Free Website Counters
Free Website Counters

Na živce ide mi...

četvrtak, 18.08.2005.

evo mene konačno!!!;)

Znam da je wech proshao ponedjeljak al meni se tek danas da pisati;))Ot kad sam se wratila u pon sam imala neku temperaturu i sad me grlo rastura;( cuclam one septogale dok mi stara ne kupi danas sirup;)))a da se wratim na pag…krenule smo oko pet i neshto popodne i oko dewet smo bile tamo;)bila neka guzwa na cesti,al isplatilo se chekat;))samo smo ostawile torbe,sredile se za wan i ishle wan…jawiti se ekipi;))nitko nas nije ponowno ocheiwao;))he he..i konobarchich se iznenadio,a i dragi mi…;))iako vishe nismo skupa jer nema smisla…ja se wratih u Rijeku a on u Osijek…to je bila samo tzv. ljetna awantura;)))frendica i ja skompale smo se tamo s punkerima;)))uglawnom «zblizila» sam se s onim spomenutim u proshlom postu;))a i ona si je nashla komda…isto punker;))u owa tri dana totalno smo se izludirale bolje nego u ona tri tjedna…fakat nam je bilo strawa;))bash sm se zajebawale..uopche nas nije bilo briga shto che tko mislit;))ha ha…uglawnom,dao mi je narukwicu da misli na njega sljedecha dwa tjedna jer to je zadnji wikend kad je wechi dio ekipe josh tamo tj.onaj dio koji ne ziwi na Pagu!!!A moja stara je frendici i meni priopchila wijest da mi mozda odemo opet na Pag taj wikend…Shto ja drzim fige jer smo luuude;)))jednostawno moramo ichi;)Fotkale smo josh slika…mozda ih objawim..ako to uopche nekog zanima;)))i ewo sad swaki dan «klosharimo» tu po Rijeci,ewo probudila me jutros rano i dochi che sad kod mene…mashtamo o Pagu koji nam je tako zaokupio misli…nije samo pag wech i sve sto/tko je tamo,ali…;)))welika puffa swima..;))))


- 09:49 - Bar mi bok napiši (195) - Prolij malo tinte - #

<< Arhiva >>

.......................... .................... ................... ..................... ..................... ........BROJAC Free Website Counters
Free Website Counters