Musko-zensko prijateljstvo, flert, itd...

Evo, znam da je to vjecita tema razgovora, pa da podijelim par misljenja nadjenih online... Svoje misljenje cu ostavit za veceras... ako budem sposoban tipkat... za pocetak:

Sto kaze Chris Rock:


28.11.2006. ...17:02 [ Komentari (0) ] Isprintaj

Lova Lova Lova

Nakon izgmizavanja iz kreveta i grebanja krmelja sa jos snenih okica, uspio sam skuhati kavu i sjesti da se u miru druzim sa svojim prijateljem Walterom Wolfom... Kako sam uskrsnuo tek u podne (jer radih nocnu do 6 ujutro) nikoga vise nije bilo doma... radni narod pokupio se rjesavati zivotno vazna pitanja dok "ono" (misli se na mene) vegetira izpod brda deka... znali su da sam doma samo zato jer su mi ispod deke virila dva rasadnika gljivica vrlo osebujne arome...

elem, sjedim tako u dnevnom, dimi mi se oko glupace i dohvatim se 24 sata koji je netko od mojih ukucana ostavio raskupusanog i s flekama od majoneze na stolu... ne budi ljen, okrenem par stranica da se upoznam s najnovijim vijestima i novostima od proslog tjedna... I BUM!!! upadaju u oci reklame, ponude, akcije, kupi ovo-ono... Samo do tad i tad, samo tu i tu... Naravno, sve "jeftine" cijene napisane slovima dostojnim jumbo plakata... i naravno, pored cijene mala zvjezdica* koja dobronamjernog citatelja vodi na rub stranice gdje pise nesto o kamatama, uvjetima, "ipak cemo vas pokrast" objasnjenjima, naravno, tiskanima velicinom slova koju tiskarski stroj sadasnjice nikako ne moze kvalitetno interpretirati... umjesto toga dobijete jednu razmuljanu crtu i mislite si "ma, ziher nije nikaj bitno, al pogle ti, jebote led novog Ford Focusa, skoro pa djabe"... Odma okrecemo stranicu oglasa, uzalud trazimo rubriku "Potraznja organa" kako bi nekom utopili u pola cijene svoj "malo je presao-skoro ko nov" bubreg... Nije bitno sto vec imamo rasklimanu cetvorku ispred zgrade i koja sasvim dobro ide i trosi ko upaljac... OVO JE PRILIKA!!! (Tu vec vidim nadobudne kako u kolonama stoje ispred salona s hrpom papirologije, potvrda iz banaka i raznim BON formularima), cirkaju kroz prozor da vide hoce li netko prije njih ugrabiti posljednji promjerak "onog sto je na akciji", i nako pola sata izlaze van pokisli kad uz sve sto dodje pride shvate da trebaju dati jos toliko koliko pise na oglasu...

Moze li se kako tome doskociti? moze li se tuziti za dusevne boli i kao pomoc pozvati drustvo za zastitu potrosaca? moze "penis" (copyright ribafish)...

Sve je za nas budale djabe, a onda porodajes sve kaj imas da bi platio to sto nisi ni znao da moras platit...

I onda vidim maaaaaali tekstic gdje pise "Istrazni sudac dobio 3000 kn kazne i par bodova i 6 mjeseci bez vozacke jer je odbio alkotest"... i nakon toga sitnim slovima "oslobodjen sudskih troskova"...
Pa hebem li vam oca lopovskog... bas me zanima bi li ja bio oslobodjen sudskih troskova? yes naravno naravno... ogulili bi me ko bananu...

Kahva mi se hladi, odo to salit u zdrijelo pa da odem tamo di su se i najhrabriji usrali...

P.S. Zaboravih rec, obzirom da sam veeeeliki fan finih zenskih pozadina, podijelit cu svaki dan s vama tu nesto sto sam skupljao tijekom dugo vremena, a nikad necu uspjet probat no pa evo nesto sto mi je wallpaper vec dost dugo wallpaper

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

25.11.2006. ...13:09 [ Komentari (0) ] Isprintaj

Nova prilika...

Danas sam dobio novu priliku od svoje bolje polovice... radio sam sranja, bio pizda, nepovjerljiv, provjeravao, sta-sve-ne... Jer sam bio nesiguran sam u sebe prvenstveno... uspio sam putem sms-a dogovorit da se vidimo i porazgovaramo... al jos ne znam kad...

Moram priznat da sam sretan sto imam jos jednu priliku... koliko god sam se ponasao suprotno, ipak mi je ona sve na svijetu... A sad cemo vidit hocu li tu priliku iskoristit kako valja... Al bit ce tesko... Evo zadnji SMS koji sam poslao i sta sam dobio:

JA: volim te :-*****
ONA: Djela su bitna...


Trebat ce jako puno radit na svemu, meni se cini... al nema veze... radit ce se...

24.11.2006. ...15:31 [ Komentari (0) ] Isprintaj

Sljedeći mjesec >>

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi