moj blog,samo moj

četvrtak, 20.04.2006.

yessssssssssssss

Konačno sam bila danas na treningu!!!!!!!!!! Bilo je ok! Bubi i ja smo se šetale oko škole i pricala mi je tak o svemu pomalo!!!!!!!!! I veli da misli da bu odustala od njega jer je on u neku drugu………a bilo bi baš super da su zajedno!!!!!!!!!!!!! I ne znam fakat više kaj da pišem!!!!!!!!! Cak nekad i pomišljam da bi bilo bolje da izbrišem blog!!!!!!!!!!!!!!!!a ne znam! Kaj vi mislite o tome? Jel vi nekad pomislite da bi bilo bolje da nemate blog?…………. i sada gledam ŽAL i odličan je film prvi put sam ga gledala prije par godina na moru!!!! I baš je odličan!

- 22:13 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors