< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

hay...kak ste pipuleki?...opis bloga...pa ništ posebno...kaj...blog kak blog...nema se kaj reči...kissica


Get free graphics at BlingyBlob.com!



IME: Lucija...
PREZIME: Tuksar...
GODINE: 14...
RAZRED: 8.c...
ŠKOLA: O.Š.M.Središće...
FRENDEKI: svi iz 8.c i ostali....
MSN:ciya_girl@hotmail.com



Get free graphics at BlingyBlob.com!








Free Music

Free Music



Free Music



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

moj novi blog

moj i dayčin blog

tinchika (emo)

evelyn

messages

tinchaaa

sister


fotke s mojeg ročkasa...



PRIJE POLASKA



...me i martha...



...me i azra...

...EWO NAS...


...moja kapa pod ljubičastim ...(UV)...zrakama...=)...



...tulum počinje...







...dobre smo mi curice...=)...=)...=)...=)...=).............=)....



...Martha...



...me...



...Azra...



...fuuny ball...hihi...=)





...pisalo se pisalo...



...mala vatrica...



...slatka ekipa...=)...



...here i'am...







...hm...=)...



















...lucy's, martha's and azy's....hm..."čizmeki"...=)...



...malo tanzamo...



...i tu isto...=)...





...ey stara di si ti....heh...



...tu sam...kaje?...



...evo ciye u akciji...



...stvarno...a kaj mi opće govoriš....?



...bokich...

[utorak][29.04.2008.]

...HLADNO PIVO...

Image Hosted by ImageShack.us







hay...efo napokon mene...i npvoga postaaaa....hehe...LoL....=)hmmm...vidi se već u naslofu o čemu je post i kaj je glavna tema....zubo naravno koncert Hladnog piva....yeah...partyomg...bilo je PRE ZAKONNNNNN!!!!....joi...lud dead do zadnje sekunde sam nej znala ak bum išla, al sam svejedno išla....hehehehehehe....rofl...i nej mie opće žal....!zubo



pjevala sam kak luda, skakal sam, cvilila, urlala kak već se očete...ali uglavnom bila sam totalno ludaaaaaa....lud smokin pjeva...e ja fakat nebrem verovati da je bilo tak zakon...jeee...OVIM PUTEM ŠALJEM VELIKI, VELIKI, VELIKI POZEK I KISS TAMARI, AZRI, INES, DORIS I BETI KOJU SAM I NEJ BAŠ USPJELA UPOZNATI DO KRAJA...AL OK...BU JOŠ PRILIKA NADAM SE...LOL...hehehe...rofljoi...e, bila sam totalno luda, čovjeće...jeeee....se je bilo super, osim kaj sam vjutro morala iti na vjeronauk....joi...bilo se je teško stati...uf...



tu ispod vam je text od moje the best pjesme...



pitala si me zašto tvoje ime,
nikad ne provlačim kroz rime,
zašto ga nikad ne ukrasim, metaforama krasnim,
pa da se time hvališ, kolegicama s posla.

ma nema šanse, nama tih para
da mi ikad budeš dio repertuara,
pa da tvoje ime pjevuši ko stigne
da si svako, tek tako,
na brzinu, puni tišinu.

mislim da bih razbio gitaru,
da čujem da te fučkaju na pisuaru
da me jednog dana gledaš poniženo,
iz kuta dučana gdje je sve u pola sniženo.

ova pjesma o tebi koja si mi sve na svijetu,
ovaj pokušaj, da kažem neizrecivo
nikad se neće naći na nekom cd-u,
imati naslov, cijenu il' bar kod...

zato radio voditelj, kreštava glasa
preko naše himne traži vlasnike pasa,
da se cereka, jer kao dobra zeka
u svaki jebeni singl, ubaci tišinu.

bitno da nešto svira, za željna uha
da nikog ne dira dok pere il' kuha,
da narod uskrati onih osam sati,
i da ljepo stane među dvije reklame.

ova pjesma o tebi koja si mi sve na svijetu,
ovaj pokušaj, da kažem neizrecivo
nikad se neće naći na nekom cd-u,
imati naslov, cijenu il' bar kod...

pitala si me zašto tvoje ime,
nikad ne provlačim kroz rime,
zašto ga nikad ne ukrasim, metaforama krasnim,
pa da se time hvališ, kolegicama s posla.


efo, to bi bilo to...i ima da mi komate...JASNO...?


PuSaM vAs...kiss









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.