petak, 17.11.2006.

MOJA UMJETNOST 2

- 13:51 - komentari (4) - print - MOJA UMJETNOST 2 -

četvrtak, 16.11.2006.

IME NASLOVA: NEGATIVE

Evo mene opet, nemam baš puno vremena pa ću biti brza.
( Članak za one koji žive u Dugavama) ne znam jeste li
čitali u novinama da je u prošlu nedjelju u Dugavama pod
prijetnjom noža silovana neka 22-godišnja djevojka i to baš
u mojem djelu kvarta, u Čalogovićevoj!!!!!!!!
Piše da je murja ispitivala skoro sve stanare
Čalogovićeve 6, a znate ja vam stanujem na broju 18!!!!!!!
Jeisus, ovo je živi HORROR!!!!!!! Ajd' niš, kaj bi ja sad trebala.
Poozzzzz!!! Ostavljajte komentare!

- 17:33 - komentari (3) - print - IME NASLOVA: NEGATIVE -

subota, 11.11.2006.

VOOOOOLIM NOGOMET










E ljudi sorry kaj vam nisam pisala, ali imam novu vijest.
Uz punk mjuzu ja sam totalno zavolila nogomet.
Moja best frendica Sanja Travljanin i ja skoro svaki dan idemo
van i igramo nogomet.E pa da nisam rekla za koga navijam:
A TO JE DINAMO U MOM SRCU, ODNOSNO DINAMO-MOJE SRCE!!!!
Ako je netko iz Dugava ili me poznaje samo iz viđenja prepoznat će me po
tamnoplavoj Dinamo kapi.I znate da bi vam ja još na tone toga natrpala
u glavu o tome što ja mislim o nogometu ali..................uzalud...see you!!!!!!

- 11:40 - komentari (4) - print - VOOOOOLIM NOGOMET -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>