Kabarovsky.com - web dizajn studio

subota, 22.12.2007.

Windows XP i dalje brži od Viste

Iako je iz tabora softverskog diva očekivano drugačije, Microsoftu ne ide baš najbolje s novom verzijom operacijskog sustava – osim što Vista nastanjuje niti osam posto korisničkih računala diljem svijeta, najnovija testiranja pokazuju da je u određenim zadacima još uvijek brži Windows XP


Usporedni test Viste s dodatkom SP1 te XP-a s dodatkom SP3 napravili su stručnjaci kompanije Devil Mountain Software, a pokazao je da je sada već šest godina star operacijski sustav i dalje brži. Test je obavljen na Dellovom računalu XPS M1710 s procesorom Core 2 Duo (2GHz) te memorijom od 1 GB RAM-a, a operacijski sustavi trebali su izvršiti određene zadatke preko paketa uredskih aplikacija Office 2007.

Windowsi XP odradili su svoju zadaću za 35 sekundi, dok je Visti za isti zadatak bilo potrebno 80 sekundi.

Iz službenog Microsoftova tabora očitovali su se o obavljenom testiranju te opravdali loše rezultate Viste time da je dodatak SP1 još uvijek u beta verziji i da će konačna verzija donijeti znatna poboljšanja računalnih performansi.

www.microsoft.com
======================================================
Nadam se da vam nisam već dosadan s brzinom windowsa! Ako vam što smeta ili ne valja na mom blogu slobodno recite u komentarima!....ili ako trebate neki savjet informatičke prrode, ja sam tu za vas!
==========Kontaktirajte me na:
====MSN:========tehno.matija@hotmail.com
====mail:========mmatija.best@gmail.com
====ili....=========ili...mi napišite u komentarima :)

- 13:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ovaj blog je u početku bio za sve i svašta ali od nedavno je "dobio" temu, a to je TEHNOLOGIJA. Tekstovi su večinom iskopirani sa tportala tako da se vi koji surfate po tportalu ne čudite koku uglavnom jednaki tekstovi (kopiram samo one koji mi se čine važniji).
    Blog je otvoren 14.07.2007 u 9:33h.
    Pošaljite mi mail
    Moj MSN je "tehno.matija@hotmail.com" pa mi malo dosađujte.

Za webmastere

  • Moj baner








    News box
    Dozvolite svojim čitateljima da vide najnovije vjesti iz svjeta tehnologije i na vašem blogu!






    Popis onih koji imaju moj baner ili news box:


HTML i flash gluparije

  • vas voli informatiku i zeli znati sto je novo u informatici (tj. tolko vas je online)

    Brojač posjeta:


    Image and video hosting by TinyPic

Marketing | Links

  • Moj humoristički portal - niktitanik.com -

    Zaklada Ana Rukavina





    Webkatalog