Zdenka&Zvonko

U petak datuma 21.03.2008. ja sam napisala post...

OLA

Vec vam se dugo nisam javljala,pa mislim da bi bio red...
Ugl ja sam sad u Dubrovniku,evo bas sam jutros isla docekati decka autobusni pa od dosade reko idem pisati post.joj...Imam toliko toga novoga,a neznam otkud bi pocela...
okrenula sam bila novu stranicu u zivotu,pa sam se opet vracala na staro,neznam ni sama zasto,al me jednostavno to proganjalo,pa sam skuzila bas sinoc da to bas i nece ici,al opet ocekujes da ce ti netko to reci u facu,pa ni za to nema hrabrosti i tako neke stvari,ugl ako jucer nisam nekog ubila necu nikad u zivotu!!!
a pak na drugoj strani mi je sve super,sama se sebi cudim u neki stvarima,do prije godinu dana bila sam totalno druga osoba,sad sama sebe ne prepoznajem,al neka...
e da jedan vic koji moram ispricat...

Sto kake papa kad ude u disko?
sve oko mene je grijeh

onaj tko ga nije skuzio neka ide ravno u vrapce...
e da i ja bi htjela nesto javno priznati:
JA SAM BISEKSUALKA...
Tko voli nek izvoli zar ne?
Napravljeno u 06:46 - Izlizi tipkovnicu... (1)


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...SoNgS...

...MiX...

...Me...

MaLo_SlIkIcA...