< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

zeshch@ diskusij@ o svim i svakakvim glupostim@

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 06.05.2007.

Josh jedan vikend..

........ci@o ljudi......a evo malo da se i kod mene neka glupost napishe.....i tako prosho josh jedan tjedan,i josh jedan vikend........u chet se ishlo na maturalnu od EIOŠ shk.......... bilo ono....ko i obichno........ja i nikola se malo zabili pa gluposti valjali...........zajebancija zheshcha........u petak smo se ja i tesa dogovorili da idemo na TECHNO INVASION u alter ego,a ne u stereo..........i mi optimisti prvo chekamo bas na slavici i skuzhimo da bas neche ustvari doch,pa se mi uputili pjege do altera........ doshli smo nekako do gore nakon dobrih pola sata,sat, jer smo po putu chuda radili i glupirali se....... k i obichno........ i uglavnom ushli mi unutra, paltili bezveze kartu jer je u nutra bilo tako jako puno ljudi da nismo mogli disat........ sve skupa nas je bilo 13......... shpica......... zika je bila onako........ li la........ samo smo chekali da dodje 2, 2 i pol, da se uputimo do sterea......... na kraju se nas 8 skupilo i krenuli mi do sterea taxiem............... dosli tamo i vidimo jedno 100-tinjak ljudi......... shpica........ malo smo se krivili chagajuchi i zajebavali.......... i pre kraj vecheri ja odluchim malo djir napravit po i oko sterea da vidim di ima koga poznatog.......... dodjem ja na kat, vidim mujota i pilleta........ bili dechkichi sa curama pa reko idem cha, kad najednom vidim malu tesu zabijenu zheshche.......... a leo ju je tu i tamo partio u stopu sha se tiche pijanstva....... uglavnom, ishli oni na ''after'' ,a ja se ipak uvalio mujotu i pilletu...... doshla suzi doshlo josh par ljudi josh smo se malo motali po stereu, i na kraju otishli doma.............. i naravno.....ja sam opet morao u NV...... prije katamarana je nas par NOVALJACA otishlo na kavicu i vo no,shatro spika, pomalo mi doshli do NV..........bilo je brzo spremanje doma i krenulo se napokon oko 8 prema Liburniji....... josh se po putu srelo par ljudi pa svi skupa na maturalnu........uglavnom kako vech bude dosadno i trulo u hotelu doshlo je napokon nekih pola nochi i odluchilo je nas par napokon otich prema COCOMU......... bilo ono,malo nesh ljudi cugica jedna, druga, trecha......... i tako se manje vishe mi zrakijali i chekali maturante da se smiljuju i dodju do COCOMA......... doshli su oni, ali tek iza 3 sata u jutro.......... brijem da bi podemonio u hotelu na maturalnoj do tad............ali shema svega je bila da je tzv after zavrshio vech u 5 jer su izbile neke frke i moralo se sve prekinut........ ostalo je nas 20-ak u nutra do kenih 6 i onda su nas potjerali cha........ ishli smo na kavicu i tako chavrljajuchi doslo je 8 sat i ja sam se jetio da bi mogao doma po stvari i vratit se nazad u Rijeku......... i tako to........ sad se truli malo doma i pishu se pizdarije........... aj ekipa uzivajte.............



| komentari (19) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.