< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (15)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne



By: Vekyca

Opis bloga

sve i svasta...




bigoo.ws



13__Leona_Lewis_-_...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr


hearts*kristinica*
hearts*mare,vera i lory*
hearts*mela*
hearts*daky*
hearts*švale & čiča*
hearts*ja i matea*
hearts*žila*
hearts*komša Lea*
hearts*đeđo*
hearts*barby*
hearts*korin'ca*
hearts*andrea*
hearts*ena fabrichka*
hearts*lora i bella*
hearts*Irenica*
hearts*viki i moj secer alma*
hearts*savicka*
hearts*megi*
hearts*iva & naca*
hearts*matea(tošina obožavateljica;)*
hearts*..pupi moja...*
hearts*lila*
hearts*alma*
hearts*marija(3.)*
hearts*kurdija*
hearts*kićo*
hearts*ivana*
hearts*majchy*
hearts*vilfanka*
hearts*mašić*
hearts*ivona*
hearts*elena*
hearts*mateichy*
hearts*verchy*
hearts*loli*
hearts*sanja*
hearts*lidija*
hearts*dujma*
hearts*ina*
hearts*džeba*
hearts*erga*
hearts*dela*
hearts*nikaaa*
hearts*josipa*
hearts*mare nacionale*
hearts*azrica*
hearts*bella*
hearts*mladen*
hearts*iva s.*






bedzevi.com,button,badges,priponke,(U)dala bih se





bedzevi.com,button,badges,priponke,Dolje droga, zivjeli cevapi!





bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala





bedzevi.com,button,badges,priponke,Totalno opicena





bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim samo sebe




bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne grizem




Create your own message at BlingyBlob.com






...O MENI...

JA SAM NITKO I NIŠTAzuboyes

...MALO SLIKICA...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i ja sa cvikamaludrofl

Image Hosted by ImageShack.us
anja & kikipartynaughty

Image Hosted by ImageShack.us
naravno,opet jaheadbang

Image Hosted by ImageShack.us
jaaaaabang

Image Hosted by ImageShack.us
ja i balonče,hheefino

Image Hosted by ImageShack.us
ja i Pickobeljzubo

Image Hosted by ImageShack.us
da se ubiješ,opet jaludpjeva

Image Hosted by ImageShack.us
mare na skijanju,
e tu je bilo prave zajevansije,hehenutzubo

Image Hosted by ImageShack.us
ria & jafinothumbup

Image Hosted by ImageShack.us
evo mi ludache na klizalištunaughtyzubo

Image Hosted by ImageShack.us
opet ja & riaroflyes

Image Hosted by ImageShack.us
ria & marekissbelj

Image Hosted by ImageShack.us
ja i mare,to smo se malo
slikale dok smo putovale na skijanjerofl

Image Hosted by ImageShack.us
beeeeeljbeljbelj

Image Hosted by ImageShack.us
jesam dosadna al et....wink

Image Hosted by ImageShack.us
opet ja...a jbg...rolleyes

Image Hosted by ImageShack.us
ja u puslicirofllud

Image Hosted by ImageShack.us

sjena....mi cure na poloju....eekzubo

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i kiki i ankakisswave

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i ja i enarofl

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i ena,ja i riathumbuprofl

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i matejwavenut

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i zarawavenutthumbup

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i curke kod marijethumbuprofl

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i anka i riakisskiss

Image Hosted by ImageShack.us
pavicka i enakissrofl

Image Hosted by ImageShack.us
gabica i monithumbupkiss

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i anja i marinakisskissroflnut

Image Hosted by ImageShack.us
anja i riawavethumbup

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i kristinicathumbupkissrofl

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i enathumbupkisskiss

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i ja i majčiroflroflthumbup

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i mateakisskissthumbup

Image Hosted by ImageShack.us
ewo malo i njih....i mene...hihbeljwavemah

Image Hosted by ImageShack.us
maja,hihihzubobeljkiss

Image Hosted by ImageShack.us
sexy jože,heheh bas...ludthumbupwave

Image Hosted by ImageShack.us
ena,prava koka=)thumbupkisskissparty

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i dado,stidi sedeadnutthumbup

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i škripi nam je ljuta...hmmm...wavewavenut

Image Hosted by ImageShack.us
opet majči,hihihzubowavekiss

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i ena i monikissroflthumbup

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with SAMSUNG SGH-D600 enina seka,ljepoticaroflroflthumbup

Image Hosted by ImageShack.us
ria i ja bebe,heheh=)nutsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i ja u svome krevi legimroflsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i opet ja sa cvikamarofl

Image Hosted by ImageShack.us
majci u krevi,ma ljepotica(copy of me,hahaha)beljroflkisskiss

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i marija i jaroflthumbup

Image Hosted by ImageShack.us
luđaci,heeeh...beljzubokiss

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i ria i enasmijehkiss

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i moja seka riakisssmijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i dea,ma najslađi psic na svijetu,jooojroflthumbupkiss

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300imartakissrofl

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300imartina,prava cura,ma nema stakissroflnut

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i matea moja,ma srce od cure!kissroflthumbup

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300i nikola i matea(na moru)thumbupnutrofl

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with W300inikša mali,ma najslađe dijete na svijetu i naj bratickissroflthumbup

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with K750i toffa i anjawavekisskiss

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with K750i mela,anja i majaroflkisskisswave

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with K750i marina i majčikisskisssmijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Shot lutkice(maja i ria)kisswavethumbup

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with K750i nasa macka majčiiikissroflnut

Image Hosted by ImageShack.us
Shot anjuška,ma prava mackakisskissyes

Image Hosted by ImageShack.us
Shot maja na krevi,hihiwavekissrofl

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with K750i anja i
maja...wavethumbupsmijeh


Cursors





petak, 31.08.2007.

...SRETNA I LJUTA....

ewo i mene opet!meni se stalno neš desava...i lose i dobrosretantuzan.zijevzaliven...ja i kikica smo vidile nekog,ma dvojicu,hihhihicerekcerek...sretna sam zbog tog jer ih nismo slucajno opazilinutzubobelj...eto kikice nadam se da cemo uspjet u onom sto nam je u planuzuboroflcereksmijeh....U zadnje vrijeme puno puta se razocaram u necemu,neznam zasto je to takocrycrycry...nezelim sad pricat o cemu al eto,samo da znate nije sve kako treba biti i stalno sam tuzna a i sretna sretantuzancrycrybelj...al sto se tice onog samnom i kikicom to je sve 5,ma sretna sam zajedno s njom,hihihcerekzuboroflkiss....a sto se tice onog zasto sam tuzna,nije vazno...zadrzat cu to za sebezalivendeadeekwink....et uzivajte m vi ljudeki,kišššš svima,pozZwavemahwavemahkisskiss


KELLY CLARKSON-BECAUSE OF YOU(ta pjesma je nekom posvecena,neznate vi,ja cu to za sebe zadrat,a mozd neki i znaju....crycrythumbup)))






- Komentari (42) - Isprintaj - # -

utorak, 28.08.2007.

...DOSADA I DOSADA I...I NIŠ....

ljudi meni je kao i uvijek dosadno al sam ja odlicno samo sto imam zenski problem koji mi ide na zivceheadbangmadburninmadzubo....al sta cu tako je...nisam kriva sto sam zenskonamcorbeljsmijehet...sta da vam jos kazemludzijev... e da hvala vam svima na komentarima posebno JOSIPU na onako divnim komentarima,hihih,joj jojpartyeekbeljzubo...to bi bilo to eto pozzzz svima,uzivajte i KISSS 'N' HUGwavemahkiss...

blabla !!!!!KOMENTIRAJTE!!!!!!!blabla



- Komentari (35) - Isprintaj - # -

petak, 24.08.2007.

...NIIŠŠ....SMAJLICI=)

sretansretantuzantuzannononocrycrycrybeljbeljbeljzubozubozubocoolcoolcoolroflroflroflkisskisskisskissrolleyesrolleyesrolleyeswinkwinkwinkpartypartypartysmokinsmokinsmokinyeseekyeseeknonobangbangburninmadburninmadburninmaddeaddeaddeadgreedygreedygreedyheadbangheadbangheadbangmadmadmadmouthwashmouthwashmouthwashnaughtynaughtynaughtynutnutnutpartypartypartysmokinsmokinsmokinthumbupthumbupthumbupcerekcerekcerekblablablablablablazijevzijevzijevzalivenzalivenzalivensmijehsmijehsmijehpuknucupuknucupuknucunjaminjaminjamifinofinofinonamcornamcornamcorludludludhrvatskahrvatskahrvatskazujozujozujopjevapjevapjevalazelazelaze
ETO TAKAV VAM JE BIO MOJ DANASNJI DAN...HIHI...wavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavekisskiss



- Komentari (109) - Isprintaj - # -

srijeda, 22.08.2007.

EWO LJUDI I MENE!nutnut...ewo ja cekam pola jedanaest da odem brata otpratit do kolodvora,ide u španjolsku na maturalac,blago njemudeadfinobelj...ajde makar je on sretan,ali ipak ce mi malo moj "dragi" braco nedostajatituzancrycry...pa s kim cu se sada zezat,zabavljat i smijat u kucicrylud,s kim cu se svadatblablalud....al nema veze,sigurno ce on meni nesta tamo kupitroflrofl...ma bit ce njemu super,znam japartysmokinzuborofl...eto bracek sretan put ti zelim i jaaako te volim,ma obozavam te care moj,hih,,,kisssssss i pozzzzzwavewavekisskissthumbup:


HALEY AND NATHAN-WHEN STARS GO BLUEcrycerekrofl





- Komentari (3) - Isprintaj - # -

utorak, 21.08.2007.

...VERA I MARE,HVALA VAM...

evo ljudi ja ovaj post pisem da se zahvalim jednim curama koje su prava srca!roflrofl...njih dvije su moja dva anđela čuvara a i lorenakissthumbup...CURKE stvarno vam hvala sto ste bile uz mene onaj dan,znate vi koji i sto ste me jako dobro nasmijalethumbuproflyes...MARIJA ti si prava cura,ma proljepšala mi se,ma nema stasmijehthumbup...eto bas mi je drago da smo se pomirlie i bilo mi je super spavat kod tebe jer sam se osjecala opusteno i sretno s tobom...hvala ti sto nisi dopustila anki i zupanki da onako prema meni se ponasaju,dobro si ima odbrusila preko telefona a i neka si!ma nemam sta za tebe lose reci,jako ja tebe vooooooolim i lolim,hihicerekcerek...eto nema veze sto vise nismo naj al makar da smo sada u dobrim odnosima to mi je dragosmijehevo sad ti saljem pusu veliku pa ju drzi cjelo vrijeme dok smo si dobrekisskissparty...VERA ma ti si marijin i lorenin anđeo cuvar a i bila si meni onaj dan,znas ti kojismijeh...ma stvarno znas biti potpora covjeku i marija i lorena su sigurno sretne sto imaju prijateljicu poput tebe jer osobu i prijateljjicu kao ti je jakooo tesko naciyesyes...ja se nadam da cemo ja i ti ostat dobre i evo ti jedna velikaaaaa pusakisskisskiss...hvala ti srešo!partyroflwave.....LORENA je opicena cura,barem po meni...dobra je cura i zanimljivathumbupsmijeh...lorena hvala i tebi sto si mi bila podrška u ono vrijeme,znas kojesmijehthumbup....LORENU znam sa mateinog rođendana i uvijek je bila smijesna i luda,ma super je cura,koliko ja znam...Lory za tebe nemam sta reci osim najboljegthumbupyesnaughty...eto prava je mačka i neda se sjebati kao sto se nedaju mare i verathumbupsmijehrofl...Lorena ovim putem te jako puno pozdravljam i zelim da uzivas u zivotu kao i sad uz njih dvije,pussaaaaaakisskiss!!!!VAMA TRIMA STVARNO HVALA,PRAVE STE I SAMO DA ZNATE PROKURČIT CU SE JA JEDNOM KO STO SAM VAM REKLA NA KOMENTARIMA,NE BRINITE....UŽIVAJTE MI,OBOZAVAM VAS,PUSAAAAkisskisskisswavemahwavemah



- Komentari (28) - Isprintaj - # -

petak, 17.08.2007.

...JOOJ...DOSADA...

evo ljudi ja se upravo dosađujemzijevzijev...nezna sta da radim...dosla sam malo post napisat da razbijem dosadu,al nista od tognonamcor...jooj sta da vam kazemlud...a nista samo vam ocu reci da mi je dooooosadno,ajd uzivajte,kissssachawavekiss



- Komentari (28) - Isprintaj - # -

četvrtak, 16.08.2007.

...E LJUDI...

ewo i mene malo!nisam nesto dugo pisala al eto me sadsmijeh...meni je dosadno,neznam sta da radim al neki dan mi je bilo superthumbuprofl...ria i maja su kod mene spavale i bilo nam je odlicno,bas smo se zabavile pogotovo ja i ria kad je maja zaspala(negdje oko 3 h u noći).ja i ria smo otisle u naselje,nacrtale skolicu i igrale...nije nikog bilo vani a i bilo je malo strasnorolleyes...al dobro mi smo se barem zabavile dok je majči lijepo spavalarofl...poslije smo dosle u kucu i bilo nam je dosadno pa smo uzeli sminku i pocele sminkati maju dok je spavalaroflsmijeh...malo smo ju nasminkali al onda se ona probudila i malo se ljutilaburninmadheadbangmad...dobro...ja i ria smo cekali da opet zaspe pa da ju mozemo opet,a jadna majčiii...eto ljudi ja sutra opet idem na more sa majom valjda,ako njoj njeni budu dali...ajde barem cemo jos malo uzivatthumbuproflnutnaughty....eto ja sad ode van a vi mi užžžživajtethumbup...pusa i pozzz svimakisskisswavemah



- Komentari (38) - Isprintaj - # -

petak, 10.08.2007.

...MALO DA VAM ISPRICAM...

...evo ljudi i mene!danas je smo kisa padala i grmilo jeburninmad...anja,ria,maja i ja smo kod mene malo kartali i uzivaliroflwink...poslije oko osam smo osle malo van do puslice,zasladile se pa su kiki,anja i marina osle na korzo do ostalih,a ja,maja i ria ostale u puslicismijehthumbup...bilo je luuuuuuuudonutnaughtyrofl...dosta smo se ismijale,ispricale,ma svasta....poslije malo osle do ostalih na korzo...bilo je okyes...nas tri osle onda kuci bilo nam je dosadno,pa smo osle malo u badu(nase naselje)roflwink...trebali smo nest radit al maja nije htkela pa smo se sve tri nest "naljutile"headbangno...e da!prije smo sreli tako prekrasnu malu,bijelu perzijsku macunutrofl...ma preslatka ali cudna,ma znate vi o cem se radiroflyes...ajde ja odoh sad,vi mi uzivajte i sad pozdravljam sveeeeee koje znam i neznam,kissssskisswavewave


POGLEDAJTE BEBICU STO SE SMIJE,JOOOJ,HIHIH...



- Komentari (43) - Isprintaj - # -

četvrtak, 09.08.2007.


Make Love Letters at bigoo.ws



- Komentari (0) - Isprintaj - # -

...HMMM...DA BAS VIDIM KOLIKO ZNATE O MENI...


Get Your Own Quiz!, More Quizzes




ETO MALO ČETAJTE,HIHIH...


Get your own Chat Box! Go Large!




- Komentari (22) - Isprintaj - # -

...JA I MAJČI...

ewo ljudi i mene sa majčiroflthumbup...dosla je malo kod mene da mi nest pokaze u vezi blogasmijeh...eto ljudi drugi dan od kako sam se vratila sa mora i opet bi isla na more...e da!majči ce samnom ici na more ako ja budem opet isla i bit ce nam "fakat" zakooooooooonthumbuproflnut...joj jedva cekamo...e i evo vam srcolovka pa mjerite se sa drugima.sve vam dopustamsmijeh...UŽIVAJTEwavewave


Created by Crazyprofile.com



- Komentari (11) - Isprintaj - # -

FERGIE-BIG GIRLS DONT CRY



- Komentari (1) - Isprintaj - # -

srijeda, 08.08.2007.

BEYONCE-LISTEN



- Komentari (0) - Isprintaj - # -

ENRIQUE IGLESIAS-DO YOU KNOW



- Komentari (0) - Isprintaj - # -

...NAPOKON SAM SE VRATILA!!!!

...LJUDI!!!!ja se napokon vratila sa mora i jedva sam to docekalamadburninmad...joooj al eto barem sam se lijepo provelathumbup...ufff kako sam se poželjela ovog dosadnog grada i svojih naj prijatelja bez kojih neznam sta binonamcorthumbup...eto....neznam sta da vam jos pisem...meni je bilo odlicno nadam se i vama u vrucinama ovim ako niste bili na moru...ajde cao ljudovi moji,uživajte mi...e da i hvala vam svima na komentarima,super ste,ma nema stathumbupthumbuprofl...samo vi meni pisite njih jos i ostavljajte,pusa i pozzz svimaaawavewavekiss...CMOK!!!



- Komentari (12) - Isprintaj - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.