četvrtak, 30.08.2007.

**..hold me when I'm here,right me when I'm wrong..hold me when I'm scared,and love me when I'm gone..everything I am,and everything in me wants to be the one u wanted me to be..

**...eejjj dragi moji...
..ja misla prestat pisat blog,al moram podelit s vama neke stvari....
**...ovak..prvo da kažem da sam ovaj tjedan sama doma i jurićka se preselila kod mene...
..al ono...fkt =)..i kad ode doma dolazi svakih pet min...il smo na msn-u...hh...
i tak se zjb i idemo malo van i tak...fkt je zakon...
..sutra ćemo negdje baš noo van =)...jedva čekam...
**..onda...dns mi je dan počeo savršeno...
a završio...recimo ne tak savršeno =(...
..ugl..ujutro sam bila na noktima i žena mi je tak savršeno napravila....=)...
ona gel je sa srebrnim odsjajem,a gore je kao french premazala srebrnim šljokicama =)...
ma zakon mi je =)...savršeni su...ugl...onda sam išla do škole s curama...
..da vidim za raz..idem s anelom i martinom...1.c sam =/...koma...i ima nas brijem 32...
i 12 dečki =)....onda smo išle do jurićkine škole i tam gledali njoj za raz i tak...
..onda smo išle na otvorenje avenue malla...mall je savršen =)....
al je bilo previše ljudi pa nam se nije dalo dugo bit...al ono..
i onak ćemo tam visit svaki dan kad nam je blizu škole =)....hh..
..i tak je sve to prošlo savršeno =)...onda doma i tak...
...i onda navečer sad u park i na školsko...
i požalila sam kaj sam opće sad izašla iz stana...
..sam sam se naživcirala i neki ljudi su me iznervirali i bojim se =((...al ok...
..i tak mi je otišo cjeli dan u k****...al ok...
**...u pon škola =(((....fkt mi se neda =((...ja bi u osnovnu...al ok..
..ae idem sad ljudi moji...pussa,papa....
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

23:36 - Komentari (65) - Isprintaj

petak, 24.08.2007.

**...najteže je znati da si nitko i ništa u očima onog tko tebi znači sve...al ivot ide dalje i ne pita dal boli il ne....**

**...eejjj ljudovi moji...
..evo mene s novim postekom =)...
prošli mi niste baš kommali cry....
..al nekaj prepravljaju blog pa možda niste mogli...neam pojma...
..ugl...
**...kod mene u životu se ne dešava niš posebno..
..ono..idem van,pavam,papam =)...i tak...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
**..dns vrjeme nije bilo normalno....stari moj kad je to počelo pljuštat...
a luce matea i ja se tam glupiramo po kiši...koma...
..onda je bilo malo sranja vani...al ok...
nećemo o tom...
..i tak...
..dns nam je došo marjan..al ga nisam vidla..
a sutra mi dolazi jurićka =)...i tak...
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
**..e da..opet sam bila u shoppingu s mamom =)...
..i kupila sam si 2 neke majčice i 2 tenesice..
a baš su mi fora...onak jedne su skechers...
..onak kao sk8terske=)...bjelo-roze...preslatke su mi...
a druge su onak fensi crne...lacoste...
i tak..
..a niš..voo je bio neki kratki postić...
tek tolko da vam se javim =)....
..ae voljim vas sve PuuUuNo =)...

00:17 - Komentari (59) - Isprintaj

ponedjeljak, 20.08.2007.

**..nisam to što misliš..samo jedna plavuša,koju ćeš da lako kupiš za par minđuša..tebi noćas treba neka naivna plavuša za kojom trgaš danima..ne gledaj u meni dobru priliku,zaljubljenu,slatku,glupu barbiku..ne,nisam ta..

**...opis u 5 riječi...**
..isss...a neam pojma...
~...plavuša...tj...sporo kopčam neke stvari...a kaj ću..
kakva sam takva sam =)...
~...naivna...ponekad previše vjerujem ljudima...kaj nije dobro...
i onda jako često budem povrjeđena....a ni to nije dobro...hh...
~...šminkerica...a kaj da vam kažem...obožavam slatke torbice,
šminku,nakit,cipele...a ono....klasična girly girl =)...
~...smotana...al fkt jesam...uvjek kad papam se zamažem...
i uvjek rušim i trgam stvari oko sebe...
~...ljena...niš mi se neda...ni učit,ni pospremat stan...ma niš...
al na kraju sve uvjek napravim =)...kad sam dobra...hh..

**...5 rečenica o meni...**
~...jaako se brzo naljutim...zbog gluposti...mislim...brzo planem...hh...
al se brzo i odljutim....
~...mrzim bit posvađana s nekim...to me ubija...
onda stalno razmišljam o toj osbi i zkj smo se posvađali...koma...
~...stalno se pokušavam promjenit na bolje...
i mislim da napokon uspjevam...bar malo =)....
~...mrzim kad mi neko laže u facu...pa rađe bi da mi kažeš
kaj imaš protiv mene neg da kasnije to čujem od drugih...
~...obožavam plesat...stari moj..kad se ja razbacam...
nemre me ni isus krist zaustavit =)...

**...mržnja ili oprost...**
..hmmm...oprost...ponekad je fkt teško oprostit nekome ko te
jako povrjedio...al bolje to neg mrzit nekoga...

**...istina ili laž...**
...ovisi o situaciji....

**..motor il auto..**
.. auto...užasno se bojim motora...

**...sladoled il kolač...**
...hmmm...ma svejedno...važno da je slatko ;)...

**...učenje il putovanje...**
..pa dobro kakvo je ovo pitanje..??...pa normalno da putovanje...

**...disco il kafić..**

..ovak prek tjedna kafić...a disco petak i subota =)...

**...laptop il komp..**
..neam laptop,tak da komp....

**...ljubav il novac...**

..definitivno ljubav..to je neš najljepše kaj ti se u životu može dogodit....ak je uzvraćena naravno..

**...3 želje ~ zlatna ribica...**
~...da smršavim =)..ljudi držte mi fige...na djeti sam 7. dan...hh...
~...da preživim prvi dan srednje...fkt me strah =/...
~...da upoznam jamesa laffertya... i da se po mogućnosti udam za njega =)...

**...kaj me na ljudima prvo privuče...**
..a kaj ja znam...na dečkima kak su obučeni,usta i ruke...
a ovak inače kad je neko otvoren i simpa...

**...gdje se vidim u budućnosti..**
..a neam pojma...s jamesom u vili s troje djece i pesekom =)...hh...
ma kaj ja znam..sam se nadam da ću bit sretna...

**..bez kojih osoba nebi mogla živjet...**
..bez mame definitivno....obožavam ju...
..onda bez moje maje seke koju obožavam =)...
..bez frendova i frendica...fkt neam pojma kaj bi bez njih....
..i bez mojih sestrična...fkt ih puuuno vojim =)...

...ajmeee....gotova štafeta...NaPokOn =))...pišem ju već 2 sata...
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

**..e sad da ja pređem na pravi post....
..al ću skratit malo...zapravo puuunooo....
..evo ovak...ovo mi je bio NaJbOljI vikend u životu...
spavala sam kod ane i bilo je preeee...kunem vam se =)...
..trgale smo se od smijeha...sad ću napisat par rječi..
i oni koji trebaju shvatit shvatit će,a oni koji netrebaju neće...uff..koja logika =)...
...luce~pas~ruka~hmmm...ana~ruka~4 puta...gogi~smeeeđe~neeću =)...shit...gro..pospremanje~10 min...lelas~uskraćen =)...i to je to...tolko o mom vikendu...
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

...et dragi moji...iđem vam ja sad...odužim vam se za sve kommove...al mi je bilo nekaj zdrmano pa nisam mogla....sry =(....ae ljubim vas SvE =)...pussa veeejikaaa....






23:56 - Komentari (28) - Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.