< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

hay...kak ste pipuleki?...opis bloga...pa ništ posebno...kaj...blog kak blog...nema se kaj reči...kissica


Get free graphics at BlingyBlob.com!



IME: Lucija...
PREZIME: Tuksar...
GODINE: 14...
RAZRED: 8.c...
ŠKOLA: O.Š.M.Središće...
FRENDEKI: svi iz 8.c i ostali....
MSN:ciya_girl@hotmail.com



Get free graphics at BlingyBlob.com!








Free Music

Free Music



Free Music



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

moj novi blog

moj i dayčin blog

tinchika (emo)

evelyn

messages

tinchaaa

sister


fotke s mojeg ročkasa...



PRIJE POLASKA



...me i martha...



...me i azra...

...EWO NAS...


...moja kapa pod ljubičastim ...(UV)...zrakama...=)...



...tulum počinje...







...dobre smo mi curice...=)...=)...=)...=)...=).............=)....



...Martha...



...me...



...Azra...



...fuuny ball...hihi...=)





...pisalo se pisalo...



...mala vatrica...



...slatka ekipa...=)...



...here i'am...







...hm...=)...



















...lucy's, martha's and azy's....hm..."čizmeki"...=)...



...malo tanzamo...



...i tu isto...=)...





...ey stara di si ti....heh...



...tu sam...kaje?...



...evo ciye u akciji...



...stvarno...a kaj mi opće govoriš....?



...bokich...

[srijeda][19.03.2008.]

zdrafooooooo!

zdrafooo!!!...pa kak ste mi kj?...tnx na komaj...ovaj put ih ima dosta...lol...=)...hm...i kj da vam velim?...puce me tiraju kj napišem new post, a neznam kj da pišem...lol...hm...e jeee...sister mi ima ročkas...pa...SRETAN ROĐENDAN MOJOJ MALOJ SEKI...lol...=)...hm...sam vi meni komajte i dale...lol...baš ste mi simpach komeke ostavili...jeee...KO JE TEJ MARKO???eek...mislim ono...lol...ak već "piše" onda nek i reče ko je...sam kj ti velim za drugi put "Marko"nut...ako tej drugi put opće bu...lol...tnx pepiki i nitici...lol...imaju super blog i ostavljeju mi dooooosta koma...lol...i pozzam dadiku, heyu, azru...lol...jeee...i tina...zubo...pa i on mie komal...issse...nei valjda??yes...lol...ajde primite se posla i komajte...lolač...


PuSaM wAs...kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.