< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


myspace

blog layout

blog layout


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Cursors

buduci da mi je trebalo puno vremena da se odlucim na brak mada sam voljenog muškarca našla vec odavno ovdje cu nastojati opisivati moja iskustva u novom mracnom/bracnom životu.
imam 26 godina, visoko sam obrazovana, zaposlena na dobrom radnom mjestu, mogu reci uspješna, moderna i samosvjesna žena.Ovo govorim kako bi me se što bolje razumjelo.
pa uživajte.


30.01.2007., utorak

Lijep pozdrav!

Dragi moji evo mene, nije me bilo jedno dulje vrijeme ali imam opravdanje, stalno sam doma a internet nam nije radio evo do neki dan. Kad sam pogledala kada sam objavila svoj zadnji post vidjela sam da je to bilo samo par dana prije mog poroda.Dugujem vam toliko sočnih priča koje ću vam pokušati sljedećih dana nadoknaditi sa obzirom da me stvarno nije bilo dugo.
Dok ovo pišem moja već velika beba, Dora, gagolji iza mene uživajući u svom jutarnjem ritualu-izležavanjem u mom krevetu.
Ja sam na porodiljnom dopustu i iako uživam u majčinstvu posao mi nedostaje ali o tom potom.
Budući da nam se sad žuri u grad ovo će biti samo kratko javljanje čisto da znate da sam živa a skoro se javim sa malo većim postom.
p.s. bože jesam otupila nisam ni uspijela objaviti ovaj post jer sam kliknila spremi umjesto objavi.
- 08:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.