patrik.cristian.tennant.writer from Croatia

utorak, 08.04.2008.

Poučni filmovi

Neki filmovi ostanu u sjećanju, nose snažne pouke, dirljivosti. Naslov filma, ako ga je gledatelj ikada i znao, može se zaboraviti, pouke ostaju.
Poučan je film "Isus iz Nazareta", te mnogi filmovi religijske tematike... Izdvojiti ću par filmova koji su mi u mislima...
Jednom sam došao pred kraj jednog filma za kojeg nisam ni saznao kako se zove; no, to je film kojeg pamtim, odnosno nekoliko detalja iz tog filma: crnac, ima problema s okolinom, jednom naleti na neke agresivne momke i potuče se s njima a nakon toga molitvom se potišteno obrati Bogu govoreći "Help me, help me", i onda srdito-očajno "Help me"... U tim trenucima suosjećao sam s njim, nisam ga osuđivao; naizgled izgleda šokantno, ta tko bi se srdito usudio obratiti Bogu, no Bog još više suosjeća s pojednim osobama u takvim situacijama... Pred kraj filma, crnac sa svojim prijateljima ide ulicom, te ocijeni da ga je muškarac koji je išao iz suprotnog smjera pogledao neadkvatnim pogledom (očito se tu radi i o temi rasizma), srdito ga upita"Što si pomislio?" i nasrne na njega, a prijatelj se zabrine govoreći "Policajac je, ima pištolj" no prekasno- pištolj je opalio, slijede slike o mislima crnca u posljednim trenucima njegovim života. Jedna od tih zadnjih misli u njegovom životu je onaj njegov spomenuti vapaj "help me, help me"...
Sjećam se i filma "Maska" u kojem glavni lik ima deformirano lice zbog bolesti, svidi mu se jedna lijepa slijepa djevojka, a i on njoj, opipa mu lice i kaže "Meni si lijep"...
Sjećam se i filma koji se prikazivao za jedan Božić, u kojem glavni lik ode u budućnost i vidi jedan pusti i zapušteni grob, šokirano se upita čiji je to grob; kad sazna da je to zapravo njegov grob i da ga se nitko neće sjećati ako nastavi s dosadašnjim načinom života, uvelike promijeni život.
Film "Grof Monte Kristo" je isto film koji se pamti, nepravedna osuda i odlazak u tamnicu sprečavaju ljubav dvoje mladih ljudi... Ipak, navedeni film može odaslati i krivu poruku, odobravanje osvete...
Spominjao sam religijske filmove. Poznat je film "Ben Hur", a izdvojiti ću par detalja iz tog filma:scena kad Isus pruža napaćenom Ben Huru vode koja mu je u tim trenucima bila neizmjerno potrebna i dragocijena, a isto će pokušati učiniti Ben Hur Isusu drugom prilikom- na njegovom križnom putu; zatim, fascinantna je sreća obitelji Ben Hura kad shvate da su čudesno ozdravili od gube...

- 15:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2010 (49)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (45)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (14)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (24)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pctwfc@gmail.com
    patrik cristian tennant (facebook)
    patriktennant (twitter)

Linkovi