moj blog,samo moj

subota, 22.04.2006.

evo malo opširniji post!!!!!!!!

Danas mi je bilo baš zabavno!!!!!!!!!!! Ujutro su mi došli bratic i sestricna!!!!! coolPa sam se s njima igrala,……….Onda su došli kumovi od brata! A naravno došla je Lucija a i Antonio!! Onda smo tak nekaj pricali! I dogovarali se da budemo išli u šetnju! Na jedan brijeg koji je pun narcisa!!!!!!!! Mama se žurila da napravi rucak maji, luciji i meni jer smo mi išle na trening a luce nas je išla gledat!!!!!!!!!! Na treningu je bilo ok! A jucer ili prekjucer je bilo tak ludo!!!!!!! Šetale se dvije cure i ova jedna je isto mažoretkinja ali propala jer više ne pleše! Plesala je u karlovackim!!!!!!!! Naše juniorke su sjedile na klupi i prolaze ove cure i veli jedna: baš vam je dobra koreografija! A petra njoj ovo nije modna pista!!!!!!!!!!!!!!!! Mi smo crkavale!!!!!!!!! Za par minuta vracale su se one nazad i dođu do petre i nekaj govore! Mi seniorke smo plesale i pokraj mene je bila laura!!!!! Pita ona mene e mateja kaj ti misliš jel to ona petri sere ili……………. I još veli laura daj ajmo tam napred da cujemo kaj pricaju!!!!!!!!! Laura je bila spremna i potuc se s tom curom na kaju smo se ostale cure i ja smijale! Baš nam je bilo ludo!!!!!!!!! A kad je došel tomislav odma svi se smirili i plesali kak treba!!!!!!!! To ste trebali vidjet!!!!!!!!!!!!!! Vracam se ponovo na danasnji dan!!!!!!!!! Posle treninga dođemo mi doma i luce se nekaj furi!!!!!!!! Pita nju mama kaj je bilo a ona veli da je bila žedna dva sata! A ja sam ju lijepo na treningu pitala jesi žedna? A ona je rekla ne nisam! I dobro pitam ju ja par puta a ona svaki put veli da nije!!!!!!!!!!! E pa mislim ono ispalo je da joj ja nisam dala pit vode!!!!!!!!!!!!!!a baš me briga!!!!! Moji starci i njezini su otišli u vinograd tak da smo mi ostali sami!!!!!!! Prošetale smo se do šume i tam su bili josip i antonio oni su obnavljali kucicu!!!!!!!!! Ta kucica je stara vec nekih par godina!!!!!!!! Dok smo bili mali stalno smo bili u šumi i radili tu kucicu ali nam ju je neko sto puta raskopal ali smo ju i mi sto puta ponovo napravili!!!!!!!! Ah tad smo bili klinci i radili svakakve gluposti!!!!!!!!! Sutra idem na rođendan i to prabaki!!!!!!!!!!!!! Navršit ce devedeset i cetri godine!!!!!!!!!! Ona je rekla da mora slavit taj rođendan jer je njezin sin nedavno slavil 50 godina braka!!!! Bili smo u crkvi i to je bilo ko pravo vjencanje!!!!!!!! Rekla je još da ak mogu trošit na to novce onda mogu i na njen rođendan!!!!!!!!!! A baš je luda!!!!!!! Kupili su i tortu i svjecice za poludit!!!!!!!!!!!! Danas mi je i sestricna došla iz praga,…. Bila je na maturalcu! Nisu bili samo na jednom mjestu bili su u tri hotela i tri razlicite države! Ubiti su samo putovali i vidli sve živo!!!!!!!! Pokazala mi je slike i baš su odlicne! Ovo moram spomenut! Među slikama su i slike crkve koja je građena od ljudskih kostiju!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ali baš sva!!!!!!!!!! Fujjjjjj!!! Baš gadno izgleda!!!!!! I ma neka piramida i sva je od lubanja,….. a da tek vidite luster ajme ovak je dobro ali kad vidite da je izgrađen od svih kostiju zgadi vam se!!!!!!!!!!!! Vidite rebra, lopaticu ma sve bljak!!!!!!!! I to radi neki svećenik koji iskopava kosti iz groba pa ih slaže,…. I ta crkva je kršćanska!!!!!!!!! Za ne vjerovat!!!!!! Možda i objavim na sljedećim postovima slike da vidite!!!!!!!!!!! Ali tek kad mi ih da tak da se budete malo nacekali!!!!!!!!! i sada gledam ovu borbu i užas ovaj prvak je u banani sigurno je da bu zgubil kak može izdržat te udarce!!!!!!!!!! kisssssssssskisskiss

- 23:34 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors