< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


myspace

blog layout

blog layout


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Cursors

buduci da mi je trebalo puno vremena da se odlucim na brak mada sam voljenog muškarca našla vec odavno ovdje cu nastojati opisivati moja iskustva u novom mracnom/bracnom životu.
imam 26 godina, visoko sam obrazovana, zaposlena na dobrom radnom mjestu, mogu reci uspješna, moderna i samosvjesna žena.Ovo govorim kako bi me se što bolje razumjelo.
pa uživajte.


24.08.2006., četvrtak

PMS

Ja sam vam inače jedna jako eksplozivna osoba, jako sam izravna nemam dlake na jeziku, jako brzo planem, ne plašim se nikoga - ne priznajem autoritete, posao mi je stresan pa često i živčanim, ali uz sve ove moje osobine ljudi su navikli na mene i čak me i vole.
Već sam vam rekla da je trudnoća stanje stalnog PMS-a, tako da sam vam ja svaki dan na iglama da se ne zakačim sa nekim, bilo sa posla, bilo iz obitelji, bilo sa prodavačicom u dućanu ili slučajnim prolaznikom.
Juče su naprimjer nastradali neki klinci na parkingi ispred firme, ja vam stvarno ne podnosim tu mutavu i neodgojenu djecu i jednostavno sam im morala reći što ih slijedi, u pitanju je bio njihov automobil kojim su zauzeli dva parkirna mjesta.
I što mi još stvarno ide na živce, jedna kolegica s posla, žena svaki dan donosi neko voće i jede ga.No nije stvar u voću već u načinu jedenja, sve je bilo ok dok nije počela donositi lubenicu i grožđe.Ljudi moji kosa mi se digla na glavi, žena čisti košpice iz lubenice i grožđa a grožđe još i dodatno guli. Ovo je stvarno prizor za vrištenje.Budući da se ja malo više pitam u firmi od ostalih u mom odjeli, juče sam zabranila donošenja voća u ured. Nemojte misliti da sam prolupala i da sam grozna osoba ali guljenje i trebljenje grožđa stvarno ne želim gledati ovih par zadnjih dana dok sam još na poslu, pa vi mislite što vam drago.


- 10:49 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.