeljna sveta misa.
Uvijek kad dođem u Rijeku, čini mi se da je tako jednostavna, da se tako lako snaći u centru grada, nešto poput Ljubljane (sličnost je i tome što voda teče- u Rijeci Rječina, a u Ljubljani Ljubljanica), no Rijeka ima toliko zanimljivih dijelova grada koji nisu mali pa čovjek ima osjećaj kao da je sa strane više manjih gradova. Ovdje ću izdvojiti lijepi mirni dio grada koji se zove Trsat (i od kojeg se za par minuta može doći do centra grada spuštanjem niz poznate trsatske stube), budući da je tamo poznato marijansko svetište koje je posjetio navedeni papa prilikom navedenog posjeta.
Te lipanjske nedjelje sam imao osjećaj da je jako velika gužva i da neću se moći probiti blizu; naime, bilo je jako puno ljudi i neki su već zauzeli pozicije dosta daleko od mjesta koje je bilo predviđeno za papu. Ipak, s nevjerojatnom lakoćom sam se uspio probiti skroz naprijed tj. do nekih bijelih stolica gdje su sjedile časne sestre. Skupini bi se možda teže bilo probiti u toj situaciji, no meni samom nisu iskrsle neke prepreke i nisam baš primjetio da se netko bunio što se probijam naprijed.
I tako sam blizu gledao papu i slušao njegove uvijek poučne riječi. Nakon 9 godina je za mene to bio ponovni susret, a nadasve pozitivna atmosfera bila je prisutna i ovaj put.
Sveta misa je završila, no to nije zadnji put kada sam vidio navedenog papu. Zadnji put sam ga vidio istoga dana popodne kada je svojim papamobilom išao gradom prema Trsatu; zastao sam i pozdravio ga rukom a on mi je uzvratio blagoslovom križa. Situacija je bila specifična utoliko što sam bio sam i nikoga nije bilo u mojoj neposrednoj blizini, tada ljudi nisu bili raspoređeni u mase kao ujutro.
Svojom vedrinom i mirotvornošću zapalio je svijet. Zbog te vedrine, nije mi se činilo da su njegovi zdrastveni problemi za njega nepremostivi. Ipak, uskoro je postalo jasno koliko je to stanje uskoro ozbiljno; osjetili su to i neki novinari pa su prognozirali da je umro 1.4.2005. godine, no on ih je na taj dan zapravo nadmudrio...njegovo srce kucalo je i 2.4.2005. ali po zadnji put, uvečer tog dana završio je njegov ovozemaljski život. Tuga, iako je bilo očito da se radi o čovjeku koji je nadasve ispravno proživio život na Zemlji i kojeg očekuje blaženi vječni život s Bogom.
Utakmice talijanskog nogometnog prvenstva te nedjelje- 3.4.2005. godine nisu se igrale...
Ne tako davno u kriznom trenutku, u molitvi Bogu, zazvao sam i Papu Ivana Pavla II.- og uvjeren u njegovu svetost, te uskoro osjetio kako je to bilo nadasve plodonsno. Pomoć je stigla zahvaljujući jednom čovjeku kojeg sam susreo u Rijeci jednog lipanjskog popdneva 2003. godine...

- 18:53 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2010 (49)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (45)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (14)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (24)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pctwfc@gmail.com
    patrik cristian tennant (facebook)
    patriktennant (twitter)

Linkovi