Svi moji dani

07.07.2008., ponedjeljak

Tomato pušiona


Imao sam maloprije priliku izvršiti nadoplatu TOMATO računa bonom od 100 kn. Kako inače nisam korisnik spomenute mobilne mreže, to je bilo moje prvo iskustvo takve vrste u toj mreži (dotični TOMATO račun je račun jedne druge meni bliske osobe).

Slijedeći upute na bonu pokušao sam nadoplatiti račun...

*103*14-znamenkasti-broj#šalji

I dobio povratnu informaciju da je taj bon već iskorišten :)

Naravno da sam ostao iznenađen i odmah sam pokušao nazvati službu za korisnike da mi objasni kako je to moguće da novootvoreni bon kojem sam ja pred svjedokom noktom izgrebao zaštitni sloj da bih došao do 14 znamenkastog broja, nije važeći ili da je već iskorišten.

Teško razočarenje doživio sam kad sam shvatio da se poziv službi za korisnike na broj 092 9933 naplaćuje 1,70 kn po minuti, plus vjerojatno naknada za uspostavu poziva, plus naravno pdv... tako da sam i od toga odustao i pokušao sam isti bon nadoplatiti ponovo.

I gle čuda, ovaj sam put uspio. Ne mogu garantirati da prilikom prvog unosa nisam pogriješio (jer nisam kasnije provjeravao), ali sam gotovo siguran da sam unio ispravan broj, isto kao i drugi put kad je nadoplata uspjela.

Eh sad... da priči ovdje ne bi bio kraj, pokušao sam po nadoplati računa bonom od 100 kn aktivirati povlaštenu tarifu 0.35 slijedeći upute koje sam našao na netu.

Poruku sadržaja TOMATO potrebno je poslati na broj 4092

I pošaljem ja poruku i ona prođe okay, kad odmah iza toga dobijem povratnu informaciju da ako želim povlaštenu tarifu 0.35, moram prvo nadoplatiti račun bonom od 100 kn... a upravo sam to malo prije toga napravio.

I tko je sad molim vas u toj priči lopov i prevarant?

Podsjećam da npr. u 095 (TELE2) mreži aktivacija povlaštene tarife ide automatski kod nadoplate bona...

Zaista nemam riječi za ovo što sam maloprije doživio, ali se nadam da će i takvim prevarama jednom ipak doći kraj.

- 00:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Free Web Site Counters
Free Counter

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Midnight roller