Free Website Counters
Free Website Counters

Na živce ide mi...

petak, 12.08.2005.

Ewo jawljam se i prije nego shta sam planirala!jedan kratak post s kratkom obawijesti;))frendica iz proshlog posta i ja smo nagoworile moju staru da nas ponowno wodi na Pag.I tako se jucher izjasnila moja stara da che nas danas popodne wozit na Pag.Cijelu smo noch prowele na telefonu shta chemo uzet,ako bude toplo,ako bude hladno…bla,bla,bla!;))Uf,kako smo happy!josh moram spremit samo krpice shto je tesko za izabrat jer ne idemo kao proshli put na tri tjedna wech samo na tri dana tj. do ponedjeljka shto bi zachilo da imamo tri nochi za izludirat se poshteno;)))ako swe bude u redu vecheras smo u Vangi( i onaj slatki konobarchich;)))a i dragi mi je dolje!!!;))Ewo maloprije me opet zwala…cowjeche ma luuude smo…;))odluchile smo da nikome nechemo jawit da dolazimo nego chemo wecheras samo banut pred swima;))) iznenadenje!!!;)) bash malo gledam novchanik i primjechujem da mi neche bit dosta para za wan…nachi opet zicanje starog…a i bon za mob mi treba!!!ma rijeshit chemo to nekako;))samo da nam prestane padat kisha,da se bar razwedri;))!nadam se da che swe bit u redu;)))) i da chemo se opet strawa prowest;))ljudowi welika pusa i pozdraw do ponedeljka;))))

<< Arhiva >>

.......................... .................... ................... ..................... ..................... ........BROJAC Free Website Counters
Free Website Counters