Zdenka&Zvonko

U utorak datuma 13.05.2008. ja sam napisala post...

Godine neces vratiti,al ih bar pokusaj ispraviti...

Voljela bi vratiti godine,da sve ide savrseno kao ovo ljeto,a nazalost nemogu. Sve je tako tuzno i pusto bez tvog glasa,vec mjesecima mislim na tebe...
Sjecam se kad sam trebala dobiti maldeg brata,doktor je rekao da ce biti curica i tako sam se veselila sestri,al na kraju je ipak bio decko i nikad nisam dobila sestru koju sam toliko iscekivala i kad sam napokon ovo ljeto dobila priliku za to,ja sam sve upropastila.Samo sam ju odgurnula od sebe kao da ni nepostoji.Tek sad shvacam sta sam napravila.Sve bi bilo puno jednostavnije da nemam toliku gorcinu u sebi prema njenom ocu,on mi je kao kocnica koju stalno pritiscem u svom zivotu.Ne mrzim ga,samo sam ogorcena zbog svega sto si mi napravio u zivotu.Koliko sam puta ovo ljeto,dok sam gledala u njega i Teu kao se zezaju,pomislila Zasto samnom nije bio otpocetka? Sto sam mu ja skrivila? Koja je razlika izmedu mene i Tee? Godine su tako prokleta stavar koja ljude izmori...
Jos dok sam bila u osnovnoj skoli,toliko sam puta zvala ga na kucni telefon i kad bi se javio,samo bi sutila i zamisljala kako izgleda...
Ponekad bi satima slusala 13 pjesmu i razmisljala.Koliko sam samo puta zamisljala nas susret,nas razgovor,njgove razloge za sve ovo sto se dogodilo,al nikad mi nije pao na pamet onaj izgovor Bjezao sam od zivota.Mislila sam vjerojatno ima dobar razlog.To nemoze napraviti netko ko ima djecu,jer mu je onda svako djete jednako,bilo musko ili zensko,crno ili bijelo,s plavim ili smedim ocima...
Jos uvijek me zanima pravi razlog,iako duboko u sebi znam da ga nikada necu dobiti,ali nada je ipak tu...
Umorna sam od svega,vise nemam snage se svadati,niti opravdavati,samo zelim normalno i sretno prozivjeti ostatak svoj jedinog zivota...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hmmm...
Napravljeno u 20:06 - Izlizi tipkovnicu... (0)


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...SoNgS...

...MiX...

...Me...

MaLo_SlIkIcA...